Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-05, 21:43   #76

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Nu kan det bli spännande utfall i det här loppet...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 21:50   #77

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nu kan det bli spännande utfall i det här loppet...
Inte jätteväntat att Opus Mind skulle hålla toppfint som tvåa efter rusningen i andra omstarten, den hade käkat taggtråd!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 21:53   #78

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Det här konceptet med "stress-tv" på kvällen i TV12 är ju helt misslyckat!
Vem kläckte den idén?

Red: Vilka idioter lyssnade och släppte igenom det sedan?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-03-05 klockan 21:54.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 21:55   #79

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det här konceptet med "stress-tv" på kvällen i TV12 är ju helt misslyckat!
Vem kläckte den idén?

Red: Vilka idioter lyssnade och släppte igenom det sedan?!
Har skrivit det förr o skriver det igen... Utgår ifrån att det ser ut såhär när de "brainstormar"

https://www.youtube.com/watch?v=wz-PtEJEaqY

OnT: Vågar man hoppas på att Hocket tar en 5ling?
Voltstart (+1)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 21:56   #80

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Citat:
Nä, men en av de bättre kuskarna i mina ögon.
Toppkuskarna är väl de där 10 som får chansen på de bra i varje lopp, typ?
Tony gör det generellt väldigt bra. Jag gillar att rygga honom, då han brukar lyckas med att få ur det bästa av hästen.

Idag har han varit i händelsernas centrum på flera vis, men det är ju en annan femma.
_____
Jag har svårt att se någon klara av packa fältet med lyckat resultat i det där loppet. Det har ingenting att göra med att jag gillar Tony som kusk, utan hur jag ser på hästarnas intryck i svängen och händelseutvecklingen av loppet.

Ulf gör en sämre kuskinsats som väljer invändigt. Han missbedömer motståndet, om vi ska vara petiga.

Det är kul att snacka trav!

Red: Med det menar jag att Ulf förlitade sig på slumpen att lucka skulle uppstå. Snyggt kört som vanligt annars och fick ju snurr på vinnaren!
Voltstart! Förklara skillnaden: "Ulf gör en sämre kuskinsats som väljer invändigt... Ulf förlitade sig på slumpen att lucka skulle uppstå"

Gjorde inte Kihlström exakt detsamma med Maharajah på Vincennes?
Och kallas av somliga för världens bästa kusk?
Om_sommaren (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 22:05   #81

Sharp$: 1290
Standard

Klart de två hästarna man har i dd2 galopperar bort sig .

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 22:08   #82

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

grattis alla som vann, imor romme jackpot, säkert 2-3 kallblodlopp
Voltstart (+1)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 22:12   #83

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Voltstart! Förklara skillnaden: "Ulf gör en sämre kuskinsats som väljer invändigt... Ulf förlitade sig på slumpen att lucka skulle uppstå"

Gjorde inte Kihlström exakt detsamma med Maharajah på Vincennes?
Och kallas av somliga för världens bästa kusk?
He, he...ibland blir det överkurs hur man än vrider och vänder på det!

Kolla igenom Örjans lopp i större sammanhang under ett decennium, allt ifrån storlopp till olika årgångsfinaler, så fattar du!
Han är absolut en av de absolut bästa kuskarna. Taktiskt förmodligen den främste, som samtidigt nått resultaten som eftersträvas.

Vad gäller skillnader beträffande loppen, så möter Maharajah de bästa som finns med osäkerhet runt formen. Dessutom har han inte lyckats vinna loppet vid flera försök tidigare, då vid tuffare upplägg.

Dagens lopp saknar bra motståndare, får vi väl ändå anse? Hästen i fråga får en fördelaktig resa i andra ut, så det väl bara att ställa på när det är dax? Om man är segersugen vill säga. Endast hästen i spets såg pigg ut, så den kanske behövde sig en liten tryckare in mot mål helst?

Jag tror inte Jansson valt den styrningen med Dennis i V:e iallafall. Styrkeförhållandena kändes motsvarande för loppen Möjligtvis dolde där sig en enstaka häst som kunde tänkas konkurrera, de andra riskerade som mest att vara ivägen...

Ungefär så. Trav är trav!
Stekel (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 22:19   #84

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
"...ojojoj.Där öppnade sig loppet kollosalt!!!"

Sagt efter att Örjan pressat sig till spets.
Vad hände sen? Inte mycket.Han vann - motstånd saknades.
Vad var det som öppnade sig?
Käften på Robin, inget annat vad jag kunde se och höra......
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 23:11   #85

Sharp$: 50509
Standard

Citat:
He, he...ibland blir det överkurs hur man än vrider och vänder på det!

Kolla igenom Örjans lopp i större sammanhang under ett decennium, allt ifrån storlopp till olika årgångsfinaler, så fattar du!
Han är absolut en av de absolut bästa kuskarna. Taktiskt förmodligen den främste, som samtidigt nått resultaten som eftersträvas.

Vad gäller skillnader beträffande loppen, så möter Maharajah de bästa som finns med osäkerhet runt formen. Dessutom har han inte lyckats vinna loppet vid flera försök tidigare, då vid tuffare upplägg.

Dagens lopp saknar bra motståndare, får vi väl ändå anse? Hästen i fråga får en fördelaktig resa i andra ut, så det väl bara att ställa på när det är dax? Om man är segersugen vill säga. Endast hästen i spets såg pigg ut, så den kanske behövde sig en liten tryckare in mot mål helst?

Jag tror inte Jansson valt den styrningen med Dennis i V:e iallafall. Styrkeförhållandena kändes motsvarande för loppen Möjligtvis dolde där sig en enstaka häst som kunde tänkas konkurrera, de andra riskerade som mest att vara ivägen...

Ungefär så. Trav är trav!
Nu handlade det inte om jämförelse mellan de två kuskarna i stort utan taktikvalet i två specifika lopp - vinnarhållet och hoppas på lucka.Exakt detsamma! I mitt tycke fel att i det ena fallet beskriva det som feltänkt (fast det gick ändå) och i det andra ett genidrag, bara för att det var Örjan.
Dessutom bland alla nu verksamma kuskar föredrar jag Björn Goop framför Örjan. Men det är klart - smaken är som baken!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td