Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-09, 10:05   #136

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Ja det är väl stor risk att han sitter passiv med berghan i rygg o drar fram denne under slutvarvet alt. släpper förbi honom så berghan kan reglera från dödens.
Bergh är ju en desto mer vaken kusk så det är nog troligt att han sänder fram ganska tidigt. Så får vi se hur det blir med det där reglerandet, jag tror ju inte det är riktigt så enkelt nu när Montdore kommit in i rätt klass. Ska bli intressant att se hur de står sig emot varandra i det där loppet!

Sista utgångsstrecket i omgången föll på Tom Sisu till slut. Hagentoy kanske är lite bättre men det är spår 5 mot 12 och det väger rätt tungt! Hagen är ju dessutom mer spelad så det blev ett enkelt val. En reduceringsgrad på blyga 31% idag bara, ovanligt. Men känns helgjutet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:07   #137

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Pannan kommer gå med absolut maxbalans idag. Berg kör för en elitloppsplats med nahar. Kan bli ett mycket bra lopp men jag går för spets och slut för going. Kan vara att han bara ska användas som dödare av pannan och andra och sätta upp tempo för att bädda för Nahar men jag gillar hästen och chansar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:12   #138

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Bergh är ju en desto mer vaken kusk så det är nog troligt att han sänder fram ganska tidigt. Så får vi se hur det blir med det där reglerandet, jag tror ju inte det är riktigt så enkelt nu när Montdore kommit in i rätt klass. Ska bli intressant att se hur de står sig emot varandra i det där loppet!

Sista utgångsstrecket i omgången föll på Tom Sisu till slut. Hagentoy kanske är lite bättre men det är spår 5 mot 12 och det väger rätt tungt! Hagen är ju dessutom mer spelad så det blev ett enkelt val. En reduceringsgrad på blyga 31% idag bara, ovanligt. Men känns helgjutet!
läst på dåligt till denna gång men är inte tom sisu den som travar som en kratta? Tror Berghan löser den uppgiften. undrar om han inte håller spets till o med om inte så tar han sig nog ut på nåt sätt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:15   #139

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:

Quattro Lane är mkt bättre utgång än sisu tro mig. Tror inte Sisu har en chans. Men Quattro ser ja med god chans idag.

Men har du inte redan Victory Stream Line i I Avd 4 är den ju given

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-09 klockan 10:17.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:16   #140

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2671

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bergh håller inte upp spets med Eder Bob, ta sig ut kan den göra.
3 King of Mine är väldigt snabb ut, tar spets på några kliv

Senast redigerad av roaben den 2015-05-09 klockan 10:18.
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:20   #141

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Quattro Lane är mkt bättre utgång än sisu tro mig. Tror inte Sisu har en chans. Men Quattro ser ja med god chans idag.

Men har du inte redan Victory Stream Line i I Avd 4 är den ju given
Victory har jag som utgång. Quattro gör en väldigt intressant start och du kan ha rätt i att det är en bättre utgång, det är inte mycket som skiljer i spelvärde iallafall. Men det är mil mellan spår 5 och 9 också och det är Ohlsson mot Olofsson.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:21   #142

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Victory har jag som utgång. Quattro gör en väldigt intressant start och du kan ha rätt i att det är en bättre utgång, det är inte mycket som skiljer i spelvärde iallafall. Men det är mil mellan spår 5 och 9 också och det är Ohlsson mot Olofsson.
Jag vet. Men är helt säker här...
Gammal 2015-05-09, 10:23   #143

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Bergh håller inte upp spets med Eder Bob, ta sig ut kan den göra.
3 King of Mine är väldigt snabb ut, tar spets på några kliv
2 också snabb kan bli en liten solfjäder där. ser inte ut som robban laddat max med eder innan. Han är min spetsfavorit i alla fall
Gammal 2015-05-09, 10:28   #144

Standard

Citat:
2 också snabb kan bli en liten solfjäder där. ser inte ut som robban laddat max med eder innan. Han är min spetsfavorit i alla fall
Säger inte att det inte kan bli så, men Bergh tror även själv att han inte tar spets med den.
Gammal 2015-05-09, 10:28   #145

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Pannan kommer gå med absolut maxbalans idag. Berg kör för en elitloppsplats med nahar. Kan bli ett mycket bra lopp men jag går för spets och slut för going. Kan vara att han bara ska användas som dödare av pannan och andra och sätta upp tempo för att bädda för Nahar men jag gillar hästen och chansar.
Om GFGZ spetsar vilket jag tror han gör (6 Solfjädrar ut 7,8) så tror jag sedan Bergh snabbt sätter Nahar i dödens och så var loppet låst.
Ren spurtuppgörelse mellan 3 och 4, och givetvis alla där bakom som ska ta längder på dessa i tredje, fjärde spår i sista sväng

Överväger ett Bergh-lås, men fegar nog ur och plockar med några till

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:33   #146

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Säger inte att det inte kan bli så, men Bergh tror även själv att han inte tar spets med den.
Jo det var precis vad du sa Bergh får tro vad han vill i detta fallet. Jag har bestämt mig vad jag tror. Det är sos o spik för min del.
Gammal 2015-05-09, 10:39   #147

Standard

Citat:
Jo det var precis vad du sa Bergh får tro vad han vill i detta fallet. Jag har bestämt mig vad jag tror. Det är sos o spik för min del.
Det är vad jag tror, inte fakta
Lycka till!
Gammal 2015-05-09, 10:39   #148

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Vad Bergh tror och vet är knappast detsamma som han säger dock.
Säger Bergh att det är bäst bäst chans för Cash'Em så spikar jag hellre alla de övriga han har

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:40   #149

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 254
Standard

OK, Jorma o Coldtown vinner säkert.. Grym bakom bilen Jorma så sammantaget omgången bästa spik.
Mikko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 10:47   #150

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
OK, Jorma o Coldtown vinner säkert.. Grym bakom bilen Jorma så sammantaget omgången bästa spik.
tror själv att Radysin America plockar ner Coldtown sista 400...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td