Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-08, 23:49   #106
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Äntligen ngn som inte spikar Cool Keeper började känna mej smått korkad som inte förstod storheten i Witasps häst.
Som jag resonerar så skulle inte Robban starta den där nu om den inte var redo. Det är hans dyrgrip och han skulle knappast anmält om han tror att han ska bli slagen av hästar som är 2-3 sekunder långsammare i normala fall. Jag tror den bara krossar allt i morgon och får inbjudan till Elitloppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:57   #107
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Som jag resonerar så skulle inte Robban starta den där nu om den inte var redo. Det är hans dyrgrip och han skulle knappast anmält om han tror att han ska bli slagen av hästar som är 2-3 sekunder långsammare i normala fall. Jag tror den bara krossar allt i morgon och får inbjudan till Elitloppet.
Du vrider fakta för din sak här. Keepern har gått låg 10-tid i sverige. Creatine låg 9-tid på milebana i usa. Nu har den ena mycket bättre förutsättningar i loppet. Även om man skulle bortse från avsaknaden av lopp och debut med svenska förutsättningar övergår det mitt förstånd att Creatine blir favorit imorrn och att ni sväljer det.

Vi får se imorrn. Jag avskriver inte att Creatine tar det men ser det som ganska osannolikt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), Drivarn (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 00:01   #108
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Instämmer i dina tankar, han vill till Elitloppet och inte ute efter ngn slags prepare. Visst det är en jänkarhäst, men den har tränat bra även på brodd, så ja, jag tror att det är en klar spik, annars får man väl stå där med dumstruten. Utöver detta så har Cool Keeper 1-3 i inbördes möten med Västerbo Loveboat som har bättre spår och körs av en bättre kusk, så jag hade svårt att se Cool Keeper som spik! Nu blir det Berghs i stället och så får man hoppas på en kul dubbel, även om risken är stor att det blir 9-9!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 00:04   #109
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du vrider fakta för din sak här. Keepern har gått låg 10-tid i sverige. Creatine låg 9-tid på milebana i usa. Nu har den ena mycket bättre förutsättningar i loppet. Även om man skulle bortse från avsaknaden av lopp och debut med svenska förutsättningar övergår det mitt förstånd att Creatine blir favorit imorrn och att ni sväljer det.

Vi får se imorrn. Jag avskriver inte att Creatine tar det men ser det som ganska osannolikt.
Vrider på "fakta" är väl det vi alltid gör när vi bergsäkert slår fast att den eller den vinner....
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 01:17   #110
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Om Cool Keeper sitter i spets och Västerbo i dödens. eller vise versa, Då lär det kosta för Creatine att runda. I Avd 6

Det är inte ett sketet V64 lopp denne ska runda ändå...
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 01:23   #111
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8310

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Om Cool Keeper sitter i spets och Västerbo i dödens. eller vise versa, Då lär det kosta för Creatine att runda. I Avd 6

Det är inte ett sketet V64 lopp denne ska runda ändå...
Witasp sitter i spets, och den här gången släpper han inte.
Creatine har varit en av världens bästa hästar i 2 år, men W går under 12.
Bakspår och ny distans jämnar ut det...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 06:15   #112
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 710
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Instämmer i dina tankar, han vill till Elitloppet och inte ute efter ngn slags prepare. Visst det är en jänkarhäst, men den har tränat bra även på brodd, så ja, jag tror att det är en klar spik, annars får man väl stå där med dumstruten. Utöver detta så har Cool Keeper 1-3 i inbördes möten med Västerbo Loveboat som har bättre spår och körs av en bättre kusk, så jag hade svårt att se Cool Keeper som spik! Nu blir det Berghs i stället och så får man hoppas på en kul dubbel, även om risken är stor att det blir 9-9!
Han vill till Elitloppet, ja. Men alldeles säkert är det tänkt att det blir en start till innan. ( Jag gissar att den går ut på Gävle veckan före Elitloppet. )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 06:43   #113
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

4 Rod Stewart blir mer och mer intressant...om Witasp kör i spets och ngn (Bergh) pressar på, eller varför inte 2 Screen Height som ju faktisk slog Cool Keeper senast på Valla...och då hade Screen Height bakspår...

Kul med alla diskussioner för eller mot
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-05-09 klockan 06:49.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:27   #114
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
4 Rod Stewart blir mer och mer intressant...om Witasp kör i spets och ngn (Bergh) pressar på, eller varför inte 2 Screen Height som ju faktisk slog Cool Keeper senast på Valla...och då hade Screen Height bakspår...

Kul med alla diskussioner för eller mot
Blir min chansspik! Gick ruskigt fort sista sväng senast. Christoffer hann juh för fan inte ens rycka tussarna Synd att han inte vann till över 100 gånger pengarna..
__________________
För hästens felsteg bär kusken ansvar.
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:28   #115
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

När vann Rod Stewart ett lopp senast?
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:30   #116
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
När vann Rod Stewart ett lopp senast?
14/7 2013
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:32   #117
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Vrider på "fakta" är väl det vi alltid gör när vi bergsäkert slår fast att den eller den vinner....
Du har rätt. Förvanskar fakta var väl ett bättre ordval i sammanhanget kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Om Cool Keeper sitter i spets och Västerbo i dödens. eller vise versa, Då lär det kosta för Creatine att runda. I Avd 6

Det är inte ett sketet V64 lopp denne ska runda ändå...
Sant, men om favoriten ställer på tidigt tror jag inte Erik svarar ut om han har dödens. Och ingen annan heller för den delen. Det faktum att det är två varv och loppet är ganska skiktat talar för Creatine ur det avseendet. Pratar emot mig själv här som tror stenhårt på Keepern, men just det här är en av de få saker som jag tycker talar för Creatine.

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Han vill till Elitloppet, ja. Men alldeles säkert är det tänkt att det blir en start till innan. ( Jag gissar att den går ut på Gävle veckan före Elitloppet. )
Så tänker jag också. Även om Bergh låter snuskigt nöjd ut med hästen och pratar Elitlopp så känns det mellan raderna inte som att det är detta lopp han ställt in sig på ska ge den där inbjudan. Och kör han inte offensivt är han helt rökt, det går inte att ta sex längder i tredjespår sista 700 på en tokbra ledare som fått sitta och bestämma.

Jäkla intressant med ostartade hästar, tvärtom Viroid tycker jag det är jättekul att analysera matchning/taktik, form och kunnande på såna här hästar. Om det är på en lagom nivå med några få hästar per omgång då, det får inte gå till överdrift så man tvingas gissa alltför mycket.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+4)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:37   #118
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Avd 4. Victory Streamline blir nog min första spik som det ser ut just nu, har relativt svårt att hitta en vettig spik. Blir att vänta tills man hört alla intervjuer.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:42   #119
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Ojoj, häftigt med Umeå. Här måste man bara vara med och hugga. Och vilka race. Bolaget har nu 6200 rader att spela för, vilket betyder att varje lyxstreck kostar multum. I nuläget har jag fastnat för EN spik, COLDTOWN. Kontio toppform, hästen förlorar sällan i ledningen.

Men sedan blir det krångel. I tre lopp ska jag ha utgångshästar eftersom vi alltid kör TVÅ av TRE som visat sig vara bästa modellen. Så här ligger jag till just nu
Tycker att normalutfallet ska bli att A hästarna vinner i två av loppen, sedan ska garderingarna räcka. svårt att tro att nån annan häst vinner ??!! Gärna kritik eller kommentarer tack

Avd 3
A häst
8 Pannan
garderingar
1 Hard Livin
3 Nahar
4 Going for Gold Zaz
6 Knows Nothing
9 Standout
--------------------------------------------------
Avd 5
A hästar
1 Shark Kornos
6 Wizard Simoni
10 Digital collection
garderingar
2 Juilett Amore
4 Bravo Navarone
8 Magnifik Brodde
9 Desuper Filius
11 viking Streamline
13 Officer VD
14 T. Rex laday
----------------------------------
Avd 6
A häst
3 Cool Keeper
garderingar
4 Rod Stewart
5 Västerbo Loveboat
9 Creatine
10 Numbus CD
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 07:44   #120
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ojoj, häftigt med Umeå. Här måste man bara vara med och hugga. Och vilka race. Bolaget har nu 6200 rader att spela för, vilket betyder att varje lyxstreck kostar multum. I nuläget har jag fastnat för EN spik, COLDTOWN. Kontio toppform, hästen förlorar sällan i ledningen.
?!?
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td