Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-11, 17:52   #421
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är nog väldigt många V75 tillsammans system och inte minst andelssystem från spelbutikerna på lördagarna. Det är väl många som sitter också med blir ju inte mycket att dela på för andelsköparna när 7 rätt ger några tusenlappar de flesta lördagar.
Om det primära målet är att ljuga tillsammans med några gubbar och sekundärt att drömma om en gemensam storvinst, kan det vara värt någon hundring. Många samlas kring ett gemensamt intresse - en V75 kupong. En social uppgift.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 18:29   #422
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag hoppas verkligen de kan reda ut det där, och om nödvändigt skiljas åt som människor som ändå kan hälsa på varandra och prata som folk i fortsättningen.

Är det något jag har lärt mig så är det att det aldrig är ens fel att två bråkar, så om bägge släpper lite på sina låsningar så får vi hoppas att det går bra.
Det är väl så enkelt att han behöver se över sina kostnader.

Svårt nog att få en häst att gå runt och ju fler hästar desto dyrare blir det då kostnaderna adderas utan att intäkterna behöver hänga med. Vet inte hur många hästar Dencos har men dom 8,2 miljonerna i prispengarna som tickade in i fjol täckte knappast utgiftspåsen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 18:35   #423
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7897
Standard

OFF T men att det behövs 2 för bli osams har min kära fru bevisat fler gånger än jag kan räkna till att det räcker utmärkt med en person. Räcker med att 2 personer är närvarande men en kan bli osams med den andra utan anledning beroende på statusen i månaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 19:17   #424
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om det primära målet är att ljuga tillsammans med några gubbar och sekundärt att drömma om en gemensam storvinst, kan det vara värt någon hundring. Många samlas kring ett gemensamt intresse - en V75 kupong. En social uppgift.
Bra! En av andelsköparna i mitt bolag kom med en bra grej. Lägger hellre en hundring och få lite spänning på V75 än lägger samma hundring på biobesök, som kan oftast är bortglömt dagen efter.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 19:26   #425
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 143
Sharp$: 2346
Standard

Avstod mitt för mig stora system (5000-10 000r) som jag & några vänner brukar lira idag och funderar allvarligt på att trappa ner ordentligt efter ett antal år med större lir när bolaget sinar.

Det funkar inte med ständiga jackpotts och löjligt låg utdelning samtidigt som hundratals femmor brinner inne vareviga lördag. Bättre att spela på börsen i nuläget och/eller äga nån häst för spänningen!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 20:39   #426
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Avstod mitt för mig stora system (5000-10 000r) som jag & några vänner brukar lira idag och funderar allvarligt på att trappa ner ordentligt efter ett antal år med större lir när bolaget sinar.

Det funkar inte med ständiga jackpotts och löjligt låg utdelning samtidigt som hundratals femmor brinner inne vareviga lördag. Bättre att spela på börsen i nuläget och/eller äga nån häst för spänningen!
Börsen är ju ruskigt högt värderad nu. Så ungefär lika tråkigt där som på V75. Vi får hoppas på bättre utveckling framöver, men sommar banor och bra hästar talar väl för fortsatta favoritparader...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 20:58   #427
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det är väl så enkelt att han behöver se över sina kostnader.

Svårt nog att få en häst att gå runt och ju fler hästar desto dyrare blir det då kostnaderna adderas utan att intäkterna behöver hänga med. Vet inte hur många hästar Dencos har men dom 8,2 miljonerna i prispengarna som tickade in i fjol täckte knappast utgiftspåsen.
Jag tror Veijo är mycket medveten om vad det kostar att ha häst, och Denco kan säkert förklara att man behöver skära i kostnaderna.

Skulle jag vara Denco skulle jag dock kika mest på att minska ned antalet hästar en del. Amatörträning och lärling som kör hästar brukar inte ge särskilt bra resultat i slutändan annat än enstaka i undantagsfall.

44 hästar i startbar ålder har gjort 33 starter i år. 18 treåringar har startat totalt 2 gånger i år, ingen gjorde någon start som tvååring. Och då skall man veta att det inte precis är några gårdsuppfödningar som står i det där stallet, utan det är bland det bästa man kan köpa för pengar.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 22:45   #428
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 38
Sharp$: 915
Standard

Älskar jägersro det är så lätt tippat!!! Tack för kaffet ☝️☝️☝️
Sulan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td