|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-03-11, 12:06 | #16 |
"Hela tisdagskvällen har Tess Ulander suttit med onsdagens V86-omgång, och gått igenom hästarna i lopparkivet." #härgårdetundan
|
|
2015-03-11, 12:16 | #17 | |
Citat:
Jag kan bara läsa vad han skriver. Mvh Ulf-Eddie |
||
2015-03-11, 12:30 | #18 |
|
|
2015-03-11, 14:29 | #19 | |
Citat:
Edit: Ser att Trav 365 redan har utsett henne till "Trav-TV:s nya stjärnskott. Här kommer ett litet smakprov:" – Jag har suttit och slagit på hästarna och kollat lopp i arkivet, en del är streckade men en del sticker också ut. Jag vet inte om det är jag som är dum i huvudet, eller om jag hittar bra skrällar." Hoppas att hon inte vill att vi ska svara på den frågan utan att den var retorisk....... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) Senast redigerad av tomtom2 den 2015-03-11 klockan 14:34. |
||
2015-03-11, 14:38 | #20 |
Varför kör inte Erik Rub It Out? Han är ju på plats, ändå sätter man upp finnpajsaren, nån som vet varför?
|
|
2015-03-11, 14:53 | #22 |
Jag fortsätter efter gårdagen då jag fann Unibet att köra lite platsraketer och vinnarraketer där. Samtliga ekipage jag spelar på ser jag ju också som potentiella skrällar/vinnare.
Avd1: Broslätts Rapide (3.0 på plats). Snabb ut, kort distans och Jägersro. Utmanas av mitt andra spel. Blir troligen rygg ledare. Shogun D.K (1.7 på plats). Snabb ut, kort distans och Jägersro (oväntat va..). Kommer köras i spets, hoppas man blir släppt dit av Broslätts Rapide om man inte tar en längd på egen hand. Leder länge. Avd2: Twigs Voici (1.95 på plats) Även här kort distans. Snabb ut och bör kunna sitta i spets efter första kurvan. Plus att Final Oak är struken. Minskar risken för tokkörning. Kan rinna undan, men räcker för mig att den håller sig bland de tre över mållinjen Avd4: Tokio Hotell Hall(1.4 på plats) Potentiell V86-spik. Inte alltför snabb ut, men bör i form av favoritskapet kunna köras till spets tidigt. Kommer han till spets billigt vinner han bara om han gör en liknande insats som senast. Bra spår, distansen är helt okej, bra kusk. Galopperar han inte känns platsen garanterad (och även mycket troligt han vinner). Avd5: Tor Mento (1.75 på plats samt 1.75 H2H mot Åtting Hornline) Travsäker och bör sitta i ledning. Tillägshästarna emot. Distansen är han gynnad av och kommer helt klart få ett bra lopp. Står bra inne i loppet. Det negativa skulle vara om tidigt avancemang från någon av tilläggshästarna och press i dödens. Platschansen finns fortfarande om man släpper. Tycker för övrigt ekipaget kan vara en bra chansspik till V86 för ska man strecka på bakom på tillägg får man ta några stycken. Avd7: Alabama K. (3.25 på plats) Återigen (Där jag gillar platsspelen) är det kort distans och bra spår för ekipaget jag spelar. Hästen är snabb ut och Jeppe Juel har sagt man vill köra i ledning. Spelet bygger såklart på att man kommer till spets, eller iaf inte att man blir hängande i 3:e ytter (finns ett par startsnabba invändigt..). Hästen har 23 platser av 47 starter genom karriären (~50%).. Han har statistiskt sett bästa spåret över kort distans. 3.25 på plats känns extremt spelvärt! (Akta 4% på V86...!!) Avd8: Toronto Love (3.35 på plats) Här gör vi det man inte skall göra. Vi spelar med hjärtat. Alltid gillat hästen. Nu är läget nästintill sämsta tänkbara. Motståndet är hårt. Får hästen rätt ryggar och det gått fort där framme kan den ju trilla in på plats. Den avslutar alltid bra och har en vass speed jag gillar. Distansplus om man ska nämna något plus. Idiotspelet: Måste även då slänga in ett litet idiotspel med hjärtat (en vacker dag så....)
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Senast redigerad av Icewinner den 2015-03-11 klockan 14:57. |
|
2015-03-11, 14:54 | #23 | |
Citat:
|
||
2015-03-11, 15:10 | #24 |
@ Icewinner
Gillar också Elmer Gold i första, ett fynd till 9 %. Gjorde ju ett kanonlopp sist, vingel i starten och fick backas sist , kördes sedan på chans invändigt. Kanonspurt efter sen lucka. Har ju allt, läge och form. Bara att avvakta då det aviserats körning från flera håll. Hans spurt borde räcka bra i ett sånt scenario. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5) Senast redigerad av Basse den 2015-03-11 klockan 15:15. |
|
2015-03-11, 15:30 | #25 |
Har också synat Elmer Gold dock till 12 gånger hos bet365, finns kvar än skynda och fynda!
|
|
2015-03-11, 15:42 | #26 |
saxat från mats rånlunds hemsida:
Lopp 6 V86-1 1640a : 3 Broslätts Rapide håller bra form, snabb ut kan nå spets och släppa till någon bra, platschans. 5 Elmer Gold håller även han bra form och är en vinstkandidat. |
|
2015-03-11, 15:53 | #27 |
All in idag, funkar det ej = avelsboxen. #symmetric
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kallekula (+10) |
|
2015-03-11, 15:58 | #28 |
hoppas att elmer gold kan få rygg ledaren, eller spets om shogun skulle fela. Han öppnar normalt klart bättre än sist och tror stallkamraten (broslätts) släpper ner honom framför. Ryggen på hårdragande shogun borde vara perfekt eller då spets om den felar. Där är han extremt effektiv. Såg också 12 ggr på bet365 och 2,75 plats. Det tar jag alla da´r i veckan
|
|
2015-03-11, 16:00 | #29 |
nån som har info om hur korpi tänker taktiskt med tigs voici i andra? Spetsa och släppa till mellby apollo känns ju troligt
|
|
2015-03-11, 16:04 | #30 |
tredje var svårt, alla verkar köpa flemmings med hull och hår? Men det var inget vidare hos Uhrberg och även om det var bra gjort att hinna dit senast så gillade jag ej intrycket.
Mycket danskar bakom, men skräller gör svenske killer queen melon. Allt sparat senast, tussar kvar osv. 40 ggr har unibet |
|
|