Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-21, 00:56   #106

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Här tar 2 Rafolo ledningen.
Veijo låter mycket optimistisk på 3 Naglo'. Spikas av den som går kort.
4 Alamo Boko går denna gång bfro och streckas av alla utom Björn Goops journalistkompis
5 More med Jeppe Juel skall outsiderstreckas enligt min journalistkompis
7 Rocket Zet ser formstark ut på video i de senaste starterna
12 Falcon Håleryd bfro har imponerat på Vincennes

Antingen spikar man 3. Jag streckar sannolikt 2,3,4,5,7 och 12 med 9-10 reserver på mitt bolagssystem.
Om man vill reducera sin chans att få sju rätt så sätter man 10 som reserv istället för tredjestrecket på spelet. Men du är kanske ute efter att sätta läsare på fel väg..? Ge mig ett löpningsförlopp där t.ex. Rocket Zet har större chans att vinna än Sejr Gammelsbaek.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 00:59   #107

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Miss My Money tar väl ändå spets...

Edit: Tar hon spets så lär hon släppa till Stepping...
Tar hon inte spets (otroligt enligt mig) så lär Erik sitta där.
Jag köper, att 1 tar spets - släpper till 7 - som släpper till 3 efter 3-400 m.
Mycket talar för att någon av Hamres 3 eller 15 vinner. Men Erik och Johnny låter sig inte luras av Hamre. Och jag undrar om inte förra veckans storfavorit 2 Stepping till slut är bäst.

Står fast vid att strecka 2,3,7,8 och 15.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 01:15   #108

Standard

Citat:
Om man vill reducera sin chans att få sju rätt så sätter man 10 som reserv istället för tredjestrecket på spelet. Men du är kanske ute efter att sätta läsare på fel väg..? Ge mig ett löpningsförlopp där t.ex. Rocket Zet har större chans att vinna än Sejr Gammelsbaek.
Varför tror du, att jag försöker lura någon?
10 Sejr Gammelsbaek vann senast ett skitlopp i årsdebuten med 16' i förstapris på 16,5. Rocket Zet körs av Erik och var tvåa senast på Valla över 500 m längre distans på 14 blankt från bakspår.

Rocket Zet är före Sejr Gammelsbaek alla dar i veckan. Jag vill inte slå vad med dig om några sharps eftersom jag inte knycker godis från småbarn.

Du skall veta, att jag respekterar ditt travkunnande i vanliga fall. Men i detta fall tvivlar jag. Vi får svaret imorgon. Och jag har ofta fel - men försöker aldrig lura någon.
Gammal 2015-03-21, 01:40   #109

Standard

Citat:
Vore intressant att höra ditt löpningsförlopp, där sjundestreckade 10 slår fjärdestreckade 7- utan att sätta läsare på fel väg.......
Gammal 2015-03-21, 02:10   #110

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 397
Standard

F*n får verkligen inget grepp kring omgången. Känner ingen jättefeeling för någon/några hästar som jag brukar göra, vilket gör det jäkligt svårt att komponera ihop ett system.

När jag såg startlistorna tidigare i veckan så var mina tänkta spikar Naglo del nord och Stepping for money, men nu har jag fått en jädrans massa griller i huvudet...
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 03:08   #111

Perreffss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 747
Standard

Säger bara YES!!!! Jag är en av få utvalda köpare på atg.se!!!!!
Bara att bli utsedd till provare på atg.se är för mig en stor ära. Jag brukar ofta köpa mina travlotter i min lokala butik. Men nu ska jag testa köpa mina lotter on the linne, som ungdomarna säger. Den där skiten med att kolla på gamla lopp i efterhand tror jag dock inget på. Då vet man ju redan resultatet..... Nä bättre var det förr, när Alm svarten tävlade. Tack för allt Alm svarten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Perreffs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 03:10   #112

Perreffss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av denfete Visa inlägg
F*n får verkligen inget grepp kring omgången. Känner ingen jättefeeling för någon/några hästar som jag brukar göra, vilket gör det jäkligt svårt att komponera ihop ett system.

När jag såg startlistorna tidigare i veckan så var mina tänkta spikar Naglo del nord och Stepping for money, men nu har jag fått en jädrans massa griller i huvudet...
Hej, går du mycket på magkänsla eller har du nån bra taktik när de gäller spel på travhästar?

Kramis
Gammal 2015-03-21, 03:50   #113

Perreffss avatar

Standard

Ni tror alltså att venkatesh vinner från spår 1 imorgon. Hahahaha.
Gammal 2015-03-21, 07:23   #114
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2793
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perreffs Visa inlägg
Ni tror alltså att venkatesh vinner från spår 1 imorgon. Hahahaha.
Du har inte sett vem som startar på bricka 2? Inga problem att ta ut sig ut direkt.
Om du ska vara smart så hånar du för att kurvorna kommer ställa till det för Venkatesh, då är du lite påläst iaf.
Oavsett klar förstahäst, men ingen spik.
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 07:38   #115

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4174
Standard

Ready for More är omgångens bästa spik. Det kommer gå undan i början och jag tycker inte att Gordonston såg så lysande ut senast när Priamo Caf närmade sig sista biten, och detta efter att Gordonston fått bestämma helt och hållet.

Det är väldigt stor risk att det blir rejäl körning mellan Gordonston och Action Launcher, och då kan jag garantera att ingen av dessa hästar håller hela vägen hem.

Strax över 5% på Priamo Caf är ett stort skämt, då jag håller denna som en bättre häst än Gordonston. Vill man gardera Ready for More så gör man det med Priamo Caf och sitter säkert i båten.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 08:29   #116

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3

Här tar väl 7 Alchemilla Rich ledningen Putte? Och släpper till 3 Denise F. Boko efter 3-400 meter. 2 Stepping tas lugnt från start med tanke på förra veckans debacle. Johnny har prioriterat att köra 8 framför 7? Frode Hamre har alla tänkbara springband och springspår med 15, som han valt framför 3 - men säger ändå utåt att 3 har bättre chans.

Jag streckar sannolikt 2,3,7,8 och 15 på mitt bolagssystem med 10-1 som reserver.
I intervjun jag läste med Gode Frode i Aftonbladet så hade han svårt att skilja chanserna mellan 3 och 15
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 08:43   #117

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
Du har inte sett vem som startar på bricka 2? Inga problem att ta ut sig ut direkt.
Om du ska vara smart så hånar du för att kurvorna kommer ställa till det för Venkatesh, då är du lite påläst iaf.
Oavsett klar förstahäst, men ingen spik.
Klart det blir problem, men över 2,6 löser Örjan det.
Gammal 2015-03-21, 08:50   #118

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Raffes spikar: Naglo del Nord och Lannem Silje
Raffes lås: Gordonston och Ready For More

Vilket jävla geni han är guldbruna Raffe!!!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 09:13   #119

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1128
Standard

Jag inleder med 2 starka spikar som jag tror på..
V75 1) 3.Naglo Nord
V75 2) 4.Tudor
marko67 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-21, 09:17   #120

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

4 Lome Brage struken på norsk toto men inte på ATG än....där kom den...förändrar loppet totalt!

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-03-21 klockan 09:18.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td