Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-06, 23:43   #91

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 482
Standard

La Fille är mitt drag i omgången från vinterbalans till bf och vann senast Hanna körde och då på 12,9 tid men vete tusan om jag vågar spika. annars tycker jag det är svårt att hitta spikar. super Otto t.ex galopperade senast och jag gillar inte att spika en häst med galopp i de senaste loppen....
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 00:01   #92

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
La Fille är mitt drag i omgången från vinterbalans till bf och vann senast Hanna körde och då på 12,9 tid men vete tusan om jag vågar spika. annars tycker jag det är svårt att hitta spikar. super Otto t.ex galopperade senast och jag gillar inte att spika en häst med galopp i de senaste loppen....
La Fille..? Hur vinner hon? Ett lopp i kroppen och möter vanligtvis motstånd från Norrland. Hur är loppscenariot där 7 får ett bättre lopp än 4 eller 5? För inte fan är hon bättre än dessa hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 00:21   #93

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
La Fille..? Hur vinner hon? Ett lopp i kroppen och möter vanligtvis motstånd från Norrland. Hur är loppscenariot där 7 får ett bättre lopp än 4 eller 5? För inte fan är hon bättre än dessa hästar.
La Fille har samma rekordtid på distansen som favoriten och dessutom viss spetschans. Troligen barfotabalans samtidigt som favoriten från bakspår går med skor. Klart att det inte är en given vinnare, det är inte de flesta favoriter heller, men den här är streckad på 4% och har enligt mig bättre vinstchans än så
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 03:06   #94

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Fastnade på en sak i stora vinsters statistikgenomgång:

"6 Diego M.Boko – har tagit samtliga sju segrar från andra positioner än ledningen"

Det brukar se tvärtom ut, att hästar tar sina segrar från spets. Att man klarar att göra så bra resultat utan spets säger en del, två av vinsterna är på V75. Moralisk vinnare i stoloppet som gick på rekordtid i december.

Loppet är helt stängt på de tre betrodda, med plus för Rebellion egentligen som är spetsfavorit. Tar han sig dit bör han vara klar trots sitt klena facit på V75. Super Ariel är bra och jag skulle säga bra chans där om det blir spets. Men det blir det inte...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 03:42   #95

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Stark har slagit Alfie då han stod 20 meter sämre till.

Alfie har slagit Björli Odin då han stod 40 meter bättre till.

Nu står Stark och Alfi på samma volt 40 meter före Björli Odin.

Stark sitter troligen i ledning. Behöver man motivera mer att han är klar förstahäst av dessa och även en bra chansspik.

Eller fortsätter man resonemanget och då hittas vinnaren på 4567...

Jag må vara helt fel ute, men tror de längst bak ej hinner fram.

Känns låst på 1,4,5,6,7 för mig iaf! (Obs spelade mitt tävlingssystem innan jag började begrunda detta, ifall nu någon ska säga att jag är motsägelsefull )

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 04:54   #96

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2070
Standard

Vad tycker ni om Caddie Heart som spik?

Leder loppet runt om? Bör ha gått framåt med senaste loppet i kroppen! Och Bergh på Bergsåker (och Love You-avkomma) är aldrig fel. Dessutom barfota bak nu vilket kommer ge ytterligare en växel.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 06:42   #97

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fastnade på en sak i stora vinsters statistikgenomgång:

"6 Diego M.Boko – har tagit samtliga sju segrar från andra positioner än ledningen"

Det brukar se tvärtom ut, att hästar tar sina segrar från spets. Att man klarar att göra så bra resultat utan spets säger en del, två av vinsterna är på V75. Moralisk vinnare i stoloppet som gick på rekordtid i december.

Loppet är helt stängt på de tre betrodda, med plus för Rebellion egentligen som är spetsfavorit. Tar han sig dit bör han vara klar trots sitt klena facit på V75. Super Ariel är bra och jag skulle säga bra chans där om det blir spets. Men det blir det inte...
Diego gick väl i spets vid v7 på Bjerke ?
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 07:08   #98

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Diego gick väl i spets vid v7 på Bjerke ?
Ja, det gjorde han. Kort distans, Mellby Brunello tryckandes utanpå,
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 07:12   #99

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Nån som har lyckats få tag på spalatos bortglömda än? Klockan är ju fan snart 22...
ROTMOS!! ( Rullar On The Matta Och Skrattar )
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 08:54   #100

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

nån som har koll på vilka parametrar som används för att sätta v-odds hos ATG? om man tittar på tequila palema i avd 2 så är hennes vinnarodds bara 34 och spelad 8% medans spelarfavoriten har 56 med 40% av strecken?
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:20   #101

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2282
Standard

Vinnaroddset hos ATG är inte fast utan det förändras fram till start beroende på insatsen från spelarna. Ingen större idé att titta på vinnaroddset innan det är 3-5 minuter kvar till start i respektive lopp.
Mattsson74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:21   #102

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
nån som har koll på vilka parametrar som används för att sätta v-odds hos ATG? om man tittar på tequila palema i avd 2 så är hennes vinnarodds bara 34 och spelad 8% medans spelarfavoriten har 56 med 40% av strecken?
Tittar du lite längre ner på sidan hos ATG ser du Vinnare 09:17 14559 kr
Just dessa 14559kr är spelat just nu! 1 min innan start är de säkert 200000kr och ett annat odds på Tequila, ju mer pengar som sätts på en häst ju lägre odds.
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:25   #103

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Stark har slagit Alfie då han stod 20 meter sämre till.

Alfie har slagit Björli Odin då han stod 40 meter bättre till.

Nu står Stark och Alfi på samma volt 40 meter före Björli Odin.

Stark sitter troligen i ledning. Behöver man motivera mer att han är klar förstahäst av dessa och även en bra chansspik.

Eller fortsätter man resonemanget och då hittas vinnaren på 4567...

Jag må vara helt fel ute, men tror de längst bak ej hinner fram.

Känns låst på 1,4,5,6,7 för mig iaf! (Obs spelade mitt tävlingssystem innan jag började begrunda detta, ifall nu någon ska säga att jag är motsägelsefull )
Svårt att räkna på nordisarna. Kan gå lite hur som helst i detta lopp, men man ska väl inte underskatta två faktorer på Alfie idag

1. Torbjörn Jansson (proffskusk) istället för tränaren Lars Erik Karlsson som vunnit ett lopp de senaste 4 åren men suttit i vagnen i hästens 23 av 24 starter. Brukar det inte kunna ge grym effekt när en av landets bästa kallblodskuskar istället för en meritlös amatörtränare kör ?

2. Barfotabalansen som aviseras och som enligt någon intervju ska göra många meter.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:43   #104

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Är det rimligt att tro att Västerbo plockar ner Twigs från dödens? För det är vad som lär krävas här. Känns som upplagt för Örjan det här...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 09:44   #105

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Ingen intervju igår i atg.se live med Reijo Liljendal.
Vet någon vad han tycker om stallets chanser. Har stor respekt för Reijo.
Jag är särskilt intresserad av Aristocat Boko. Tycker den ska vara chanslös från bakspår, redan inkvalad till finalen och möter djävulskt motstånd från framspår. Men min budget ger mig möjlighet att strecka den på bolagssystemet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td