![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#122 |
Banned
|
![]()
Jag spelar alltid på Ekipage när jag spelar DD
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#123 |
![]()
Det handlade väl mer om att köra i tid, snarare?
Tränaren hade önskemål om att hästen skulle köras på väntan. Fast visst, självklart går en sådan instruktion att tolka/hantera på olika sätt. Björn vet var mållinjen är belägen. Björn vet ju också vad ledaren är för någon häst, så jag tror ej han hade tvekat längre, när samtliga utom tre ekipage "lämnat in" mitt i sista sväng? Han är bra på att läsa vad som pågår i fälten också. ![]() Red: Rolig seger i dd1! Lilla tränaren och mindre uppmärksammade kusken! Vilket lopp! Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-23 klockan 21:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#124 |
![]()
Litar på voltstarts blöta travöga
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-02-23 Bana: Mantorp Spelform: Dagens Dubbel, omg. 107 Avd Ordinarie hästar 1 12 Baroness Boko 2 7 Tokio Hotel Hall Vadet gäller startnummer 1 x 103,00 kr Totalt: 103,00 kr Kvittonummer: 2B2A C3BC 4DB0 111
![]() ![]() |
![]() |
#125 |
Banned
|
![]()
Hmm...... där var man lost! Tack och hej!!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#126 |
![]()
Hur gick det där till??? En häst som vägrat att vinna alltid
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#127 |
![]()
Fan att inte Jorma hade mer att åka med på upploppet :(
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#128 |
![]()
Snyggt av Travnet!!
![]() Så missade man den igen, gjorde samma lopp som den gjorde när den skrällde i januari. Klantigt.
![]() ![]() |
![]() |
#129 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#130 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#131 | |
![]() Citat:
![]() Du skulle ha testat plats, för det måste varit nära? En tuff dubbel du lirade, alltså. Jag hade börjat med plats och kanske byggt på med tvillingutgång. Så hanterar jag luringar ifrån svårt spår. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#132 |
![]()
Stenströmer har sagt, att Tokio är hans bästa chans under dagen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#133 |
![]()
Tack för tekniskt fel Atg.
Vinner i form av att spara pengar om det ej bli 7/10 tviööing
![]() ![]() |
![]() |
#134 |
![]()
Nog fan lyckades Goop gunga in den där också!!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#135 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|