Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-10, 21:17   #136
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vet inte om det finns någon här som spelar reducerat, men om så är fallet är väl skorycket och strykningarna något som gör att man i alla fall kan chansa med den som A häst om det låter bra i morgon.
Jag vet inte om det finns någon här som inte spelar reducerat Oavsett så är det väl ingen chansning med den som A-häst, jag tror den kommer vara favorit imorgon med tanke på nedstrykningarna och om barfota.

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Medan alla snackar Bergharn och skoryck på Eder Bob så går den förmodade vinnaren, 5, Star Keeper, obemärkt förbi spelarkåren. Det tackar vi för! Untersteiner avlossar med 250 meter kvar och susar förbi allt och alla!
Den "obemärkte" är favorit just nu, men det går ju att hoppas att den glöms bort till imorgon =)

Men loppet... jag behöver inte anstränga mig speciellt mycket för att se varenda häst vinna. Calvados in som sistspelad om den tagit loppen okej och skorna ryker? Full fart från start Ingves!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 21:23   #137
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Så här på fredagskvällen måste jag ge lokatten en eloge för sitt skarpa och initierade sätt att känna till Johan Untersteiners privata hemligheter.
" Samt att Johan har en förmåga att komma bakifrån".


Sjutton! Jag kan inte sluta skratta!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 21:29   #138
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

avd1. Låter det som conlight ås fixat resan bra så spikas han. Såg väldigt fin ut senast. Om conlight ås garderas är from dust to dawn tidig, han är med där framme o går alltid bra. Därefter Nelle Atticus Jake som har lopp i kroppen o verkar prestera stabilt. Västerbo Eclair tror jag kommer avsluta starkt men får för långt fram.

Avd2. Napoleon C.D bra chans till runt om. Om New Moon Face travar så ökar chanserna för Royal Prince som björn gärna kör i rygg denna gång. För mig är det värt att dubbla med Royal Prince just nu. Lillaxel är 3e häst trots spåret, vid väldig hård körning o pace så. Ändå tveksam till att strecka den bla pga kusken.

Avd3. Hade Dreams Take Time punka alltså för 3 starter sedan när hann vann knappt? Det förklarar saken isf.. barfota nu o kanske blixtrar till ledningen. Den är andra häst bakom Maven. Risk för körning mellan Noras Bean o Dreams. Maven spikbud men Dreams värd dubbling just nu. El Mago rygg ledaren, blir glad om han vinner även om jag inte streckar den.

Avd4. All med chans. Den minst streckade Calvados In är tidig för mig första barfota. Slog Flex Lane med 3,5 längd i vintras. Örjan med Mellby Collector kan måtta in nosen först. Robert Bergh sätter tempot utanpå Buzz Mearas?

Avd5. Körning mellan 4 o 5 o sedan släpp till Roxie Lavec är min gissning (Haugstad tror själv mkt på sin styrning vilket är positivt). Sen är det antagligen bara dernier viking som kan ta ner henne. Ett bra lås enligt mig, öppet bakom. 1,2,9,10 främst.

Avd6. Lover Face lätt till ledning, Oliver kronos har 0 av 6 från läget. En spännade duell, Falcon 3e häst men något överstreckad just nu ändå?

Avd7. Quick Fix i ledning Mc Steamy i rygg o Daryl Boko i dödens... vad händer näst? Luckan kommer säkert för Steamy o är första häst. Star Advisor Joli första barfota tidig o blir väl klar 4e handare. Lovelock o Vivo Per Lei är långskott om man vill strecka några till.

Lycka till!
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 21:32   #139
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Hittar ej vass eller kass på ATG play den här veckan...!
Var finns det?
NU finns det (kolla atg´s startsida)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 21:40   #140
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
avd1. Låter det som conlight ås fixat resan bra så spikas han. Såg väldigt fin ut senast. Om conlight ås garderas är from dust to dawn tidig, han är med där framme o går alltid bra. Därefter Nelle Atticus Jake som har lopp i kroppen o verkar prestera stabilt. Västerbo Eclair tror jag kommer avsluta starkt men får för långt fram.

Avd2. Napoleon C.D bra chans till runt om. Om New Moon Face travar så ökar chanserna för Royal Prince som björn gärna kör i rygg denna gång. För mig är det värt att dubbla med Royal Prince just nu. Lillaxel är 3e häst trots spåret, vid väldig hård körning o pace så. Ändå tveksam till att strecka den bla pga kusken.

Avd3. Hade Dreams Take Time punka alltså för 3 starter sedan när hann vann knappt? Det förklarar saken isf.. barfota nu o kanske blixtrar till ledningen. Den är andra häst bakom Maven. Risk för körning mellan Noras Bean o Dreams. Maven spikbud men Dreams värd dubbling just nu. El Mago rygg ledaren, blir glad om han vinner även om jag inte streckar den.

Avd4. All med chans. Den minst streckade Calvados In är tidig för mig första barfota. Slog Flex Lane med 3,5 längd i vintras. Örjan med Mellby Collector kan måtta in nosen först. Robert Bergh sätter tempot utanpå Buzz Mearas?

Avd5. Körning mellan 4 o 5 o sedan släpp till Roxie Lavec är min gissning (Haugstad tror själv mkt på sin styrning vilket är positivt). Sen är det antagligen bara dernier viking som kan ta ner henne. Ett bra lås enligt mig, öppet bakom. 1,2,9,10 främst.

Avd6. Lover Face lätt till ledning, Oliver kronos har 0 av 6 från läget. En spännade duell, Falcon 3e häst men något överstreckad just nu ändå?

Avd7. Quick Fix i ledning Mc Steamy i rygg o Daryl Boko i dödens... vad händer näst? Luckan kommer säkert för Steamy o är första häst. Star Advisor Joli första barfota tidig o blir väl klar 4e handare. Lovelock o Vivo Per Lei är långskott om man vill strecka några till.

Lycka till!
Sanslösa 54 procent av insatserna på Båths i avd 1. Då är det i alla fall ingen spik för mig när den fortsatt ska gå med minusbalans mot i fjor och bara har kungapokalskvalen i sikte. Bra chans så klart men som gigantisk favorit ingen spik för mig.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 21:41   #141
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bästa spelet imorgon är Knock Levis i lopp 12 med Ludde i sulkyn.

Conlight Ås omgångens bästa spik då i princip allt talar för den, även om McSteamy är omgångens mest överlägsna. Spåret kan dock vara en fälla för den.

Napoleon CD 70 % snart, Royal Prince mycket mer intressant på knappa 20 då.

Maven kan vinna, inte stenklar dock från spår 10 på Jägers, kan lätt bli för långt fram. Solvato spelvärd. Kanonhäst, verkade trivas med Ingves sist han körde, funkat bra efter vila tidigare.

Buzz Mearas vinner enligt Ludde, jag är inte alls lika säker. Mellby Collector går runt dem tror jag efter att Bergh och Connie har satt färg på skiten.


Roxie Lavec skulle varit klar i sitt, men Haugstad sänker chansen till inte mer än en ev. utgång. Katastrofkusk.



V75-6: Lover Face till spets, Archangel Am dödens, Falcon 8e utvändigt/galopp, Oliver Kronos tredje ytter typ. Lover Face kommer se likadan ut 700 kvar som den såg ut på upploppet senast, Archangel heroisk tvåa bakom Oliver Kronos som är vinnaren.


Pangpangpang 7 rätt alla glada hoppas ni fick ut ngt!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 22:13   #142
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Sanslösa 54 procent av insatserna på Båths i avd 1. Då är det i alla fall ingen spik för mig när den fortsatt ska gå med minusbalans mot i fjor och bara har kungapokalskvalen i sikte. Bra chans så klart men som gigantisk favorit ingen spik för mig.
Björn i björnkollen prata om öppet huvudlag på den o de är inte hlr bra. Infon imorgon får avgöra. Jag tänker att det Bara är Ludde som vill göra tävling av det..o den galopperar antagligen. O då kan loppet skänkas till Conlight. Det är Ultimo Tango jag inte har någon koll på.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 22:28   #143
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Björn i björnkollen prata om öppet huvudlag på den o de är inte hlr bra. Infon imorgon får avgöra. Jag tänker att det Bara är Ludde som vill göra tävling av det..o den galopperar antagligen. O då kan loppet skänkas till Conlight. Det är Ultimo Tango jag inte har någon koll på.
Dock: Luddes har gjort 4 riktiga starter på Jägersro totalt, de 3 senaste felfria...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 22:59   #144
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur pålästa är spelarservice innan dom säljer sina dyra betaltips ?

"5 Dreams Take Time h6 (5%)
Inget sparat senast efter att ha lagt krut från början. Okej efter smygars gången innan. Vann trots punka
före det. Första Erik. Inga ändringar."

Känns inte så seriöst att dom skriver inga ändringar och samtidigt inte har någon intervju med tränaren som dom brukar ha. En betaltjänst borde väl kan man tycka ha uppmärksammat att det aviseras barfota runt om ffg i regi Lars I Nilsson när dom börjar sälja tipsen först fred em och inte bara gå på vad stallpersonalen sagt i veckan till de stora tipstidningarna.
Ja pinsamt att missa den infon! Stod även i Ronden om skorycket som man kunde läsa inatt 00.01...14 timmar innan deras publicering.

Har även kikat på deras v 64 tips som de säljer för hutlösa 69 kr per omgång. 4.5 rader om varje lopp och knappt några intervjuer mer...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-10, 23:56   #145
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Björn i björnkollen prata om öppet huvudlag på den o de är inte hlr bra. Infon imorgon får avgöra. Jag tänker att det Bara är Ludde som vill göra tävling av det..o den galopperar antagligen. O då kan loppet skänkas till Conlight. Det är Ultimo Tango jag inte har någon koll på.
Ultimo Tango är en ganska liten häst, som med 50' insprunget är kraftigt uppanmäld här. Har startat 7 gånger.
På Jägers i höstas över 1640 m backades han från spår 8 sist. Juul körde 700 kvar till andra ytter och hästen höll bra till tredjeplatsen 14,3 ca 20 m bakom Staro Inlines.
Årsdebuten på Charlottenlund var imponerande. Juul forcerade till ledningen med 16,3 första 500. Fick favoriten Tobby i bakhasorna. Ultimo vann ohotad på 14,5 med Tobby någon längd bakom. De var 100 m före resten av fältet.
Ultimo utvecklas, men Juul säger att han är oerfaren och man är nöjd med pengar idag.
Enligt min ringa mening skall han inte mäkta att slå sina mer erfarna kamrater. Han är inte snabb från start. Men han har tider i kroppen som inte gör honom chanslös.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Champinj0nen (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 00:16   #146
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1758
Standard

Tipssidan Stalltipset har startat upp spelbutik på Gotland och säljer nu olika andelsspel. De är väldigt duktiga så ett tips ifrån mig är att om ni vill vara med på slagkraftiga andelsspel ska ni kolla upp deras hemsida, Stalltipset.com. Jag har köpt in mig på deras 500 kr-bolag.
DiggerCrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 07:16   #147
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 129
Sharp$: 1513
Standard

Jag hoppas kunna distansera spelkollektivet och
spika där alla andra garderar.
Avd 4 Buzz Mearas till spets som släpper till Ritzo,
sedan håller Björn in till mållinjen. 14 procent.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 07:22   #148
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Tipssidan Stalltipset har startat upp spelbutik på Gotland och säljer nu olika andelsspel. De är väldigt duktiga så ett tips ifrån mig är att om ni vill vara med på slagkraftiga andelsspel ska ni kolla upp deras hemsida, Stalltipset.com. Jag har köpt in mig på deras 500 kr-bolag.
Förstår inte vitsen med & vara med i bolag när man inte får bestämma över systemet själv, nästa alla här inne borde kunna lika bra som vem som helst i landet.
Har varit med på en del bolag där alla får säga sitt men det blir ofta en besvikelse då man inte får med sina ideer, kommer ihåg ett spikförslag med Reven från spår 11 med Goop, den kom inte ens med i ett garderat lopp, klart att att man hoppar av då.

Ta alltid ut ditt system själv & låt andra betala för & vara med.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 07:22   #149
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 129
Sharp$: 1513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ultimo Tango är en ganska liten häst, som med 50' insprunget är kraftigt uppanmäld här. Har startat 7 gånger.
På Jägers i höstas över 1640 m backades han från spår 8 sist. Juul körde 700 kvar till andra ytter och hästen höll bra till tredjeplatsen 14,3 ca 20 m bakom Staro Inlines.
Årsdebuten på Charlottenlund var imponerande. Juul forcerade till ledningen med 16,3 första 500. Fick favoriten Tobby i bakhasorna. Ultimo vann ohotad på 14,5 med Tobby någon längd bakom. De var 100 m före resten av fältet.
Ultimo utvecklas, men Juul säger att han är oerfaren och man är nöjd med pengar idag.
Enligt min ringa mening skall han inte mäkta att slå sina mer erfarna kamrater. Han är inte snabb från start. Men han har tider i kroppen som inte gör honom chanslös.
Mackpeter och kusk Juul verkar ha nästan samma analys, med skillnaden att Juul ser kusen som totalt chanslös.

Citat:
4 Ultimo Tango (Steen Juul) är en fin häst. Men han är så hårt uppanmäld här att jag inte kan tro på att han ska kunna vara med i tätstriden. Men en fin häst är det. Det blir inga förändringar jämfört med senast. Han har så lite pengar på sig ännu och är inte klar för att tampas med de här. En premie hoppas jag ändå på och det vore bra den här gången, säger Steen.
Från AB:s Trav365.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-11, 07:28   #150
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Jag hoppas kunna distansera spelkollektivet och
spika där alla andra garderar.
Avd 4 Buzz Mearas till spets som släpper till Ritzo,
sedan håller Björn in till mållinjen. 14 procent.
Tror inte Uhrberg släpper här. Han har kört Ritzo vid seger själv och verkar hålla Buzz Mearas högre enligt tongångarna i hans krönika. Ritzo kan vinna men loppanalysen stämmer inte
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td