Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-28, 17:28   #361

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Fantastiskt.
Totomaten tyckte inte att man streckat en häst tillräckligt starkt och tog bort den. Givetvis så vinner den lätt till 20ggr o man bommar V5an på det... Givetvis så märker man det efter att man jobbat in spiken i sista som en jävla idiot. Kan någon förklara varför den hästen som inte är med alltid vinner när man har alla utom en? Vet hästarna om det? Någon som betalar av kuskarna?
13e ggn av 13 möjliga jag varit med om att man haft alla utom en i ett lopp och den som av ena eller andra anledningen inte är med skräller...
Du får inte ha alla utom en,jag har bara gjort det en gång,sen aldrig mer,spika hellre
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 17:29   #362

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Oj, det var mycket Paribet där. De har ju hållit sig borta från vinstlistorna ett tag.
Ja, märkligt, ett gäng små system, ingen filinlämning heller.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 17:30   #363

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Du får inte ha alla utom en,jag har bara gjort det en gång,sen aldrig mer,spika hellre
Ja inte fan var det självmant inte. De 5 första i början av karriären var väl medvetna men efter det så är det bara när man varit med på andras system eller som nu att totomaten tyckt att det inte var tillräckligt hårt sträck.
Blev som sagt medveten om det först när jag kollade efter loppen hade gått.....

Senast redigerad av sigh den 2015-03-28 klockan 17:39.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 17:33   #364

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Du var väldigt rätt på det idag tycker jag.

En hypotetisk fråga så här i efterhand. Säg att du hade gått kort i guld och spikat Inken eller ev låst på VBOTN. Vilket lopp hade du isåfall valt att gardera upp?
Kände mig nöjd med övriga lopp så det hade blivit att fylla på i femte och sjätte, men är ändå väldigt säker på att jag inte hade fått med Felicia för det är mycket svårt att vinna från tillägg med de här förutsättningarna. Hade nöjt mig med 3,5,6 och om jag garderat vidare hade det blivit skrällhästar på start även om de var ganska dåliga på pappret. Så det känns ju bra att man inte behöver gräma sig över sånt i efterhand.

Mind Your Face hade däremot inte varit några problem att få med tidigt då den stod så mycket bättre till än de lika betrodda bakspårshästarna. Överraskande högt vinnarodds blev det på den också må jag säga!

Lördag nu, skål till er som lyckades klämma in några sexor (och skål i riktigt ädla drycker för er som mot förmodan lyckades sätta sjuan)!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 17:35   #365

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

De har väl gjort flera konton och lagt om upplägget så programmet spottar ur sig varje kupong separat så de kan kringgå reglerna och det ser mindre suspekt ut. Ingen skriker robot-spel när det inte är inlämnat på fil utan ser ut att vara inlämnat "manuellt" även om det säkert inte är det...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 17:48   #366

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Behövde inte klaffa spec mycket, utan det som behövde hända händer nästan varje lopp, lite körning och bästa häst får en rygg och sen krossar. Var relativt väntat. Som jag skrev tidigare i veckan, stenklar. Men grattis till dem som hittade en 40% Ink som vinnare och en 23% Rocket Zet. Jag menar, Ink var väl rätt stenklar med loppscenariot att det skulle bli körning. spåret var nog bara till en fördel. Man kan inte bara utgå från vem som ska spetsa och spika därefter.
Haha du var ju helt fel ute i ditt resonemang oavsett!

Jag skrev tidigt i veckan enda chansen för att Felicia V.E ska vinna är att hon ska sänka sitt rekord med minst en halv sekund (det blev 0.8 sekunder hon sänkte det med) och att det krävdes extrem körning där framme.. (Vilket det blev då Goop knäcker ledaren och sin egen häst inte heller orkar på slutet)..

Då skrev du "Nej, detta krävs inte, den vinner bara, du ska få se.."

Hade du skrivit "Japp och jag tror det kommer bli körning samt att hon har kapacitet för att sänka sig det som krävs" så hade det varit hatten av..

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:07   #367

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

För utlandssystem gäller att det inte visas om det är filinlämnat eller inte. Det är först i efterhand som ATGs säkerhetstjänst samlar in den informationen ( p å anmodan! )
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:08   #368

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
De har väl gjort flera konton och lagt om upplägget så programmet spottar ur sig varje kupong separat så de kan kringgå reglerna och det ser mindre suspekt ut. Ingen skriker robot-spel när det inte är inlämnat på fil utan ser ut att vara inlämnat "manuellt" även om det säkert inte är det...
Så här har det "alltid" sett ut när det gäller utlandsspelet.
Gammal 2015-03-28, 18:18   #369

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Fantastiskt.
Totomaten tyckte inte att man streckat en häst tillräckligt starkt och tog bort den. Givetvis så vinner den lätt till 20ggr o man bommar V5an på det... Givetvis så märker man det efter att man jobbat in spiken i sista som en jävla idiot. Kan någon förklara varför den hästen som inte är med alltid vinner när man har alla utom en? Vet hästarna om det? Någon som betalar av kuskarna?
13e ggn av 13 möjliga jag varit med om att man haft alla utom en i ett lopp och den som av ena eller andra anledningen inte är med skräller...
Lider med dig... MEN:

Ska du ljuga så kan du väl i alla fall ljuga realistiskt?

Skulle det mot all förmodan vara sanning så slå fram beviset och sälj till tidningarna, du lär kunna göra en rätt bra slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:18   #370

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fick svar precis som strappa skriver, "Filinformation kommer inte med på utlandskupongerna."
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:27   #371

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Lider med dig... MEN:

Skulle det mot all förmodan vara sanning så slå fram beviset och sälj till tidningarna, du lär kunna göra en rätt bra slant.
Viralgranskaren Larsson
sirlarsson (+25)

Senast redigerad av NicklasJ den 2015-03-28 klockan 18:29.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:30   #372

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Viralgranskaren Larsson
Någon måtta får det vara, kanske finns någon stackare som faktiskt tror på det där och sprider det vidare.

Det är mer troligt att Messi signar för mitt division 6 lag i fotboll.
Migge (+1), NicklasJ (+26), Stekel (+10)
Gammal 2015-03-28, 18:43   #373

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Någon måtta får det vara, kanske finns någon stackare som faktiskt tror på det där och sprider det vidare.

Det är mer troligt att Messi signar för mitt division 6 lag i fotboll.
Läste det mer som "femtielfte" gången, alltså inte så bokstavligt. Tror det var så det var menat i alla fall.
clarund (+1)

Senast redigerad av NicklasJ den 2015-03-28 klockan 18:45.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:46   #374

Sharp$: 115
Standard

Citat:
Lider med dig... MEN:

Svårt att slänga fram 15 år gamla bongar som är de äldsta.. Sen så kan du väl aldrig bevisa att det egentligen kanske är 13 av 50ggr i efterhand. Var bara ett krasst konstaterande av ett välkänt fenomen.

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Läste det mer som "femtielfte" gången, alltså inte så bokstavligt. Tror det var så det var menat i alla fall.
13e gången vad jag vet från minnet. Blir så lack på fenomenet bara.

Senast redigerad av sigh den 2015-03-28 klockan 18:48.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 18:52   #375

sirlarssons avatar

Standard

Vi får väl helt enkelt konstatera att du är mer otursförföljd än mannen som blixten slog ned i fem gånger samma dygn.
Svara

td