Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-01, 21:56   #91

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

man ser vilken skillnad det är på kuskarna. både hans owe o Ville är livrädda för att försöka vinna lopp. nån av dem borde givetvis tagit dödens, istället glider björn rutinerat fram o stänger in dem o reglerar till vinst busenkelt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:56   #92

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Härligt med maxklaff på DD! 26ggr på vinnarspelet jämfört med 46ggr på DD det är värdedubbel det! Surt man missade åttan, om man gett fan i att fegdubbla Sauveur och poletten trillat ner att Mc Steamy bara var bäst innan spelstoppet kunde det nog ha gått. Tack för ikväll!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 21:57   #93

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Dom två fick jag gåshud av. Snygg spik av Spelvärde!
Den missade jag, var spelvärdes ranking utlagd eller var det hemligt, Kanske jag missade den på Facebook??
Gammal 2015-04-01, 21:59   #94

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
man ser vilken skillnad det är på kuskarna. både hans owe o Ville är livrädda för att försöka vinna lopp. nån av dem borde givetvis tagit dödens, istället glider björn rutinerat fram o stänger in dem o reglerar till vinst busenkelt
Bra sammanfattat!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:03   #95

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
även tt hade den spik
Tydligen TT, Snoken, Spelvärde och Stora Vinster. Jag hade inte tid med V86 så noterade aldrig omgången stora spik av betaltjänsterna som jag brukar göra.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:09   #96

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Dom två fick jag gåshud av. Snygg spik av Spelvärde!
Ja, men den var kanske inte så svårhittad. Tyckte däremot att flera andra vinnare var det idag och hade själv varit chanslös på 8 rätt i kväll även om jag fått lira för 10 000 kr. Hade haft större chans förra onsdagen trots att utdelningen då var 2,5 mkr. Den största skrällen då var Pelikan Trio som det rycktes skor på samtidigt som jättefavoriten i det loppet enligt alla rapporter inte skulle passa på banan och gå med skor runt om. Vinnarna i avd 2,4 och 8 idag däremot hade jag nog bara streckat vid helgardering.

Nu får man ladda för långfredagen. Travet i Kalmar i morgon går tyvärr samtidigt som Leksand-Malmö spelar den avgörande matchen om en SHL plats så får bli en travfri dag i morgon och sedan fullt ös fred-sönd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:14   #97

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:17   #98

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
Hade stått över jobb och det visade sig på upploppet. Dom siktar säkert på något V75 lopp framöver för att kvala in till elitloppshelgen och då kommer det nog vara mer vässat. Det var nog tur den inte kom med i V75 finalen i lördags.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:25   #99

Helges avatar

Standard

Citat:
Ni tar fel på Sebastian K och Sebastian Sund.
Gammal 2015-04-01, 22:30   #100

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

estreet, hansAUWE

våga plåga pållen lite. istället fast med mos
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 22:32   #101

hammmmmars avatar

Standard

Citat:
Ni tar fel på Sebastian K och Sebastian Sund.
Nädå, Helge! Tänkte mest på att det inte är första gången när det gäller Hultman, inte just denna häst specifikt. Visst är hästen ursäktat när han bara är fyra år. Om det nu var det du menade
Gammal 2015-04-01, 22:38   #102

Helges avatar

Standard

Citat:
Nädå, Helge! Tänkte mest på att det inte är första gången när det gäller Hultman, inte just denna häst specifikt. Visst är hästen ursäktat när han bara är fyra år. Om det nu var det du menade
Var lite ironiskt skrivet. Men nu ska jag skriva på off topic (eller vad det heter), om stollen perratrav365, som huserar här och stängs av, varje gång.
Gammal 2015-04-01, 22:45   #103

hammmmmars avatar

Standard

Citat:
Var lite ironiskt skrivet. Men nu ska jag skriva på off topic (eller vad det heter), om stollen perratrav365, som huserar här och stängs av, varje gång.
Förstod det, nästan får skriva med en gubbe nästa gång så det inte blir lika svårt. Är själv väl medveten om denne, brukar vara aktiv på Aot och har kommit över denne man ett antal ggr, även i privata mejl. Han är konstig.
Gammal 2015-04-01, 22:56   #104

Helges avatar

Standard

Citat:
Förstod det, nästan får skriva med en gubbe nästa gång så det inte blir lika svårt. Är själv väl medveten om denne, brukar vara aktiv på Aot och har kommit över denne man ett antal ggr, även i privata mejl. Han är konstig.
Hittar inte rätt forum att posta i, men han är riktigt vidrig där, som här, som på TP.

Tar det här.

Gammal 2015-04-01, 23:16   #105

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
estreet, hansAUWE

våga plåga pållen lite. istället fast med mos
Detta va min spik. Travtränare och kuskar är väldigt åldersrelaterat. Ombergsstupet lool. Mätta vs hungriga. Det är som Poker. Har spelat poker
på alla pokerklubbar och vunnit mycket pengar. Mot Joxxa Jocksovitch Nickola Mosa.
Men nu med alla år i nacken har jag ingen chans mot hungriga oerfarna studenter

td