|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-05-06, 01:16 | #61 | |
Citat:
Kan hända att Creatine är superbra och krossar direkt, men det är mer regel än undantag att de inte levererar i första starten på den här sidan Atlanden. Knows Nothing, Luckycharm Hanover och Nuncio (två som startar på lördag, vilket sammanträffande...) är de enda jag kan komma på som är högklassiga och som segrat direkt i Sverige-debuten senaste året eller kanske ännu längre. Och hur många har inte startat igång här under den tiden? Cool Keeper är för bra och vägen till spets är vidöppen, jag tror det är hästen med enskilt största vinstchansen i hela omgången faktiskt! Nja, kanske inte då. Coldtown är väl lika klar eller värre kanske.
2015-05-06, 08:50 | #62 |
Jag trodde Wizard Simoni skulel tillhöra en av favoriterna. Nämnde den redan i söndags som tänkbar spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
2015-05-06, 09:58 | #63 |
Cash em provade jag som spik förra gången, tycker det är värt ett försök till.
2015-05-06, 11:21 | #64 |
Jag tycker Nimbus CD känns intressant med Örjan och har tränat som en demon. Nån som har koll hur den funkar bakifrån?
|
|
2015-05-06, 11:49 | #65 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Nu är den grymt startsnabb, och har rygg på den som tar spets, så den kan nog komma rätt bra till trots 10e. Ny regi, årsdebut, vem vet hur det går ...
2015-05-06, 12:17 | #66 |
Det här med årsdebuterande hästar på V75 tycker jag inte om.
Den här veckan är det två lopp där det finns årsdebuterande hästar, någon gör sin första start i Sverige. Jag tycker inte det är OK att slänga det i ansiktet på spelarna och förvänta sig att de skall ha en positiv upplevelse av att spela V75.
2015-05-06, 15:48 | #67 | |
Citat:
2015-05-06, 16:23 | #68 |
Precis! Ju fler faktorer att ta hänsyn till desto större fördel mot kollektivet.
|
|
2015-05-06, 16:34 | #69 | |
Citat:
Det har alltid varit ett krav för att starta på V75 att man har gjort en start relativt nära i tiden. Undantag har getts i vissa lopp, och den här veckan har två sådana lopp ramlat in på kupongen. Jag är inte så road av den sortens analyser på V75 annat än undantagsvis.
2015-05-06, 23:37 | #70 |
Ska försöka luska reda på lite inside info i morgon från stall Bergh gällande Creatine och vad dom tror inför lördagen.
|
|
2015-05-07, 15:48 | #71 | |
Citat:
Vill minnas att regeln från början var "minst en godkänd start inom 6 veckor" för att få anmäla till V75 och det var väldigt sällan det gjordes undantag från denna regel. För ett tag sedan (minns inte när, något år sedan ?) ändrades den till 10 veckor och undantag verkar göras nästan varje omgång i Guld och ofta i Silver. Oroande att man börjat ge undantag så ofta, men kanske inte får ihop tillräckligt med startande hästar annars ? Men illa nog om det är så / TT Senast redigerad av KonsultTT den 2015-05-07 klockan 15:51. |
||
2015-05-07, 17:05 | #72 |
mycket rolig v75 omgång.
Vill inleda med att v75-1 är nog öppnare än man tror beroende på att coldtown fick en jäkla urblåsare senast plus att det är första gången han reser riktigt långt (bergsåker längsta innan). Talk the talk har hysterisk form och var nära backfire senast, 2 bakspår också intressanta vid större gardering 10 namale kronos och även rocket zet. V75-2 Hagentoy har jag väntat på länge, 3e starten för svante nu, blir min spelidé i omgången. grundas på att jag inte tror robbans häst är tillräckligt snabb ut för att försvara spets. v75-3 panne de moteur känns het tränat mycket bra, min idé till tvilling blir mt standout som har tokform brukar ofta resa bra också. kan bli ett lås på v75. den jag ser som outsider till dessa 2 är knows knothing vid optimal resa, den är ute på rätt distans och har lopp i kroppen. v75-4 kommer strecka på lite här cash em, love dancer, queer fish och sebastian sund givna men dessa lopp kan bli riviga och sam forget vid optimal resa kan va värd ett streck. v75-5 många om budet. 4-10-9-6-1? v75-6 creatine, cool keeper, nimbus, västerbo loveboat vilket lopp. 2 första sticker ut. v75-7 strecka på 2-9-7-8-4-10-1 |
|
2015-05-07, 18:04 | #73 |
Många i sista men inte nr 5 Laurentius Romeo som trivs på distansen och med U Ohlsson? själv är jag inne på att spika Ulf Eriksson i avd 5. Bra spår och kusk och han gjorde ett riktigt bra lopp senast. Propositionen av det loppet gör att jag är inne på att räkna bort de som står på tillägg.
2015-05-07, 18:34 | #74 | |
Citat:
|
||
2015-05-07, 18:42 | #75 |
Är det verkligen så öppet? Raz Mackenzie lär väl nå ledningen. Någon av Linderoths hästar lär vara först utvändigt. Sen är det den andra Linderoth hästen kvar och Berghs och Premier Kronos. 5 hästar blir det väl? Diego M.Boko verkar inte ha formen, Ark Went In - tränarkörd, första lång distans och första volt...
|
|
|