Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-23, 18:19   #31

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Två raka galopper och Svanstedt häst. Känns sådär? Tror det blir galopp tyvärr...
Brukar hända det blir galopp med skoryck, denna har hoppat med skorna, så jag gör en omvänd taktisk variant nu =felfri utan skor
Felfri och effekt av barfota, duger den till seger, enligt vissa kuskförstärkt med.

Men inte hunnit läsa på idag, så ta allt jag skriver med en nypa salt som vanligt.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:24   #32

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Brukar hända det blir galopp med skoryck, denna har hoppat med skorna, så jag gör en omvänd taktisk variant nu =felfri utan skor
Felfri och effekt av barfota, duger den till seger, enligt vissa kuskförstärkt med.

Men inte hunnit läsa på idag, så ta allt jag skriver med en nypa salt som vanligt.

Tyckte det var en jävligt bra idé annars!
Går den iväg så vinner den förmodligen i detta sällskap. Är väl Gassmans Evert, Erik Sjöhammar och M.T Importantguy som är värst emot som jag ser det. Goopen kan iofs vinna med den där lusen på ren kuskskicklighet, men det känns ändå långsökt...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:28   #33

Helges avatar

Standard

Framskjuten V64 start till 19:38.
Skål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Gammal 2015-02-23, 18:32   #34

Manprinsens avatar

Standard

Mr Pellegrino borde vara klar? Lord Rocket har väl inte rosat marknaden på sistone direkt.
Gammal 2015-02-23, 18:35   #35
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 494
Standard

Citat:
Mr Pellegrino borde vara klar? Lord Rocket har väl inte rosat marknaden på sistone direkt.
Inte Kim heller....
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:35   #36

Helges avatar

Standard

Citat:
Jag har skriv och travklåda idag.......
Jobbat hela helgen, så behöver min dos trav nu.

Tror den kommer till spets, men hoppas det kostar och tar ut sin rätt på slutet.
Inget lejon direkt, tar alla och hoppas på skräll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Gammal 2015-02-23, 18:40   #37

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag har skriv och travklåda idag.......
Jobbat hela helgen, så behöver min dos trav nu.

Tror den kommer till spets, men hoppas det kostar och tar ut sin rätt på slutet.
Inget lejon direkt, tar alla och hoppas på skräll.
Ja jag har också fått för mig att det är en rätt skör häst. Det som talar för att den vinner idag är att Lord Rocket inte har råd med ett till fiasko, då ryker sista startpoängen. Med tanke på att den har fått gå tunga lopp på sistone så misstänker jag att Kim kommer släppa över enkelt och nöja sig med en hedersam andraplats.

Eller är jag ute och cyklar i mina teorier?
Gammal 2015-02-23, 18:47   #38

Helges avatar

Standard

Citat:
Ja jag har också fått för mig att det är en rätt skör häst. Det som talar för att den vinner idag är att Lord Rocket inte har råd med ett till fiasko, då ryker sista startpoängen. Med tanke på att den har fått gå tunga lopp på sistone så misstänker jag att Kim kommer släppa över enkelt och nöja sig med en hedersam andraplats.

Lord Rocket's startpoäng räcker inte till något, ingen anledning att oroa sig för dom 145 poängen. Kom med idag då det endast var nio anmälda, hade kommit med, med noll startpoäng. Viktigt få in nya däremot.
Gammal 2015-02-23, 18:50   #39

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Arn Hammering var allt en riktig skämtfavorit, bara att spika Björn som lär få loppet till skänks. Sen kanske han inte har tempo i kroppen nog att ta det, men är det hyfsat tränat ska han bara vinna.

Det är egentligen bara skrällpotential i första, andra och fjärde loppet. Mr Pellegrino tycker jag dock är motiverad och inte speciellt stor så den spikar jag. Har inte sett info om vad Kim ska hitta på men jag tror han släpper utan strid med tanke på hur det sett ut på slutet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:51   #40

Manprinsens avatar

Standard

Micke J Andersson börjar bra med seger i lopp 2 med Melody Marke. Hoppas det blir en fin kväll för Micke.
Gammal 2015-02-23, 18:52   #41

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Kör bara ett litet tamt system, orkar inte reducera.
Går och lägger mig nu, vaknar sen och är rik.

Så är iaf planen.

Registrerat spel

Datum: Måndag 2015-02-23
Bana: Mantorp
Spelform: V64, omg. 38

Avd Ordinarie hästar
1 8 Mr Pellegrino (Spetsar från alla spår, utom kanske spår 12. Kort upplopp, håll ut.)
2 1, 3, 4, 7 (Någon av de vinner, men vet ej vem. Galopprisk blandat med distansfrågetecken.)
3 2, 5 (Spetshäst och bästa häst som varit ute hårt på V75)
4 1, 2, 3, 7, 9 (Favoritfall hoppas man på, galoppstollar här med, hoppas på min 1%are)
5 4 Priscilla Spin (Dags för Goop köra hem ett lopp. Vass speed senast, bra spår.)
6 1, 7 (Vågar inte spika Arn med kuskminus och innerspår.)

Vadet gäller startnummer

80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr

Jämnar även ut kontobalansen:

Felfri tycker jag oddset ser smaskigt ut och borde vara plus bara denna går in
(Rygga inte, dels är chansen skitliten den går in och så sänker ni mitt odds då...)

Registrerat spel

Datum: Måndag 2015-02-23
Bana: Mantorp, omg. 5
Lopp: 6
Spelform: Plats

Hästar: 1 Hot Brew

Vadet gäller startnummer

1 x 19,00 kr Totalt: 19,00 kr

Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-23 klockan 18:58.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:58   #42

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Arn Hammering var allt en riktig skämtfavorit, bara att spika Björn som lär få loppet till skänks. Sen kanske han inte har tempo i kroppen nog att ta det, men är det hyfsat tränat ska han bara vinna.

Det är egentligen bara skrällpotential i första, andra och fjärde loppet. Mr Pellegrino tycker jag dock är motiverad och inte speciellt stor så den spikar jag. Har inte sett info om vad Kim ska hitta på men jag tror han släpper utan strid med tanke på hur det sett ut på slutet.
Bara att hålla med. Just Flying By är ett måste streck.

Leia Way i loppet innan kan få loppet.

The Next One spurtar ner all med lucka o tempo

Spiken är väl Lord Rocket.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:59   #43

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:

Pratade med Kim inför senast och han var inte direkt sugen på att köra hästen i rygg med tanke på hur han betedde sig i loppet innan när han höll på att kväva sig. Däremot om han ens kan svara om täten är en annan fråga.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 19:00   #44

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Lirade vinnaren Melody Marke i lopp2.

Står i 17.9 gånger efter 500 meter körda.

När den går upp och pressar i sista sväng så faller oddset till 12 gånger :(
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 19:01   #45

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Pratade med Kim inför senast och han var inte direkt sugen på att köra hästen i rygg med tanke på hur han betedde sig i loppet innan när han höll på att kväva sig. Däremot om han ens kan svara om täten är en annan fråga.
Mr Pellegrino flyger till spets
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td