Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-11, 16:33   #361

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lätt att unna Heiskanen den här segern efter allt skit han gått igenom på sistone. Hoppas han får in nån annan storägare istället. Grym hästtränare...

Lär väl inte få några problem med att få in nya hästar...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:33   #362

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 286
Standard

Veijo +++

Vad fan i helvete håller Stall Denco på med
Vad har hänt?
Herzog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:33   #363

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Skönt att Veijo vinner efter allt strul med stall Denco stå på dej Veijo !
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:33   #364

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Misstänkte låg utdelning idag, så kan ju hoppas V5 ger lite till.

Jägersro Trav 16 20150411 V5
Avd-1: 2,5,10
Avd-2: 1
Avd-3: 1,2,6,11
Avd-4: 4
Avd-5: 1,3,4,9
System: 1
48 rader * 1 * 1,00 = 48 kr
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:34   #365

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Såja lever på alla system och då är det förhoppningsvis bara att börja räkna pengar, även om det inte blir några stora. Bara Flemmings som kan ställa till det som det känns. 1,3,4,9 för tre sjuor och 1,3 för fyra.

Varför är det så förbannat synd om Veijo? Han har fått välja en massa topphästar åt en ägare och firat stora framgångar med dem. Om sen ägaren och han blivit ovänner är det trist såklart men ägaren gör ju som alltid som han vill med sina investeringar. Det här synsättet att det är synd om tränare och kuskar när de inte får jobba med sina topphästar genom hela karriären är rätt konstig tycker jag.
Är nog inte det många är upprörda över. Det är väl att det tog ett abrupt slut. Utan förvarning. Iaf enligt min uppfattning...
Gammal 2015-04-11, 16:35   #366

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Herzog Visa inlägg
Vad fan i helvete håller Stall Denco på med
Vad har hänt?
Pappas flicka behövde lite meningsfull social verksamhet i sitt liv tippar jag på. Då blev Veijo överflödig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:36   #367

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Är det någon som vet exakt vad som hänt och inte spekulationer? Veijo kanske har misskött något eller utgår alla ifrån att Denbergers är skurken här?
Gammal 2015-04-11, 16:37   #368

mr_kusks avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1275
Standard

Citat:
Pappas flicka behövde lite meningsfull social verksamhet i sitt liv tippar jag på. Då blev Veijo överflödig.
Exakt min tanke om det hela. "Pappas lilla flicka"
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:38   #369

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Är nog inte det många är upprörda över. Det är väl att det tog ett abrupt slut. Utan förvarning. Iaf enligt min uppfattning...
Nej det verkar ju som att hästägaren i det här fallet skött det hela riktigt dåligt, men det är ju mest spekulationer och andrahandsinfo vi fått om den saken så vi vet inte säkert hur det ligger till.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:38   #370

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 473
Standard

Citat:
Såja lever på alla system och då är det förhoppningsvis bara att börja räkna pengar, även om det inte blir några stora. Bara Flemmings som kan ställa till det som det känns. 1,3,4,9 för tre sjuor och 1,3 för fyra.

Varför är det så förbannat synd om Veijo? Han har fått välja en massa topphästar åt en ägare och firat stora framgångar med dem. Om sen ägaren och han blivit ovänner är det trist såklart men ägaren gör ju som alltid som han vill med sina investeringar. Det här synsättet att det är synd om tränare och kuskar när de inte får jobba med sina topphästar genom hela karriären är rätt konstig tycker jag.
Ser bra ut Enda långskottet som kan ställa till det är For Pleasure Ås som är en aning understreckad enl mig....men långsökt
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:39   #371

Standard

Citat:
Nej det verkar ju som att hästägaren i det här fallet skött det hela riktigt dåligt, men det är ju mest spekulationer och andrahandsinfo vi fått om den saken så vi vet inte säkert hur det ligger till.
Mmm, vad som egentligen skett kommer vi nog aldrig att få veta. Blir ju lite "he said, she said"...
Gammal 2015-04-11, 16:41   #372

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1705
Standard

Nu jobbar vi in Björn i sista
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:41   #373

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Nu var ju planen att lira en tusing på Darryl för att garantera att stall Denco inte får nån framgång men då deläger ju Vejo den och då vill jag ju inte ställa till för honom så jag står över men må denne Bernd aldrig mer få några framgångar vilket jävla namn föresten !
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:42   #374

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 473
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Är det någon som vet exakt vad som hänt och inte spekulationer? Veijo kanske har misskött något eller utgår alla ifrån att Denbergers är skurken här?
Räcker med att se den godmodige Veijo för att fatta vem som är skurken i det här....Dessutom fakta där ändringar i styrningar av hästar Veijo deläger skett utans hans vetskap Så ganska klockrent ......Denberger stinks!
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 16:44   #375

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Skönt att han fick öppna sig och lätta på hjärtat. Tror knappast Denbergers får några sympatier efter detta.
Denbergers översittarfason att i början av januari sms:a Veijo kl 3 på natten, att han flyttar 62 hästar från Veijos tränarlista (till dottern) har avgjort var folks sympatier ligger. Vissa miljonärer agerar som om man levde för 100 år sedan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td