|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-04-02, 22:52 | #91 |
Nej min läsförståelse är alldeles utmärkt, nyss avslutad universitetsutbildning så att förstå simpel svenska på ett spelforum är 99 fall av 100 inte något bekymmer. Dock så är det du skriver ofta väldigt svårt att förstå då det inte är sammanhängande för fem öre. Men med tiden kanske jag kan tolka dina gåtor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+50) |
|
2015-04-02, 23:06 | #92 |
Räkna inte med att polletten trillar ner i första taget...
2015-04-02, 23:31 | #93 |
Det förklarar kanske en del av avgrunden som skiljer oss åt, jag har ingen
somhelst utbildning och det blev rätt många tvärstreck i betyget från 9:an. Men somsagt är det något du inte förstår så ska jag försöka förklara så gott jag kan. Jag har lite planer på att dra igång min travspelsskola här på Sharps och det har varit ett uppskattat inslag på andra forum så jag hoppas på samma glada respons här. Då kommer det även att finnas utrymme för dialog. Mvh Ulf-Eddie |
|
2015-04-03, 00:32 | #94 | |
Citat:
Lycka till med travskolan, vill du ha avantgardkunskaper inom travet så kontaktar du mig! Jorma & volt. Voltstart & autostart V/S Utdelningar i travet. Åke S. & Björn Goop på Jägers. Ludde & Lövgren utanför Jägersro m.m |
||
|