Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-26, 19:21   #151

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
För mig gör det ingenting att utlandet vinner, den personen bidrar likväl som du till potten. och har lika stor rätt som du att vinna, sen att hen är bättre är kanske tråkigt, men inte förbjudet.
Enda anledningen de spelar genom utlandet är att de spelar med rabatt. Ingen klagar på spelare som spelar med lika villkor men som bara är skickligare.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 19:22   #152

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 960
Standard

@Filmtokig. Jag gissar att du inte är så insatt i cross-internationellt spel.

Utdelningen landade ganska nära den förväntade. Så just idag var det antingen ovanligt mycket spel från utlandet, eller så var svenskarna flera ggr sämre just idag.
Gammal 2015-04-26, 19:38   #153

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
@Filmtokig. Jag gissar att du inte är så insatt i cross-internationellt spel.

Utdelningen landade ganska nära den förväntade. Så just idag var det antingen ovanligt mycket spel från utlandet, eller så var svenskarna flera ggr sämre just idag.
För mig räcker det att se vilka som har alla rätt. Om jag får det och får en reducerad utbetalning p.g.a orättvisor blir jag kanske frustrerad eller jag vet inte. Men får man alla rätt, förtjänar man väl vinsten oavsett vad eller jag kanske har fel?
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 20:28   #154

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 960
Standard

Citat:
För mig räcker det att se vilka som har alla rätt. Om jag får det och får en reducerad utbetalning p.g.a orättvisor blir jag kanske frustrerad eller jag vet inte. Men får man alla rätt, förtjänar man väl vinsten oavsett vad eller jag kanske har fel?
Inte om man inte har spelat med samma förutsättningar som alla andra. Och det har man inte gjort historiskt i det utomnordiska spelet. ATG säger att man har täppt till de värsta luckorna i upplägget. Men det tror jag på när jag ser det.

När ohyran härjade som värst rörde det sig knappast om spel utan snarare om att naivt skrivna regler möjliggjorde i stort sett säkra investeringar över relativt korta tidsrymder.
Gammal 2015-04-26, 20:48   #155

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Inte om man inte har spelat med samma förutsättningar som alla andra. Och det har man inte gjort historiskt i det utomnordiska spelet. ATG säger att man har täppt till de värsta luckorna i upplägget. Men det tror jag på när jag ser det.

När ohyran härjade som värst rörde det sig knappast om spel utan snarare om att naivt skrivna regler möjliggjorde i stort sett säkra investeringar över relativt korta tidsrymder.
Vad är det för förutsättningar dem har men inte vi du talar om? Jag vill förstå men förstår inte, är inte omgången lika svår att lösa för dem som för oss? Eller spelar spelaren billigare? Jag är såklart på svenskens sida. Men jag måste förstå vad jag protesterar emot.
Gammal 2015-04-26, 21:00   #156

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Citat:
Vad är det för förutsättningar dem har men inte vi du talar om? Jag vill förstå men förstår inte, är inte omgången lika svår att lösa för dem som för oss? Eller spelar spelaren billigare? Jag är såklart på svenskens sida. Men jag måste förstå vad jag protesterar emot.
Det är svenskar som spelar från utländska bolag utan kunder.

Frågan och svaret är den/detsamma, varför?

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 21:02   #157

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det är svenskar som spelar från utländska bolag utan kunder.

Frågan och svaret är den/detsamma, varför?

Mvh Ulf-Eddie
Då är jag med, och det är givetvis fel.

> För att roffa åt sig pengar. Men jag håller fast vid att, får man 7 rätt så förtjänar man 7 rätt. Det går liksom inte att trolla bort det, om man inte lämnar in efter fem avdelningar förstås.

Men frågan till dig Eddie. Är det svenskar boende i Sverige eller Svenskar som är utvandrade? För man måste ju vara skriven i Sverige för att få spela via ATG.SE

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-26 klockan 21:03.
Gammal 2015-04-26, 23:05   #158

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Boende i Sverige

Boende i Sverige som spelar svenskt trav i egna utländska bolag.

Anledningen är att det är andra regler än i ATG.se.

Det kallas insider i andra branscher iom att ATG vet.

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 10:03   #159

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2606
Standard

Per Lennartsson har misskött henne. Men nu är hon tillbaka. Så vänta ngn start till!
För övrigt så gjorde hon kanonlopp på Vaggeryd.
en av ägarna
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td