|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-24, 17:14 | #1 |
Bollnäs ikväll
Men blev besviken när jag såg startlistorna. På breddloppen ska man helst vara på plats anser jag, och kunnan fiska upp roliga ideér. Kvaliteten på kuskarna är blandad som alla vet och det lönar sig alltid att strecka rutinerade körsvenner.
I avd 1 har jag haft ögonen på 8 Kolar Ville, hade 2 galopper senast men de berodde antagligen på att Sören forcerade hästen,. Den senaste 1oo kvar när han var med i striden. men Mikael Olsson är rutinerad och har kört hästen för ut, jag tar den som u häst- I avd 2 så går jag på låsförslaget som Bollnäs hemsida har, dvs 1 Glory Estell och 5 Super Oktan. den senare har jag kollat i lopparkivet och besitter viss fart och möter nu betydligt sämre motstånd än vid tidigare starter. I avd 3 startar en av mina käpphästar, Oves The Last Yankee som frälst mig vid några tillfällen. U häst för mig eftersom Linn Stolt är ganska erfaren. I avd 4 är 5 Red Carpet storfavorit. Får bli U häst för mig. Många okända djur i hagen. Spiken huserar i sista avdelningen. Tror inte att 8 Mr Concept mött så ljummet motstånd som detta på senare tid. Borde precis som Kalla runda packet. Enda som jag är rädd för är väl Elin och 7 Interlace. Det blir lågbudget spel bara och drar till curlinghallen i stället för att sitta och glo vid datorn. |
|
2015-02-24, 17:37 | #4 | |
Citat:
|
||
|