Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-01, 19:29   #31

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Läste Screen Heigt bfro ffg, i år eller vadå? Enligt atg har ju denna gått bfro ett antal gånger förr.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:33   #32

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Ingen jänkarvagn - Orione Spin...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:34   #33

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Var det helstängt på?
Öppet huvudlag vad jag såg men skorycket räckte för att den skulle gå från 3 till 17 procent på V5 och ge under 3 ggr pengarna. Hästen var inte med i topp 4 ranken i något tidigt experttips. Jäkligt synd att dom tog bort det loppet från V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:36   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ingen jänkarvagn - Orione Spin...
Den gav effekt vid vinsten. Därmed är väl 50 procent av insatserna på den ännu mer tveksamt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Gammal 2015-04-01, 19:40   #35

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:45   #36

Standard

Det är nog dags för banorna att ersätta startbilarna, eller? Detta händer ju titt som tätt verkar det som...
Filmtokig (+5)
Gammal 2015-04-01, 19:57   #37

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Mc Sreamy känns som en bra spik bf
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 19:58   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den gav effekt vid vinsten. Därmed är väl 50 procent av insatserna på den ännu mer tveksamt.
Problemet med Orione Spin är ju att Kolgjini kör. Garantispets. Bland de bättre hästarna i loppet samt ledning på Jägersro, dessutom sprint och förmodligen ingen som pressar. Hmm, känns ju nästan som att hästen måste vara sjuk för att förlora, eller?
Gammal 2015-04-01, 20:02   #39

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Problemet med Orione Spin är ju att Kolgjini kör. Garantispets. Bland de bättre hästarna i loppet samt ledning på Jägersro, dessutom sprint och förmodligen ingen som pressar. Hmm, känns ju nästan som att hästen måste vara sjuk för att förlora, eller?
Fel kusk fel distans för hästen.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:03   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Fel kusk fel distans för hästen.
Ja och nej. Rätt kusk av anledningen jag nämnde, spets och Jägersro. Har inga vinster på sprint, men har ju tiderna i sig, så jag vet faktiskt inte...
Gammal 2015-04-01, 20:10   #41

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Lindblom var inte så uppåt på Sauveur, lovade inte seger eller nåt!!?? Spikar på det! Skämt åsido verkar det vara en riktigt bra spik, ingen av motbuden är några raketer ut så de kommer inte komma till spets hursomhelst och dra den stora fördelen. Så förutsättningarna är något likvärdiga för de hästar som höjer sig och Sauveur är ju bäst och vinner det här om han är bra för dagen. Har gått alla jobb enligt Lindblom, men inte jobbat tempo (och behöver väl förhoppningsvis inte så mycket speed här).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:13   #42

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Spikarna:

Orione Spin
Som det låter släpper Ingves spets till Ludde om han kommer tidigt. Det räcker för mig och de var nöjda med värmningen. Var snuskigt fin senast.

Mr Perfect
Tvåhästarslopp men jag tycker ofta det är mycket hausse kring luddes men har ärligt talat inte riktigt visat att han kan ta ner favoriten från dödens. Tror alltså att Oskarsson kan sitta i spets tidigt och då borde det vara klart.

Inga jättedrag i övrigt men det låter bra på Bazir Dimanche och vem som helst i andra efter att tränaren för favoriten var lite tveksam efter värmningen.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-01, 20:16   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lindblom var inte så uppåt på Sauveur, lovade inte seger eller nåt!!?? Spikar på det! Skämt åsido verkar det vara en riktigt bra spik, ingen av motbuden är några raketer ut så de kommer inte komma till spets hursomhelst och dra den stora fördelen. Så förutsättningarna är något likvärdiga för de hästar som höjer sig och Sauveur är ju bäst och vinner det här om han är bra för dagen. Har gått alla jobb enligt Lindblom, men inte jobbat tempo (och behöver väl förhoppningsvis inte så mycket speed här).
Ja, om man ska gå på grundkapacitet så vinner nog Saveur. Är ju en fantastisk häst. Han måste undvika dödens och enligt vad jag läst mig till ska han ta det lugnt.

Är inte Screen Height lite streckad med tanke på ändringar och hur uppåt Melanders stall är?
Gammal 2015-04-01, 20:21   #44

Standard

Vilka ramlopp idag. King Sir Kir sa Claes Svensson nyligen var den bästa häst han någonsin tränat. Han har ju haft elitloppshäst (Cenit Guy) så man undrar hur bra den här ska bli. Ser ju helt okörd ut idag igen och vad ska hända när han börjar lätta den i balansen ?
Gammal 2015-04-01, 20:23   #45

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ja, om man ska gå på grundkapacitet så vinner nog Saveur. Är ju en fantastisk häst. Han måste undvika dödens och enligt vad jag läst mig till ska han ta det lugnt.

Är inte Screen Height lite streckad med tanke på ändringar och hur uppåt Melanders stall är?
Får nog fega och ta med Random Shot ändå, för vinner inte Åke gör ju Örjan det. Order To Fly tycker jag inte är bra nog att rå på någon av de här, grymt överskattad idag! Brukar bli så när de kommer från en bra seger på Valla.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Chiron (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td