Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-08, 10:04   #91
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Wizard Simoni nerspelad från 10ggr till 3.75 på bet365..
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 10:05   #92
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Coldtown har förlorat 5 gånger och då haft spår 1,10,10,11,12.
Enda gången han förlorat från framspår är från ledningen och spår 1 mot Jeppas Maxi.

Vid de övriga förlusterna är det inga dåliga hästar han förlorat emot heller, Falcon Håleryd, Bear Dancer, Jeppas Maxi (igen) och Sauveur.

Jag hade hellre försökt fälla Månprinsen
Finns ingen anledning att försöka fälla. V75 kan va svårt nog ändå. Har vad jag minns aldrig sett Coldtown göra nån plattmatch. Hästen har precis som Månprinsen fruktansvärd vinnarskalle!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 10:16   #93
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Klart att Jorma har överlägset störst vinstchans i det loppet. Som vanligt handlar det om att läsa löpningsförlopp o det är så nära spetsgaranti man kan komma på coldtown. När dessutom Jorma sitter där med en storfavorit så kan man räkna ut hur de resterande kuskarna kommer köra. Jorma vinner givetvis loppet om hästen är i slag. Om coldtown skulle vara nedsatt så känns det som dödenshästen kan ha näst bäst chans o det kan nog bli talk the talk efter en bits promenad. Skulle Rocket zet lyckas ta sig fram i dödens o coldtown ha en dålig dag då kan det bli jätteskräll. %en är låg för en så bra häst
Ja det här löpningsförloppet är så standard som de blir. Coldtown till spets och Talk the talk i dödens, loppet så låst det kan bli. Lugnt tempo (Melander har inga andra hästar i loppet så) och Coldtown i normal författning vinner lätt. Har den en dålig dag eller hoppar vinner TTT.

Har båda en MYCKET dålig dag/hoppar vinner någon bakifrån. Risken för att det skulle hända kan väl inte vara mycket mer än 10%, det är jämna och travsäkra typer. Det är väl långresa som skulle kunna ställa till lite i så dall.

Att någon skulle ställa på och bli nersläppt i dödens och hitta vinstchans den vägen tror jag inte så mycket på, Ohlsson lär svara ut dem. Han vet att dödens är bättre än andra ut och behöva lägga iväg i tredje när de stöter på bortre lång.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 14:40   #94
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 501
Sharp$: 4059
Standard

TT är ute och cyklar som vanligt...Coldtown kommer tydligen förlora pga långresa och Standout vinner ifrån bakspår i guld på kort distans...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt deras skitkassa tips
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 14:58   #95
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Berglund på Travnet har skaffat Twitter kan jag se :-D

Min rad från i förmiddags på Twitter:
1: 3 Coldtown
2: 12,5,1,9
3: 4,3,8,9
4: 9,3,2,1
5: 6 Wizard Simoni
6: 3,10,9,5,4,2
7: 1,9,2,7,5

Hyfsat identiskt, det är väl i stort sett i sista det skiljer
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 16:39   #96
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

hagentoy är klassen i loppet
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 17:20   #97
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
TT är ute och cyklar som vanligt...Coldtown kommer tydligen förlora pga långresa och Standout vinner ifrån bakspår i guld på kort distans...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt deras skitkassa tips
Så länge de tippar dåligt kan du skratta, då blir det mer stålar o dela på för oss som inte följer deras tips. Börjar de sätta v75an var o vArannan vecka så är det dags att ta till lipen. Till deras försvar ska sägas att de är ganska djärva i sina tips o har stor potential i systemen allt som oftast
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 17:40   #98
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Undrar om det blir bf runt om på Nahar, som han säger Bergh, eller om det blir skor strax innan start? Det underlättar inte att det låter jäkligt uppåt på Going for gold zaz...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 17:52   #99
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 454
Sharp$: 1658
Standard

Tar med en kantboll i sista Hot Deposit tror den tar spets och en sån vill man ju ha med
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:16   #100
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

avd1
mitt drag är obesegrad med kusken och för lite spelad. I Say Radysin america 6%.

avd2.
tipsettan blir tuff att stå emot om felfri löpning jag tänker på Tom Sisu

avd3.
Nahar var ruskigt bra näst senast, barfota runt om och Bergh tror på elitloppet..

avd4.
Såg ni loppet senast, ja jisses! klar för final och körs avvaktande, får hur som helst är bra lopp i ett högt tempo som det kan bli i denna typer av lopp. nr 9 Tipsetta..

avd5
Spets ut och slut jag kör utgång som alla andra på nr 6 tror den är klar!

avd6
Var länge inne att spika Cool Keeper som är en undantags häst, leder loppet länge om inte hela vägen, kan vara enkelt!

avd7
Bästa spiken möter bara sig själv (Montdore). Bergh har siktat hit och hästen har vunnit 5 av 10 över distansen. Rejäl från dödens senast i årsdebuten, bättre nu och här blir det offensivt. Toppchans! spik!


Spiken: Montdore

Utgångar: Wizard Simoni & Cool Keeper där en måste vinna.
A hästar: Tom Sisu - Nahar - Wizard Simoni - Cool Keeper - där två måste vinna.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:33   #101
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1
mitt drag är obesegrad med kusken och för lite spelad. I Say Radysin america 6%.

avd2.
tipsettan blir tuff att stå emot om felfri löpning jag tänker på Tom Sisu

avd3.
Nahar var ruskigt bra näst senast, barfota runt om och Bergh tror på elitloppet..

avd4.
Såg ni loppet senast, ja jisses! klar för final och körs avvaktande, får hur som helst är bra lopp i ett högt tempo som det kan bli i denna typer av lopp. nr 9 Tipsetta..

avd5
Spets ut och slut jag kör utgång som alla andra på nr 6 tror den är klar!

avd6
Var länge inne att spika Cool Keeper som är en undantags häst, leder loppet länge om inte hela vägen, kan vara enkelt!

avd7
Bästa spiken möter bara sig själv (Montdore). Bergh har siktat hit och hästen har vunnit 5 av 10 över distansen. Rejäl från dödens senast i årsdebuten, bättre nu och här blir det offensivt. Toppchans! spik!


Spiken: Montdore

Utgångar: Wizard Simoni & Cool Keeper där en måste vinna.
A hästar: Tom Sisu - Nahar - Wizard Simoni - Cool Keeper - där två måste vinna.
Låter mellan raderna som att du egentligen vill spika Wizard och Keepern men fått kalla fötter när de inte blivit favoriter? Kör hårt på dem istället om du tror på dem!

Själv spikar jag Cool Keeper som jag var säker på skulle bli favorit utan att tveka en sekund. Är Creatine för bra är det bara att lyfta på hatten, men allt talar för Keepern samtidigt som nästan alla faktorer skriker minustecken för Creatine imorrn.

Precis allt talar för Coldtown också som jag spikar med lika lite tvekan. Radysin redovisar du ganska uppblåst statistik för, Chrille har kört den en enda gång och det var i början av hästens karriär. Inte svårt att vara 100%-ig då. Desto starkare papper då att 17/17 favoriter av Coldtowns dignitet vunnit på V75 i år. Nästan onormalt bra när det kommer till travsäkerhet och jämnhet. Alla mätare slår i topp, det borde vara tal om favoritskap modell Månprinsen nästan.

Lycka till imorrn allesammans!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:33   #102
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Tycker det ser relativt lätt ut i morgon

3
1,7,9,12
8
1,2,3,4,9,12
6
9
1,2,4,5,8,9
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:39   #103
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

luktar jackpot
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:43   #104
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
TT är ute och cyklar som vanligt...Coldtown kommer tydligen förlora pga långresa och Standout vinner ifrån bakspår i guld på kort distans...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt deras skitkassa tips
ingen är ju tvingad att spela som dem, jag är dock väldigt glad över TT:S rank den kommer till stor nytta för min plånbok! Vet att TT har pratat med både kusk och tränare på de två hästar du nämner,och kommit fram till sitt ställningstagande, som av olika anledningar grundar mycket på spelvärde kopplat till hur man byggt systemet? Tror verkligen inte de går emot infon de fått från framförallt Jorma!

Senast redigerad av Imself den 2015-05-09 klockan 00:37.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-08, 23:44   #105
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker det ser relativt lätt ut i morgon

3
1,7,9,12
8
1,2,3,4,9,12
6
9
1,2,4,5,8,9
Äntligen ngn som inte spikar Cool Keeper började känna mej smått korkad som inte förstod storheten i Witasps häst.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td