![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#47 |
![]()
Haha, stackars Kaffir Face. han måste ju fan undra vad som händer runt omkring han. Ny tränare, ny miljö, snö etc etc
Men kuskarna kör han fortfarande som om de stulit han på marknaden |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Kaffir Face 2.80 och Order by koffe 5.40...
![]() ![]() ![]() Var nog många som bankade efter TT:s skrik om superduperkanonvärmning... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Synd att man rankade fel i V65-5
Hade haft 6 häst med Buy the Law, nu blev det spik på 8 North Leader. Bara V6 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Vet inte om han i liven är en tomte
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Hade skippat Boden ikväll och bara suttit och småtittat. Underlaget är ju tveksamt och många hästar blir skittrötta. Men nu ska jag kliva in. Kommer ihåg att Dusty Wind (Jan Norberg) var duktig 27 jan och det är en häst som jag följer lite och som brukar kunna vara med där framme och stå i höga odds. Nu Norberg igen, 2660 brukar hästen palla för och fjärdeplatsen 27 jan hade mersmak tyckte jag, det får blir en (tok)-tvilling eftersom det är två kanoner med, dvs de mest betrodda 8 North Leader och 10 Patricia Bishop. Men trav är trav och Janne har man riktigt förtroende för, vi kör
Glömde påpeka att Dusty Wind var LIKA mycket/lite spelad som NORTH LEADER i det loppet och stod dessutom 20 meter efter OCH till råga på allt fick DÖDENS hela loppet. Nu står N Leader i 3 ggr och Dusty i 18, hehe Registrerat spel Datum: Fredag 2015-02-27 Bana: Boden, omg. 5 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 U-hästar: 11 Dusty Wind Vadet gäller startnummer 14 x 10,00 kr Totalt: 140,00 kr Kvittonummer: A3AC 431D 25BC 1101 Senast redigerad av SO den 2015-02-27 klockan 20:56. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Softpojk...Vem vinner sista? Funderar på platsspel på Pompano
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Jag ar inte softpojk jag ar Majoren..
![]() Tycker att du ska lira ett plats spel nr 3 Cool Hall
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Tycker Soronen drev på hästen lite väl hårt va?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|