Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-27, 22:26   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Tänkte ej på det, Får nog ta på mig läsglasögonen!

Då har även Erik anammat det som pågått en längre tid, Att anskaffa sig ett
skägg..
Han hade ju ett redigt MC-knutte skägg när han återhämtade sig efter ryggoperationen.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-27, 22:52   #32

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Ahha!
Kanske nästa trend då!
Åtta personer med lerskägg har på fredagkvällen siktats på Södermalm i Stockholm.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-27, 23:51   #33

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Tyckte det var bra betalt när jag såg resultatet i efterhand, 4 favoriter och 2 andrahandare. Största favoriten föll och det var ju givet att Pledge som stod så väldigt bra till var en fullvärdig utmanare som åtminstone skulle varit lika spelad. Någon av mina "landsmän" i Värmland verkar ha varit lika rätt på det och en multibongspelare därtill. 2000 sexor in där! Säkert Gidde som var i farten! Ännu mer överraskande att det blev så hög utdelning med den mångmultivinnaren i resultatlistorna. Hade varit nesligt att man stod över omgången om man varit en multibong-spelare.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td