Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-13, 11:29   #46

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Olle!

Gällande Research, så är det nog så att du och jag skulle vinna med den.
Kan hamna sist och sen runda packet utan problem.

Bara spika och gå vidare.
Har tyvärr inte hunnit läsa på tillräckligt än. Bara hunnit analysera det tre första avdelningarna lite mer seriöst så mycket jobb som återstår.

Research blir som väntat gigantisk favorit. Hajade dock till i morse när jag läste intervjun med Roger Walmann i travronden. Barfota runt om för första gången på Raffinos i samma lopp gör ju den med just nu 12 procent av insatserna väldigt intressant om man tycket Research börjar bli lite överspelad.

Senast redigerad av olle den 2015-03-13 klockan 11:31.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 11:57   #47

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

. I detta fall lär det inte spela någon roll om Raffinos går barfota eller inte. Det är en mycket bra häst som kommer gynnas av den förmodade hårda startrusningen. Hade helst sett en regntung bana med hård vind då det finns ganska många fina hästar från byngliga lägen i flera lopp.
Solen har dock strålat i stor sätt hela veckan i Eskilstuna så det blir nog en ganska snabb bana med sommarkaraktär vilket brukar betyda speedway på Sundbyholm. Brukar vara svårt att ta något bakifrån men kanske kan bli ett par bakspår denna gång om de kör alltför illa där framme.
Har bara tittat lite snabbt då jag troligen kommer att avstå spel men det ser som vanligt ut att bli några spets och slutsegrar. De som jag ser har störst chans att leda runt om är
Stepping for Money. Snabb ut och storfavorit. Brukar betyda promenad i parken.
Hästen har vilat en kortis så jag vet inte om jag skulle lita helhjärtat på vinst ändå även om det ser mycket bra ut på förhand.
I nuläget tycker jag nog att Exklusive Zon är ett roligt streck om man vill gardera. Har sett väldigt formstark ut i de 2 senaste. Även Bubbly har fin form och kommer att satsa på rygg ledaren. Med lucka kanske den kan vissla till.
Även andra loppet är det störst chans att Zonguldak leder det här runt om men hästen är varken jämn eller att lita på så kanske ingen superspik men är den som senast så är den såklart ensam i loppet. Finns många fina djur bakom för den som tror att Zonguldak är sig själv igen.
3dje loppet tycker jag också att det lutar år spets och slut för No Gelt face. Ingen spetsgaranti kanske men mycket troligt att den sitter i spets och då blir den inte lätt att plocka ner. Finns fina djur i startlistan men störst vinstchans borde Lugauer ha. Trodde den skulle bli ganska stor favorit men verkar bli spelbar.
5e är också ganska troligt att det blir spets och slut. Renda LB avslutade bra från rygg ledaren näst senast och var helt grym senast. Är spetsfavorit och trots att den möter hästar som är bättre så tror jag att den blir ytterst svårfångad.
Kvar är 3 lopp var av i ett startar Digital Ink.
Lopp 6 och 7 kan vara öppna om nu inte Research och West Wing bara är för bra men det kommer laddas från höger och vänster här tror jag och det finns många kantbollar. Vilda Tigern har väl aldrig vart så bra som senast. Nu visserligen bortlottad men som loppet ser ut att bli tycker jag inte att den är chanslös och ser den som för lite spelad.
Summa summarum tycker jag att de mest spelvärda spikarna är No Gelt Face och Renda L.B. Säkraste vinnaren borde vara Digital Ink.
Roligaste dragen får bli Exklusive Zon och Vilda Tigern Jack.
Det var mina tankar. Inget facit och inget djupgrottande bakom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5), Draxxler (+5)

Senast redigerad av draken den 2015-03-13 klockan 12:48.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 14:56   #48

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Spelade några kronor på det oddset, sänktes omgående till ca 6...
Aa, såg det Fick in några spel på det enskilt och även några platsraketer iaf, tyckte det kändes lite för bra!

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 16:20   #49

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Arby's Amalia 5 starter i Eskilstuna, 5 vinster
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 16:47   #50

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har tyvärr inte hunnit läsa på tillräckligt än. Bara hunnit analysera det tre första avdelningarna lite mer seriöst så mycket jobb som återstår.

Research blir som väntat gigantisk favorit. Hajade dock till i morse när jag läste intervjun med Roger Walmann i travronden. Barfota runt om för första gången på Raffinos i samma lopp gör ju den med just nu 12 procent av insatserna väldigt intressant om man tycket Research börjar bli lite överspelad.

Kom nyss hem från två dagars utbildning, kikade snabbt på strecklistan.
R tillhör inte någon av de tre största favoriterna i omgången, så jag är nöjd. ändå. De tre största ska jag gardera!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 17:03   #51

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1642
Standard

Dream out loud struken.
Nu blir det spik på No gelt face för mig och Research har ju varit klar hela veckan.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 20:03   #52

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2995
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av armand Visa inlägg
En fråga: Snackar ni trav i chatten? Vore ju trevligt att snacka trav med någon som precis som jag sitter uppe sent eller är det bara massa gamla gubbar här som vet allt redan och måste gå och lägga sig
Spelar ingen roll hur mycket eller hur länge man diskuterar trav, det är alltid någon annan som vinner
Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 20:20   #53

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Hemmaplan imorgon

Imorgon är det äntligen dags för travet att komma till min stad, roligt att alltid få travet i mars och november , not
En typisk jackpot omgång, man får skita i spelet och istället tömma restaurangen på öl med polarna:cheers
Vi ses vid 11.30
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 20:30   #54

hansson_rs avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 1322
Standard

Tycker det verkar bli en helt ok omg.

i första så är stepping for money absolut en tänkbar spik. Man gillar allt med den hästen. Riktig vinnarskalle och ger allt varje gång.
Möjligt om man ska gardera är Wingait Ida, Troligt spetsbud då får favon en jobbig resa.

avd 2 kan jag inte släppa Costatantisoldi. Möjligt lås på favo

3:e Chansspik nr1 No gelt Face. Men som skrivit ovan så är det kanske dumt att släppa en häst som 11 Scarpia hade läget varit annat så hade den varit klar, Men blir för tufft att plocka ner främre träffen.

4: Man får vara jäkla dum om man garderar. MEN det gör ja, Har riktig feeling för Goopen. Hoppas Riff är på bättre humör och vågar utmana, Då är det bara att Köööra goop efter smörresa

5.LÄrling Målar på. Tror mest på 9 Seven Jersey om Barfota

6: Favon bra... skräll och ska passas är Wild Tiger Jack

7 SPIK Talk the Talk. Bara Vinner
Gammal 2015-03-13, 20:45   #55

hansson_rs avatar

Standard

?

Vad Menar du Armand? Jag får inte skriva inlägg när jag känner för det eller vad?
Gammal 2015-03-13, 21:21   #56

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

feeling för Folli på lördag, spikar på ett av mina system på lördag. 16% är ju taget alla dagar i veckan
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 21:48   #57

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Björn spikar sig själv med Royal Prince!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 21:57   #58

hansson_rs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av armand Visa inlägg
jodå det får du visst! gör det bara lite mera... hur skall jag säga det? Lite mera ofta om du förstår
Mm ska försöka göra det bättre... Men man får börja någonstans
har du hittat någon klaring inför imorgon nu när du vart uppe en stund!

själv så är känslan mer att jag kommer spika i dom 2 sista avd raffinos och talk the talk.. Dumstrut på kanske
Gammal 2015-03-13, 22:26   #59

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 1376
Standard

Min känsla är att du står för det mesta skitsnacket här ikväll ARMAND!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+1), Emanresu (+10)
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 22:28   #60

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Mest intressanta skrällar (för mig) i respektive avdelning:

V75-1:
Arby's Amalia, med samma motiveringar som tidigare nämnts i tråden. Kan väl vara med i spetskörningen nu när hon är nedstruken till spår 6.

V75-2:
Finish Future lär vara med i spetsstriden och är därmed väldigt intressant till 3%. Släpper säkert till Zonguldak om Uffe tar spets och lär nog vara långt framme när startlinjen passeras.

V75-3:
Hittar ingen som inte redan är relativt betrodd så tipset, kanske chansspiken, går till Goops styrning.

V75-4:
Alla bakom Digitalen får räknas som skrällar och de mest betrodda bakom har väl likvärdiga chanser. Möjligt att Riffen får det jobbigt om han tänker svara Digitalen så som aviserat, blir det körning där så har både Redén och Takter rimliga chanser att nå fram.

V75-5:
Obi Degato har väl lite för lite streck på sig, tycker jag. Men någon riktigt het skräll tycker jag inte det är. Tror det trots allt står mellan 2 och 5. Men både 10 och 11 är för lite spelade och skulle nog kunna sno några streck från 9 Seven Jersey.

V75-6:
Fin häst den där Research, och har visat sig väldigt kapabel mot hyfsat motstånd här på slutet. Men 2% på Network Broline? Det köper jag inte. Kort distans och spår 9 är ju inte på något sätt optimalt men ändå, 2%...? Håller sig hästen på benen denna gången så är han långt framme. Wilda Tigern Jack till 5% är också för lite spelad. Båda dessa två har större chans än vad % visar.

V75-7:
2 Angelo Am har väl omgångens bästa kuskförstärkning och hästen är kapabel nog för att vinna ett sånt här lopp. 3 Livacious Lindy var favorit för två starter sedan och har inga problem på distansen (2/3). Hon har betydligt bättre chans att vinna loppet än 3%. Båda dessa två är måste streck och möjliga chansspikar i en öppen Bronsdivision.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td