Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-02, 10:27   #121

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 1370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bästa liret idag måste vara Nothing but class. Är det nån krake som ska kunna försvara innerspåret på Örebros skitbana så är det väl den där. Äckligt bra form på både stall och kusk. Bara att tacka och ta emot när pöbeln blundar för det uppenbara.
Kan mycket väl bli så, ser iaf Magic Tonight som veckans avslag. Dåligt läge och inget visat ännu. Bara bäst på papperet. NBT är kanske inte bästa hästen men vi vet ju alla vad ledningen betyder i guld över kort distans.
lungre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:33   #122

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Bästa liret idag måste vara Nothing but class. Är det nån krake som ska kunna försvara innerspåret på Örebros skitbana så är det väl den där. Äckligt bra form på både stall och kusk. Bara att tacka och ta emot när pöbeln blundar för det uppenbara.
Nothing but class såg ju inte så rolig ut när han galoppera sist, men är väl en annan häst i spets. Tycker ändå förra starten sätter ett frågetecken. Jag är mer och mer inne på att Royal Fighter vinner detta bfr från andra ytter. Har ju gjort sjuka prestationer på den balansen varje gång och kommer Nothing But Class bara till dödens efter en rejäl öppning kör de ju loppet i halsen på Tillman!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:36   #123

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilka spikar storvinsten?
Othello C.D. och Frozen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Gammal 2015-05-02, 10:36   #124

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilka spikar spelvärd. idag?
Lotuscherie och Resaca De Nando
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:40   #125

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zibelius Visa inlägg
Det jag håller med dig om är att Greenleaf Slim eventuellt kan öppna rejält förbättrat och hålla ledningen. Är isåfall svårslagen. Men som sagt håller jag KLM som spetsfavorit och baserar mitt tips på det.
ok. kollade på greenleaf i finska lopparkivet o den öppnade bra där o med jänkarvagn o Björn i vagnen så blir det spets för den o därför spik för mig. Om nu inte banan visar sig vara fruktansvärd på innern
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:44   #126

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Nothing but class såg ju inte så rolig ut när han galoppera sist, men är väl en annan häst i spets. Tycker ändå förra starten sätter ett frågetecken. Jag är mer och mer inne på att Royal Fighter vinner detta bfr från andra ytter. Har ju gjort sjuka prestationer på den balansen varje gång och kommer Nothing But Class bara till dödens efter en rejäl öppning kör de ju loppet i halsen på Tillman!
Tycker han står lite hårt inne i det här sällskapet och Tillman vinner inte så ofta på V75. Men barfotabalans är intressant om man ska gardera. Jag tycker spelvärdet ligger i att spika NBC då det är den förmodade spetshästen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:44   #127

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

sjätte loppet är otroligt lurigt, känns som greenleaf eller alla typ
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:46   #128

Standard

grefstads royalty spöade o var favorit mot nose gear den 4e mars i år. Har fint smygläge nu o med överpace o lucka till slut är den nog inte helt borta. inte streckad på nånting o tränarn är uppåt i snacket!
Gammal 2015-05-02, 10:51   #129

Standard

Citat:
Tycker han står lite hårt inne i det här sällskapet och Tillman vinner inte så ofta på V75. Men barfotabalans är intressant om man ska gardera. Jag tycker spelvärdet ligger i att spika NBC då det är den förmodade spetshästen.
tillmann vinner ofta på v75 om man tar hänsyn till vad hon sitter bakom. Nbc känns bättre i ryggar, vad jag minns har jag aldrig sett honom vinna från spets med lite tempo på grejerna o med magic tonight på utsidan lär det inte gå långsamt direkt. Man kan ju notera här att liksom Magic tonight så var edward ale elitloppsaktuell innan han blev skadad. Edward har fått några lopp i kroppen o bör närma sig formen mer o mer. Känns som spelarna lirar magic tonight enbart på kapacitet då den misslyckats i år. Då kan man applicera samma metod på edward ale o där är %en mer tilltalande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Gammal 2015-05-02, 10:52   #130

Standard

Tidigt system:

1/ 1-5-6-7-8
2/ 2-5-6-9
3/ 1-4-7
4/ 1-2-3-4-11
5/ 1-5-9
6/ 2 Greenleaf Slim
7/ 8 Frozen

900rader

Skrällar:

9 Lotuscherie blir det väl skrik på som första bfr. Men ändå spelvärd om den landar på 10%.

4 Royal Fighter kan få loppet och grymma lopp bfr tidigare.
Gammal 2015-05-02, 10:53   #131

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Någon som har koll på Caddie Hit hur snabb han e? Blir mer o mer sugen på att spika eller ha som utgångs häst.
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:54   #132

Standard

Citat:
Tuff öppning, ganska myckey galopper, tveksam sist. För många frågetecken för att vara en spik i min bok. Men visst kan vara en chansspik kanske....

Royal Fighter gick låga 11-tider bfr över medel denna tiden förra året. Minst lika bra nu borde innebära att den är kapabel att gå 09tid på kort. Står hårt inne, men då det finns tveksamheter på favoriterna så....

Senast redigerad av Espo den 2015-05-02 klockan 10:56.
Gammal 2015-05-02, 10:57   #133

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Vi är så många som går emot Magic Tonight nu så den vinner väl bara....
Gammal 2015-05-02, 10:57   #134

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Någon som har koll på Caddie Hit hur snabb han e? Blir mer o mer sugen på att spika eller ha som utgångs häst.
Caddie Hit är absolut en utav dem som gör upp om det!

Vill man chansspika så tycker jag 5% är rätt ok!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:58   #135

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4978
Standard

Han sågade väl sin egen chans där? Jag brukar kolla in björnkollen varje vecka och har reagerat varje gång han baissar eller "glömmer" att nämna en egen styrning som sedan vinner. Han har ju fått en skaplig dos kritik för just detta, men bara sett sig nödgad att kommentera detta en (1) gång i kollen. Det tog bra många månader innan jag lärde mig att tolka björnkollen mer lättvindigt, och använda den främst för kuskperspektivet, banors beskaffenhet och liknande. All information är bra information, anser jag. Det gäller bara att tolka den på rätt sätt och sätta den i sin rätta kontext.
Jag hade Diggers som andrahäst i loppet efter Chivas (i ren ranking på vinstchans), jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ändra det eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Njaa följer man Björnkollen, så vet man att ditt uttalande inte stämmer....
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td