Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-26, 12:07   #16

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tar han sig verkligen förbi leia way om denne vill svara? Som sagt tror jag bara goop vinner om han får köra långsamt. men det är klart konkurrenterna har respekt för goopen. Underpaid lär få göra det från dödens idag. Hur bra iordning är untersteiners hästar. Vi har sett topprestationer i debuter efter vila på flera händer i år, tex backfire igår
Goopen har grymma chanser idag, även med Linus Wibb. Kanske med Mellby Akacia. Jag vet inte hur man resonerar med Leia Way, men jag tror Björn tar piken och tycker att Hertig Shim och Dollar Access är värst emot, men de har risiga lägen. Underpaid tror jag bara vinner, har ju mött stentuffa hästar på slutet. Mr Chicago och Boys Going In är också fina hästar, men att de ska vara i så god form att de står emot Underpaid tror i alla fall inte jag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:14   #17

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Goopen har grymma chanser idag, även med Linus Wibb. Kanske med Mellby Akacia. Jag vet inte hur man resonerar med Leia Way, men jag tror Björn tar piken och tycker att Hertig Shim och Dollar Access är värst emot, men de har risiga lägen. Underpaid tror jag bara vinner, har ju mött stentuffa hästar på slutet. Mr Chicago och Boys Going In är också fina hästar, men att de ska vara i så god form att de står emot Underpaid tror i alla fall inte jag.
Håller med om Underpaid. Har läst lite intervjuer o dyligt o det låter inte som det är vässat på något vis varken från Peter eller Johan. Är Airaksinen någorlunda påläst så släpper han inte till Björn o denne tar aldrig en längd på Leia way som är en riktigt raket från start. Kan bli chansspik från min sida på Leia way.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:19   #18

Shooters avatar

Standard

Citat:
Håller med om Underpaid. Har läst lite intervjuer o dyligt o det låter inte som det är vässat på något vis varken från Peter eller Johan. Är Airaksinen någorlunda påläst så släpper han inte till Björn o denne tar aldrig en längd på Leia way som är en riktigt raket från start. Kan bli chansspik från min sida på Leia way.
Kanske att jag ska tänka om och gardera Jeans. Få se först om man får någon info om hur de tänker köra där framme.
Gammal 2015-04-26, 12:23   #19

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Leia Way åker 40 mil idag och reser inte så lång för att sitta fast idag, kör i spets. "De får väl köra mot henne men då kommer väl inte de heller i mål. Loppet ser ganska billigt ut mot vad hon startat i."
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:23   #20

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Enya Boko vinner INTE! Hästen tog mycket stryk hos Lennartsson. Inte alls segeraktuell direkt i debuten hos Hellstedt.

Vet att den tog stryk hos Lennartsson.
Men med en hygglig resa och en offensiv kusk kan hon speeda ner dem trots spåret.
Möter inga direkta stjärnor
Gammal 2015-04-26, 12:26   #21

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Kabal avd 4 barfota runt om för första gången. Intressant. Den är dock inte startsnabb om man tittar på den senaste loppen när den haft framspår bakom bilen. Spelvärdet är dock rätt på den med 6 procent av insatserna, men spelvärdet kommer nog att sjunka under eftermiddagen på skorycket.

Goops har mer än 50 procent av insatserna i det loppet och det känns i alla fall inte som något roligt spel eller ev singelstreck spelvärdesmässigt.

Bortbjuden på middag i eftermiddag så missar tyvärr söndagstravet idag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:37   #22
Banned

Sharp$: 69
Standard

Leia Way går inte att ta bort, bra spår, snabb ut.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:38   #23

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Leia Way åker 40 mil idag och reser inte så lång för att sitta fast idag, kör i spets. "De får väl köra mot henne men då kommer väl inte de heller i mål. Loppet ser ganska billigt ut mot vad hon startat i."
Jänkarvagn, helstängt, bfro verkar det bli. Bombar runt
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 12:43   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
så ska det låta. då får goop väldigt svårt att vinna det loppet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Gammal 2015-04-26, 12:44   #25

Shooters avatar

Standard

Citat:
så ska det låta. då får goop väldigt svårt att vinna det loppet
Blir det tokkörning så har nog Uhrberg fin chans.
Gammal 2015-04-26, 12:54   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Blir det tokkörning så har nog Uhrberg fin chans.
mm. tråkigt läge dock. Kan bli helt fel därifrån. bergshults leffe o nerone bigi har ruskiga spurter att tillgå med rätt resa. dollar acess har riktigt fin form
Gammal 2015-04-26, 13:00   #27

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kabal avd 4 barfota runt om för första gången. Intressant. Den är dock inte startsnabb om man tittar på den senaste loppen när den haft framspår bakom bilen. Spelvärdet är dock rätt på den med 6 procent av insatserna, men spelvärdet kommer nog att sjunka under eftermiddagen på skorycket.

Goops har mer än 50 procent av insatserna i det loppet och det känns i alla fall inte som något roligt spel eller ev singelstreck spelvärdesmässigt.

Bortbjuden på middag i eftermiddag så missar tyvärr söndagstravet idag.

Den har ju galopperat oftare än den inte gjort det + AS som kusk = Skulle inte tro det.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 13:11   #28

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

BRO på Kabal ffg i nuläget avdelning 4...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 13:20   #29

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Någon nämnde Enya Boko pga Adrian Kolgjini - ny kusk Sofie Ericsson.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 13:29   #30

Standard

nån som hört nåt eller läst nåt om paradiserunner o Jansson i första?
Svara

td