Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-09, 16:28   #376
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Ny jackpot :(

Fina lopp i Umeå fred och lörd men som vanligt urtrist spelmässigt med stortrav där uppe. Dubbeltjackpot igår och inte långt ifrån dubbeljackpot även idag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:28   #377
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Undra när Roger ska fatta att inte börja forcera med den där i kurvorna? Jävligt bra häst men den är inte nog travsäker för att man ska kunna lägga in speeden när det svänger.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:33   #378
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

6 rätt när man spelar för under 50-lappen är väl godkänt. Men grämer mig över att jag inte hade råd med 9:an i andra - min första reserv...

Grattis alla som vann och nya tag framöver!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:33   #379
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 706
Sharp$: 50322
Standard

Flög på Hanna i avd.2...
3 sexor,V5 och DDx2 blev ett litet netto som jag tänker nalla på på Mantorp.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:34   #380
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Nästa vecka kan det nog vara läge att lira Creatine! Tokflopp idag som väntat med Sverigedebutant. Nästa vecka är det elitloppsdistans på Åby, då blir det åka av! Förhoppningsvis är kollektivets minne som vanligt och de tar hårt på senaste insatsen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1), Fulsprit (+3), hugotheboss (+2), Emeffeff (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:36   #381
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58006
Standard

Dom kunde ha haft med Månprinsen på V75. Lördagsloppet med alla galopper ingen bra reklam för sporten och någon skräll blev det inte. Hade visserligen blivit dubbel jackpot med Månprinsen men inte många som gråtit över att missa 60 kr på 6 rätt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:38   #382
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det har varit ganska sparsamt med kommentarer om Panne de Moteurs insats idag med tanke på hur mycket TV-maffian och Hultman själv haussade denne.Naturligtvis hade hästen ett mycket svårt utgångsläge från spår 8 men jag tror att den har mer att ge då den säkert är oerhört vältränad - speciellt efter de jobben som Hultman själv suttit i sulkyn.
Att man aldrig lär sig. Så fort Hultman (om marre) börjat surra om ALDRIG KÄNTS BÄTTRE så har det blivit flopp. Jobbig typ med andra ord
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20), tomtom2 (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:46   #383
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8310

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du kan trav, och då vet du hur svårt det är att vinna bakifrån mot eliten i årsdebut.
Helt omöjligt, bara okunniga följer experterna.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Att man aldrig lär sig. Så fort Hultman (om marre) börjat surra om ALDRIG KÄNTS BÄTTRE så har det blivit flopp. Jobbig typ med andra ord
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:47   #384
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2793
Standard

Vart 2 sjuor iallafall.
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:48   #385
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Att man aldrig lär sig. Så fort Hultman (om marre) börjat surra om ALDRIG KÄNTS BÄTTRE så har det blivit flopp. Jobbig typ med andra ord
Håller med dig fullständigt, just de orden " har aldrig känts bättre" har man hört proppmätte Hultman mala på gång efter gång, nästan alltid utan substans. Och sen det där äckligt självbelåtna flinet som lök på laxen.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 16:48   #386
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 321
Standard

Hur kan kanal 75 låta Robin även kallad för "pucken" referara V75 loppen när
Umåker har en väldigt.bra- referent?
Kanal 75 måste oavsett ATG eller ST är ansvariga ta tag i att viss kompetens krävs,
Robin är tyvärr det absolut sämsta hittills som hittills fått chansen-avsluta!
Robin är en NOLLA, lyssna på tittarna, lyssnarna och spelarna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), hoola (+25)

Senast redigerad av Knutman den 2015-05-09 klockan 16:51.
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 17:02   #387
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom kunde ha haft med Månprinsen på V75. Lördagsloppet med alla galopper ingen bra reklam för sporten och någon skräll blev det inte. Hade visserligen blivit dubbel jackpot med Månprinsen men inte många som gråtit över att missa 60 kr på 6 rätt.
Jag tror att många spelare som ideligen får 5 och 6 rätt, men blir blåsta på att hämta ut för att det blev jackpott, är ganska besvikna. Det positiva över att ha det mesta rätt förbyts till ilska över att det ändå inte gav något. Därför är det viktigt att det inte blir jackpot så ofta. Umåker bör verkligen försöka fylla sina lopp nästa år, det blir för enkelt när det är så få anmälda att det det inte räcker till fullt startfält. Och det blir ojämna lopp när i princip vilket ök som helst kommer med.

6291 personer kom till ett rätt så kallt och blåsigt Umåker, det är mer än 1000 fler än förra året.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 17:31   #388
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Du kan trav, och då vet du hur svårt det är att vinna bakifrån mot eliten i årsdebut.
Helt omöjligt, bara okunniga följer experterna.
YES. Jag skäms.... men det blev bara U häst på pannan och 2 av 3 U hästar gick ju in så egenyligen ingen större skada skedd
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 17:37   #389
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Hur kan kanal 75 låta Robin även kallad för "pucken" referara V75 loppen när
Umåker har en väldigt.bra- referent?
Kanal 75 måste oavsett ATG eller ST är ansvariga ta tag i att viss kompetens krävs,
Robin är tyvärr det absolut sämsta hittills som hittills fått chansen-avsluta!
Robin är en NOLLA, lyssna på tittarna, lyssnarna och spelarna!
Jag tror vi erfarna spelare skiter fullständigt i vem och hur det refereras (!)
Vårt gnäll tyder OFTAST bara på frustation över nåt missat spel eller annat som gått snett.

Däremot är det negativt för yngre förstagångare,.sådana som ATG försöker lotsa in i travvärlden. Det är detta som är atg´s huvudvärk just nu vet jag och då är det dålig reklam att inte ha proffsiga referenter. Jag hakar aldrig upp mig på hur dom reffar, bilden säger mig allt. Dom flesta sköter sitt jobb bra, Matteus börjar jag tycka kommit in i rollen nu. Jag ska lyssna på Robin nästa gång oh avlämna ett betyg på honom!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 17:58   #390
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag tror vi erfarna spelare skiter fullständigt i vem och hur det refereras (!)
Vårt gnäll tyder OFTAST bara på frustation över nåt missat spel eller annat som gått snett.
Någon gräns på uselhet måste det trots allt finnas. Jag skäms när det skriks ut i liven hur bra Creatine går i tredjespår när exakt alla som sett en häst tidigare ser att det absolut inte är något speciellt alls.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Emeffeff (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td