Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-21, 21:42   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Östersund

Bästa spik? bästa drag?
Kanske Norrlandskungen SO har nån bra info....

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 07:43   #2

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Citat:
Närmast har vi V64 på Östersund att se fram emot där Love Lini (V64-6) blir storfavorit. En häst som bitvis har problem med aktionen, siktar på ett V75-lopp på påskdagen och ska gå i vanlig vagn istället för jänkarvagn. Dessutom är han stänkrädd, startar från tillägg och har tagit åtta av sina tio segrar från antingen spets eller dödens..
Från spelvärdes eftersnack...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5), hammering (+2)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 08:22   #3

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Dollar å gigantic river blir låset, alt spik nån av dom . varningen får avgöra
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 08:37   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13320
Standard

Spik Smefaksen
Skrällen Rigeljerven

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 09:29   #5

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 14
Standard

Rigeljärven

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spik Smefaksen
Skrällen Rigeljerven
Snygggt capone! nu är det påställt säger Janne prata med han igår siktat hit vill gärna vinna det här loppet så nu körs det för seger Janne brukar inte vara som typ Hultman vinst vad han än startar med men nu var han optimistisk om chansen så utan strul på vägen bra chans ock till runt 6% streckas den ock den modiga skrällspelaren spikar
asgaya3141 (+3), dado (+3)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 09:46   #6
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Ja, då var Momarken av klarat och det blev riktigt härligt fiasko för mitt bolagsspel. Korkad nog att gardera dagens 2 största favoriter och bara spik på Rejos var feltänk, men nya tag nu på lördag. Givetvis var klippet på Lienpilen i Bergsåkers lopp 10 dagens mumma, nu trummar vi vidare med Östersund

Jag har redan nu funderat om det inte är bäst med två spikar. Den ena är stor (8 Smefaksen 38%). Imponerade vid segern senast och här har Brunlöf en del att åka med i sommar. Kolla loppet senast, Vann åkandens och gjorde ju färs av enda (?) motbudet Solbackapilen senast. Den senare har nu dessutom bakspår på tillägg. Nej, enda som i mina ögon kan hota är sista hästen 15 Edling, en speedig rackare. Såg senaste loppet och det blev en galopp efter 100 meter, som inte finns noterad i programmet. Tappade ca 20 och låg ca 8;a vid ingången till sista kurvan men snygg spurt till 3;e platsen som Dunder snyggt måttade in utan att driva hästen. Vi minns ju spurten vid Solvallabesöket. Så strular det för Brunlöf har vi vinnaren här. (13%)

Den andra spiken sätter jag i avd 4 lärlingsserien och det är nr 10 Lookh Moonlight. Dels för att han körs av en synnerligen välkörande kille, Daniel Wäjersten och dels att det är bra att spika i dagens öppnaste lopp. 21% får duga. Jag har sett hästen åtskilliga ggr och den har alltid presterat finfina spurter utan att behöva drivas särskilt mycket.
Så när valparna kört färdigt lägger Daniel in Overdriven och seglar förbi. Skulle jag tro.

Bara 4 lopp kvar att lösa och så här i all hast så ska det räcka med 3 st i avd 1 nämligen 5 Beautyson, 7 Coriano ås och 9 Queer Fish. Det finns ett gäng till med 3 Amino Håleryd i spetsen som knackar på dörren, men man måste sätta strecket nånstans. Hoppas givetvis på Coriano Ås som blivit en positiv följetong för mig.
I avd 5 vill jag INTE spika favoriten 8 Björli Oden . Björn K har lovat att Lottmar ska blomma ut i år. Vann ju på 25,1 i årets första lopp nyligen. 10 Rigeljerven har ju Ove mycket bra hand med och 15 Tangen Didrik vet man aldrig var man har. Bergh kan ha trimmat ytterligare. 1 Mitt Hjärtas Lilja har ju kanonläge med spår 1 och tycks ha finfin form.

Avd 6 rankar jag 10 Love Lini, 9 Gigantic River och 3 Dollar Boko och kryddar med jätteskrällen 12 Brianson. Avd 3 har jag inte analyserat men blev ordentligt besviken på 8 Nobless dÍnverne senast på B, såg ut att vara klar men blev avslagen av en 27 oddsare sista biten (som kördes av - just det - Daniel Wäjersten) 2 Bombay med Ove kan bli farlig liksom Dunders 5 Rent a Rent Typiskt garderingslopp.

Avslutningsvis; I lopp 10 startar 2 Rapid Ray med DANIEL W (samma konstellation som frälste mig i bollnäs 13/2 som 15 oddsare och över 1oo ggr på tvillingen) Dags igen?

Lycka till/SO
dado (+5), hammering (+3)

Senast redigerad av SO den 2015-03-22 klockan 09:51.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 09:53   #7

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Järvsö Rasmus är helt glömd idag, hästen har mött de bästa och har varit hårt spelad nu möter han ett gäng han bör mäta sig med oched minsta klaff sänker han dem. 3%.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 10:27   #8

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Spelvärdes eftersnack på den , sämsta favoriten idag ?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 10:36   #9

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 66
Standard

Från Thomas Lönn hemsida:
"...nr 10 Love Lini-Ulf Ohlsson.
Mkt fin på slutet,Åtgärdad efter senast,men bör inte tappat något.Tycker han gått bäst bakifrån på denna distans.Möter några bra i dag med,men är naturligtvis segeraktuell i högsta grad."
travnalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 10:54   #10

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2539
Standard

Ser ganska favoritbetonat ut idag, troliga vinnare är 5 Beautyson och 8 Björli Odin. Lycka till! :-)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 11:11   #11

Shooters avatar

Sharp$: 38120
Standard

Tidig inlämning idag. Jag gillar att spika kallblod då många gaddar i de loppen, så jag singlar Smefaksen och Björli Odin. Som tredje spik blir det Bourne Idendity. Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 11:41   #12

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fylking och Närby Laser är två att tänka på om man garderar Smefaksen (39%). Var ju relativt lika spelade som Elding (13%) senast men har bättre lägen nu och 2-3% är ju vad vi söker.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 11:47   #13

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagen spik är väl Queer Fish som går klart starkast med lopp på väntan. Motståndet är ju riktigt dåligt. Äter dessa som söndags lunch sju dagar i veckan.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 12:31   #14

Sharp$: 4815
Standard

2 spik i dag

6 Bourne Identity hamnade perfekt till i 2-par utv från start senast trots tillägg.
Enklare motstånd nu og dagens bedste spik....
9 Queer Fish feltets bedste hest og klart da skal held på vejen,men selv fra dødens skal slå favoriten 5 Beautyson....
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-22, 12:36   #15

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Dagen spik är väl Queer Fish som går klart starkast med lopp på väntan. Motståndet är ju riktigt dåligt. Äter dessa som söndags lunch sju dagar i veckan.
Håller med dig. Nr3 ska köras def, värst emot. Därefter 5-7.

Fräcke Fredrik ska bli int i avd2, får loppet ?

Cliffon kan vara en rolig fidus i avd3, jämn och nyttig

Öppet i avd4 tre roliga 2-3-4

Avd5. Fyndet är Järvsö Rasmus som är van 2-3 klasser bättre än dessa. Vad kan formstarke lottmar?

Avd6 öppet nr 4 till 0% kan bättre än visat tål jobb. Passa crooked som också kan mycket i ljusa stunder. 3-4-7-10 låser jag på
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td