Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-15, 05:13   #211

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Vem var det som tipsade om Talk the Talk på forumet igår?Fick dd vinnare och tvilling på det tipset.Tack
Vet inte om du mena mig men jag nämnde den häromdan dock så körde jag på research mot talk the talk på ddn och fick bara 5 rätt på v75 så allt sket sig ändå
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-15, 10:31   #212

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Vilket ickemetal PM du fick Helge. Finns en hel del pajaser i omlopp och en del behöver helt klart en liten vinge ibland.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-15, 10:40   #213

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vilket ickemetal PM du fick Helge. Finns en hel del pajaser i omlopp och en del behöver helt klart en liten vinge ibland.
Bett moderator ta bort det. Inget fel på personen som skickade det, ren omtanke. Han stötte på vår ökända avstängda stolle på banan, som ständigt dyker upp här med nya nicks, senast i förrgår. Tydligen är han likadan i verkliga livet som här på nätet. usch.. Själv har jag haft stollen efter mig i flera år på olika forum, en stalker av stora mått.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-15, 12:41   #214

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Verkar ha ganska mycket emot dig eller kanske smygkär. Vet du vem det är personligen?.Pungsparka gamla x så kanske du träffar rätt på någon
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-15, 12:53   #215

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Verkar ha ganska mycket emot dig eller kanske smygkär. Vet du vem det är personligen?.Pungsparka gamla x så kanske du träffar rätt på någon

Jag vet vad han heter, ålder och bor nu.

Aldrig träffat och kommer hålla mig långt borta från honom hela livet.

Han verkar ha problem med kvinnor överlag, han var anledningen att jag slutade skriva på Travpunkten.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td