|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-03-14, 11:38 | #1 |
v4 Eskilstuna 14/3
efter sedvanlig genomgång i lopparkivet;
V4 avd1 3 Almar inner väl normalt ett sånt här lopp men ser ut att bli lite väl mycket streckad. Fick senaste segern till skänks då snoopy Dk galopperade med segern klar senast. Almar har inte startat på 2 månader, så det finns anledning att syna honom. Gick med skor sist dock och kan mycket väl vara bättre förberedd denna gång. Med på kupongen men garderas. 5 Latest News är het segerkandidat här anser jag. kommer med färsk form och gick fruktansvärt bra sista 500 senas i ett lopp som vanns av Rock Me på fina tiden 1.11.4 över 1640. Latest News klockades till 1.11.4 och måste ha gått lite snabare ändå sista 4-500m. Intrycket var mer än godkänt. Övriga får normalt svårt att slåss om segern här. V4 avd 2 4 Västerbo Paymyday körde sig till ledning senast i en bronsdivision som vanns utav Super ariel i ett överpacat lopp. Tyckte han gav intrycket av att tömt sig helt i det loppet. Ohlsson Piskade hejvilt redan i mitten av sista sväng och Västerbo vek ner sig efter ett tufft lopp. Det borde sitta i benen. Chansar bort den då jag ansar att det är dåligt spelvärde i färhållande till chans. 6 Fuzz tycker jag gick klart förbättrat intryck senast. Kördes till ledningen och vann på ett övertygande sätt- Berkut boko var tvåa. Visserligen var det enklare emot då men jag gillade intrycket av hästen. Såg ut att ha en del sparat och jag tror att man kan köra sig till spets här om man verkligen laddar för det, speciellt som Reijo kanske beordrar Tobbe att inte ge sig in i några idiotkörningar den här gången då det blev tufft senast. 7 Gilmour Får min förta röst. Vann på ett imponerande sätt senast, gången innan klättrade han i ryggar länge innan han kom loss sent och avslutade bra i ett lopp som Rub it Out Vann. Tycker han gör gedigna insatser hela tiden och har alltid en stark avslutning att tillgå så Gilmour borde ha bra chans om han bara hittar ner i ett andraspår. Om han vill borde det finnas bra chans att få överta ledningen mitt i loppet också. Ytterligare ett plus är väl att hockey verkar ha bra snurr på stallen just nu. Avd 3 8 Arnie Ken tar jag ställning och spikar. Avslutade imponerande till vinst i ett Lunchlopp på Valla förra veckan. Klart form+ på den alltså. Gillade sättet den avgjorde på och spikar då Favoriten Mr Miles inte är typen som vinner ihjäl sig. Visserligen Erik upp men jag har jagat Mr Miles förr och det har bara slutat i besvikelse. Avd 4 4 Versailles öppnade mycket fort senast i ett lopp som vanns av Mr hor Shot. Borde spetsa ganska enkelt och då borde loppet vara avgjort. Tycker han har gjort gedigna insatser men inte fått sätta dit nosen först på ett tag men i dag borde det bli spets och slut! Registrerat spel Datum: Lördag 2015-03-14 Bana: Eskilstuna, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5 2 6, 7 3 8 Arnie Ken 4 4 Versailles Vadet gäller startnummer 4 rader x 50 x 2,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: 2FA2 715F 1830 1345 Siktar på en utdelning på 250kr men kanske kan få det dubbla om det börjar med Latest News? |
|
2015-03-14, 13:03 | #2 |
Basse...
Jag gillar 3 Reina La Caballo. Bra spår, lopp i kroppen, går hela vägen. Rimligt platsspel! Red: Vilken ruskig besvikelse. Felanalyserat av mig eller sjuk häst? Fick ju loppet för att vara på minst plats absolut! Senast redigerad av Voltstart den 2015-03-14 klockan 13:09. |
|
2015-03-14, 13:05 | #3 |
Gillar också Reina. plats känns rimligt.
Fastnat för gilmour som vinnare dock. |
|
2015-03-14, 13:10 | #4 |
|
|
2015-03-14, 13:10 | #5 |
Helt otroligt hur en jävla lallare och amatör kan förstöra ett lopp så.... Åhlund släpper först ner favoriten i andra ut istället för normalt ta upp och sedan bara i vägen för Goop. Spyyyyr!
2015-03-14, 13:10 | #6 |
Lalle Young stod för en mycket fin prestation senast. Måste betalas för till 15% på V4. Iof har spelstoppet varit så detta inlägg är helt värdelöst
|
|
2015-03-14, 13:11 | #7 |
där vart det inte som man tänkt sig direkt. Härlig racing iaf. Gillar när det tävlas.
Man får lära sig till kommande lopp. Next to none sib visade förbättring och vinnaren Västerbo Paymyday var bra igen. |
|
2015-03-14, 13:13 | #8 | |
Citat:
Nu äger jag friheten att flumma fritt tankemässigt runt hur det eventuellt kan tänkas sluta i racen. Vad skulle jag lägga all den tiden på om jag redan visste om hur allt slutar? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
2015-03-14, 13:16 | #9 |
|
|
2015-03-14, 13:17 | #10 |
Får bli ett vinnarspel på mitt v4 drag 8 Arnie Ken. 300kr vinnare, Tycker allt över 4,50 på den är bra.
|
|
2015-03-14, 13:20 | #11 | |
Citat:
långt tillbaka i tiden. Mvh Ulf-Eddie Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
2015-03-14, 13:23 | #12 |
|
|
2015-03-14, 13:52 | #13 |
Lalle Young sjuk? Gäller att hitta spetshästarna...
|
|
|