Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-09, 19:51   #31

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ni måste förstå en sak, det är alltid fel.
Killen ser inte trav, utan letar bara skoinfo.
Ett kallblod med rätt balans kommer vinna elitloppet varje år.
Gammal 2015-05-09, 20:00   #32

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hilding Visa inlägg
Fel igen.

Jag minns 2013 när Mr Picolit vann. Missade V7 på jävligt små marginaler den dagen. Miljonutdelning då och förra året 1 vinnare. Upplagt för miljonutdelning igen tycker jag, man brukar få se många galopper och underprestationer på den banan..
Oj. Är det så länge sedan deras stordag fick V75 status ? Jag brukar alltid resa bort vid den tiden men hade inte möjlighet att ta semester i år.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 22:45   #33

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Jag tror att Banks tar ledningen. Spår 1 är inte speciellt gynnsamt på Charlottenlund. Maven har äntligen fått ett bra utgångsläge, ska bli intressant att se här även om motståndet är tufft.

Resultat från 20140510 på Charlottenlund.

Lopp 1: Vinnare häst nr 1
Lopp 2, Plats nr 1
Lopp 3, Vinnare häst nr 1
Lopp 4, Häst nr 1 kom 4a
Lopp 7, Häst nr 1, 4a
lopp 8, Vinnare häst nr 1
lopp 10, Vinnare häst nr 1
lopp 14, Vinnare häst nr 1

5 hästar vann den dagen från spår 1
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 23:07   #34

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1055
Standard

Är inte Support Justice jävligt bortglömd? 11%?? Lite körning i loppet så knäpper han dom

Senast redigerad av oinkk den 2015-05-09 klockan 23:15.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 23:18   #35

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Resultat från 20140510 på Charlottenlund.

Lopp 1: Vinnare häst nr 1
Lopp 2, Plats nr 1
Lopp 3, Vinnare häst nr 1
Lopp 4, Häst nr 1 kom 4a
Lopp 7, Häst nr 1, 4a
lopp 8, Vinnare häst nr 1
lopp 10, Vinnare häst nr 1
lopp 14, Vinnare häst nr 1

5 hästar vann den dagen från spår 1
Det går alltid att hitta ngn dag där det ser annorlunda ut. Tar du fram alla autolopp under 5-10 år får du garanterat ett annat resultat. Jag väljer att lita på de aktivas omdöme. Säger Danmarks bästa kuskar, tränare och de svenska kuskar som kört där att spår 1 är sämre vid autostart och i synnerhet vid 1600 så väljer jag att tro på det. Den första kurvan kommer väldigt snabbt p g a att banan bara mäter 950 meter. Det är tydligast vid korta distanser med autostart. Vid voltstart är det okay. Att jag sedan är övertygad om att Banks kommer att spetsa är ju för att jag sett honom göra det gång på gång, oavsett vilket framspår han haft.

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-05-09 klockan 23:20.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 23:21   #36

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

spiken: Fleefoot hanover bombar till spets och leder loppet runt om. Toppchans!

Utgångarna: minst 1 måste vinna...

ROCKY EGEDAL är en tuffing av rätt virke och Birger är duktig kusk, får ett fint lopp och jag tror på bra vinstchans! Given etta..

MAVEN har fått bästa läget och står för klassen tillsammans med BBS S kul duell att vänta men jag tror det är spets och slut för nr 2 Maven...

A hästar. 2 måste minst vinna..

ROCKY EGEDAL trodde han skulle bli favorit. 2 handare, man tackar!

SUN ESTEREL roligt drag blåser förbi dem sista 800. Hästen har form! 7%

TOTO är en härlig kämpe som tål spår, får fin position och går alltid ända vägen in. Drag!

Maven bästa spåret, spets och slut hämta ut!

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 23:27   #37

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Har sett 4 Toto i ett par lopp. Har sett fin ut. Är bara streckad på 4 %. Den tar jag med.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 23:33   #38

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
spiken: Fleefoot hanover bombar till spets och leder loppet runt om. Toppchans!

Utgångarna: minst 1 måste vinna...

ROCKY EGEDAL är en tuffing av rätt virke och Birger är duktig kusk, får ett fint lopp och jag tror på bra vinstchans! Given etta..

MAVEN har fått bästa läget och står för klassen tillsammans med BBS S kul duell att vänta men jag tror det är spets och slut för nr 2 Maven...

A hästar. 2 måste minst vinna..

ROCKY EGEDAL trodde han skulle bli favorit. 2 handare, man tackar!

SUN ESTEREL roligt drag blåser förbi dem sista 800. Hästen har form! 7%

TOTO är en härlig kämpe som tål spår, får fin position och går alltid ända vägen in. Drag!

Maven bästa spåret, spets och slut hämta ut!

God tur!
Toto har jag missat var inne på 2,6, tack för tipset...
Gammal 2015-05-09, 23:53   #39

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 6995
Standard

På linket nedenfor er der lidt ekstra info omkring hestene og løbene

http://www.travbanen.dk/media/528141/CC-2015-2.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Trinity (+5)
Painkiller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 00:21   #40

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Noterar att fjolårsvinnaren av Copenhagen Cup, förvisso efter dopingdiskning på Caballion, är streckad på 3 % i vad som ser ut som ett halvkasst guldlopp. Det går snabbt utför.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 00:30   #41

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4978
Standard

Citat:
Den första kurvan kommer väldigt snabbt p g a att banan bara mäter 950 meter. Det är tydligast vid korta distanser med autostart. Vid voltstart är det okay.
Att spår 1 är sämre vid auto beror snarare på starten. Då fältet släpps tidigt efter kurvan hinner inte de innersta spåren få upp farten lika mycket som de utanför. En kurva som kommer tidigt efter start skulle annars gynna de inre spåren.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 00:36   #42

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Är inte Support Justice jävligt bortglömd? 11%?? Lite körning i loppet så knäpper han dom
Ja det svänger fort. Förra gången var Justice överspelad och BBS underspelad. Nu tvärtom. Om jag skulle spika en i det här loppet skulle det nog bli Justice! Ju större de är desto hårdare faller de och han blev oförtjänt sågad senast för att han felaktigt var klar favorit. Gjorde ett mycket bra lopp. Voltigeur är heller inte så hårt spelad, har bara gjort bra lopp i år!

Nej BBS är ett skitstreck av stora mått imorrn, spetschansen är noll och han kommer inte köras annat än till slut är jag övertygad om nu när det är andra storlopp det siktas på.

Four Strong Winds är stenklar som någon redan skrivit här, den var så fruktansvärt bra senast och är han bara i närheten så är det här inga problem. Västerbo ser väl också ganska klar ut, men Kolgjini/Takter skulle nog kunna sätta käppar i hjulet och bädda för tokskräll där. Viktigt att höra hur det låter runt det taktiska!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 01:00   #43

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Att spår 1 är sämre vid auto beror snarare på starten. Då fältet släpps tidigt efter kurvan hinner inte de innersta spåren få upp farten lika mycket som de utanför. En kurva som kommer tidigt efter start skulle annars gynna de inre spåren.
My bad, kontentan är ändå att spår 1 auto, speciellt vid kort distans missgynnas, än mer för att banan är 950m.
Gammal 2015-05-10, 01:25   #44

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Det går alltid att hitta ngn dag där det ser annorlunda ut. Tar du fram alla autolopp under 5-10 år får du garanterat ett annat resultat. Jag väljer att lita på de aktivas omdöme. Säger Danmarks bästa kuskar, tränare och de svenska kuskar som kört där att spår 1 är sämre vid autostart och i synnerhet vid 1600 så väljer jag att tro på det. Den första kurvan kommer väldigt snabbt p g a att banan bara mäter 950 meter. Det är tydligast vid korta distanser med autostart. Vid voltstart är det okay. Att jag sedan är övertygad om att Banks kommer att spetsa är ju för att jag sett honom göra det gång på gång, oavsett vilket framspår han haft.
Tycker det bara skit snack om spår 1 är dålig, för mig är två spår dåliga, det spår 8 och spår 12 i auto. Örebro sist på v75, alla experter sa att spår 1 är inte bra på Örebro, men ändå så vann 3 hästar från spår 1?
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 01:36   #45

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Tycker det bara skit snack om spår 1 är dålig, för mig är två spår dåliga, det spår 8 och spår 12 i auto. Örebro sist på v75, alla experter sa att spår 1 är inte bra på Örebro, men ändå så vann 3 hästar från spår 1?
Seriöst? Jag förmedlar en information baserad på vad aktiva inom travsporten sagt. Om du tycker det är skitsnack är ungefär lika intressant som att jag tycker Witasp är dum i huvudet.

td