Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-11, 16:50   #46

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
föreslår man spel på en häst så hoppas jag du tycker det är ett överodds. Spelar du på underodds så är du snart gul
Ska jag ta kritik eller föra en diskussion ska den vara konstruktiv någonstans.

Att bara säga att 3.00 inte är ett överodds är för mig en helt onödig kommentar. Som att det skulle vara fakta som du bestämmer?
Nämn i såfall vad du grundar det på och kom med något argument.

Japp, du har helt rätt, om man enbart spelar på underodds gular man.

Om du läste hela mitt inlägg lägger jag vissa spel med hjärtat med och slänger då in några småmynt och det kan jag mycket väl göra till underodds som jag även skriver! (Tror de flesta på detta forumet någon gång köpt en trisslott, inte precis så att du har överodds på den..)

Angående just Broslätts Rapide, tror jag på vinnarhålet som jag skrev och den övriga statistiken jag kikat på på hästen gör att jag värderar chansen för plats till 1 på 3, så är väl ett breakeven odds om vi ska vara petiga!

Och om vi nu jämföra omgångens mest ovilliga häst med Elmer Gold, så kan vi väl båda vara överens om att Broslätts Rapide loppscenario är mer klart än Elmer Golds? Vi kan även se att omgångens mest ovilliga häst har högre platsandelar än Elmer Gold och även mer inkört totalt på färre starter. Vi kan även se att stallet själva tror på en platschans (de tror visserligen på vinstchans med Elmer, men vi snackar olika odds med.) Men men, vi får se vad som händer Roligare prata med lite fakta och tankar än bara raka meningar "Det är fel/rätt..."

Så, nu vet du hur jag fungerar och sen kan du ju välja hur du placerar ditt nästa inlägg Jag är inte bitter iaf

Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-03-11 klockan 17:02.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 17:05   #47
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Har själv lirat Broslätts Rapid till 3.25 plats.

+Kuskförstärkning
+Kort Distans
+Får bra lopp

Värderar chansen till 37-38%.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 17:07   #48

Sharp$: 2269
Standard

Lite från spelvärden http://piclair.com/nh7v5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 17:08   #49

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Spik på Åtting Hornline om den gåt barfota runtom

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 17:08   #50

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Ska jag ta kritik eller föra en diskussion ska den vara konstruktiv någonstans.

Att bara säga att 3.00 inte är ett överodds är för mig en helt onödig kommentar. Som att det skulle vara fakta som du bestämmer?
Nämn i såfall vad du grundar det på och kom med något argument.

Japp, du har helt rätt, om man enbart spelar på underodds gular man.

Om du läste hela mitt inlägg lägger jag vissa spel med hjärtat med och slänger då in några småmynt och det kan jag mycket väl göra till underodds som jag även skriver! (Tror de flesta på detta forumet någon gång köpt en trisslott, inte precis så att du har överodds på den..)

Angående just Broslätts Rapide, tror jag på vinnarhålet som jag skrev och den övriga statistiken jag kikat på på hästen gör att jag värderar chansen för plats till 1 på 3, så är väl ett breakeven odds om vi ska vara petiga!

Och om vi nu jämföra omgångens mest ovilliga häst med Elmer Gold, så kan vi väl båda vara överens om att Broslätts Rapide loppscenario är mer klart än Elmer Golds? Vi kan även se att omgångens mest ovilliga häst har högre platsandelar än Elmer Gold och även mer inkört totalt på färre starter. Vi kan även se att stallet själva tror på en platschans (de tror visserligen på vinstchans med Elmer, men vi snackar olika odds med.) Men men, vi får se vad som händer Roligare prata med lite fakta och tankar än bara raka meningar "Det är fel/rätt..."

Så, nu vet du hur jag fungerar och sen kan du ju välja hur du placerar ditt nästa inlägg Jag är inte bitter iaf
förstår inte din reaktion riktigt?
du får tycka vad du vill, men skriver du något så får du vara beredd på att inte få medhåll.
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 17:12   #51

Standard

värderar broslätts platschans till 22 procent
Gammal 2015-03-11, 17:13   #52
Banned

Standard

Citat:
värderar broslätts platschans till 22 procent
Alla vi värderar olika, lycka till ikväll.

Senast redigerad av trance_error den 2015-03-11 klockan 17:15.
Gammal 2015-03-11, 17:16   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Alla vi värderar olika, lycka till ikväll.
detsamma
Gammal 2015-03-11, 17:17   #54

Standard

Citat:
förstår inte din reaktion riktigt?
du får tycka vad du vill, men skriver du något så får du vara beredd på att inte få medhåll.
Nej och därför för jag en diskussion med argument? Klart vi tycker olika

Jag menade mest att jag motiverar varför jag tycker som jag tycker, och då skrev du bara "3 är inte ett överodds" som fakta helt utan argument

Men skitsamma, vi glömmer detta, jag tog inte illa upp alltså, jag älskar bara diskutera, haha

Gammal 2015-03-11, 17:29   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Nej och därför för jag en diskussion med argument? Klart vi tycker olika

Jag menade mest att jag motiverar varför jag tycker som jag tycker, och då skrev du bara "3 är inte ett överodds" som fakta helt utan argument

Men skitsamma, vi glömmer detta, jag tog inte illa upp alltså, jag älskar bara diskutera, haha
okej du ska få en motivering

hästen har bara sjätte bästa vinstchansen i loppet, tycker 4-7-5-6-9 har bättre

är inte alls lika säker på att det blir rygg ledaren som alla andra. Tror 5 laddas utanpå 4 och att den kommer ner i rygg istället. Uhrberg lär inte bråka jättemycket med 5 då de är samma stall.

Från rygg ledaren kan jag hålla med om att hästen har 30-35 procents chans att bli tvåa-trea, men från tredje innebär chansen åtminstone halverad, dvs 15-17

broslätts rapide tar sig ogärna förbi någon häst numera och inte ens luddes visslingar motiverade honom mer senast

därmed säger jag inte att han inte kan vara på plats, men min bedömning kvarstår. Den är runt 22 procent
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+11)
Gammal 2015-03-11, 17:34   #56
Banned

Standard

Citat:

är inte alls lika säker på att det blir rygg ledaren som alla andra. Tror 5 laddas utanpå 4 och att den kommer ner i rygg istället. Uhrberg lär inte bråka jättemycket med 5 då de är samma stall.

Från rygg ledaren kan jag hålla med om att hästen har 30-35 procents chans att bli tvåa-trea, men från tredje innebär chansen åtminstone halverad, dvs 15-17

broslätts rapide tar sig ogärna förbi någon häst numera och inte ens luddes visslingar motiverade honom mer senast

därmed säger jag inte att han inte kan vara på plats, men min bedömning kvarstår. Den är runt 22 procent
BR fixar rygg ledaren
Gammal 2015-03-11, 18:01   #57

Standard

Citat:

Toppen!

Gammal 2015-03-11, 18:21   #58

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

ojoj Romeus! Vad månne det bliva? Gick 1.15.5 i 2000 meter i sin första start!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-11, 18:28   #59

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Idag tar vi nya tag och ni som följde MR X igår på liverattning.se såg att vi var med länge på V64 systemet....

Idag så kör BRAIN 10000 r - V86
http://liverattning.se/trav/2015-03-11/v86/brain

Lycka till gott folk!
Gammal 2015-03-11, 18:34   #60

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

är det nån som har koll på varför inte adielsson kör rub it out ikväll?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td