Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-23, 07:54   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 MANTORP

Ny vecka och nya tag...Vi börjar i Mantorp, fin omg. med bra hästar...Spik Mr Pellegrino eller? och vilket fin lopp i sista Tokio Hotel Hall mot Arn Hammering....kanske spik nån av dem eller????

bästa spik? bästa draget?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 08:23   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13311
Standard

Har hittat en bra spik i Winchester Bay

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 08:25   #3

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Nu vågar inte jag gå emot dig idag igen

Så den kör jag med på haha

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 08:55   #4

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
jag följer också....nån bra drag??? vågar man spika arn i sista???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 09:01   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
jag följer också....nån bra drag??? vågar man spika arn i sista???
Jag vågar inte efter att jag spikade Uranium från spår 1 för några dagar sedan

Kör de andra bara för att hålla in Arn, som det såg ut med Uranium, då är det klar fördel den som kommer leda loppet, även om det inte verkar vara några guldkorn..

Motbudet med Goop gör dock årsdebut, så frågetecken på form där..

Man kanske ska plocka med någon av spetsbuden iaf, Hamras Pirat med Tillman kanske

Gammal 2015-02-23, 09:14   #6

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Bästa spik: Homerun. Kanske inte optimal distans, men det är de inte för nån annan heller

Bästa drag: Pigtails.

Glöm inte Istravet idag. Mvh.
Gammal 2015-02-23, 11:34   #7

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Bästa spik: Homerun. Kanske inte optimal distans, men det är de inte för nån annan heller

Bästa drag: Pigtails.

Glöm inte Istravet idag. Mvh.
Homerun är verkligen ingen stjärna. Hästen grejade jag med i tipsen för längesen och lyckades strecka vid nån vinst. Efter lång tid av bedrövelser verkar denna i grunden begränsade sort hittat formen igen. Kul, men någon klassklättrare tror jag ej vi ser här.

Att det blev sådant drag runt hästen senast beror nog främst på brist av dugliga hästar runt omkring(jodå, kom ifrån fin avslutning)? En enda häst hade gjort någonting bra egentligen(Tudor) och den var handikappad av fel distans och spår.

De hästar som tycktes kunna hota Homerun senast felade bort sig tidigt. Det var ett kasst lopp, där kusken dessutom hittade en tacksam löpning för sin häst.
Inget supergäng idag heller. Tänk på att distansen är helt olik senast.

Notera att 1 Frozen Royalty besegrat Ägir Briljant, en av våra gemensamma favoriter? Sätt in den här...

3 Sugar Di Poggio har mestadels varit riktigt bra på sistone. Kusken kan göra hästen extra bortglömd?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10), Icewinner (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 12:03   #8

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Homerun är verkligen ingen stjärna. Hästen grejade jag med i tipsen för längesen och lyckades strecka vid nån vinst. Efter lång tid av bedrövelser verkar denna i grunden begränsade sort hittat formen igen. Kul, men någon klassklättrare tror jag ej vi ser här.

Att det blev sådant drag runt hästen senast beror nog främst på brist av dugliga hästar runt omkring(jodå, kom ifrån fin avslutning)? En enda häst hade gjort någonting bra egentligen(Tudor) och den var handikappad av fel distans och spår.

De hästar som tycktes kunna hota Homerun senast felade bort sig tidigt. Det var ett kasst lopp, där kusken dessutom hittade en tacksam löpning för sin häst.

Notera att 1 Frozen Royalty besegrat Ägir Briljant, en av våra gemensamma favoriter? Sätt in den här...

3 Sugar Di Poggio har mestadels varit riktigt bra på sistone. Kusken kan göra hästen extra bortglömd?
Kuskminus på Homerun idag mot senast. :-)
Tudor hade då en lärling som typ gjorde sin tredje start eller något, så den var enkel att chansa bort från spår 11

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 14:21   #9

Standard

Citat:

Borde inte Elvira C Palema ha en bra chans här?

Bra spår, chans på spets, travsäker, gillar distansen.

För många plus för att vara sant ju !

Gammal 2015-02-23, 14:22   #10
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 494
Standard

V64-3: Kan inte Björn trolla bort alla i loppet från ledningen?
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 14:31   #11

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Borde inte Elvira C Palema ha en bra chans här?

Bra spår, chans på spets, travsäker, gillar distansen.

För många plus för att vara sant ju !
Riktigt, nämnde bara de två jag har mest feeling för.
Elvira ramlade undan på för dålig tid senast för att jag skulle gilla den allt för mycket. Har rekord på 14,9AM, vilket väl duger en bit?(Hästen som klättrade i ryggar där bakom hamnade i min "bok" för framtida fiduser. Tyvärr ströks den senast ifrån gynnsamt startspår....)

Du kör ju reducerat, så på nåt vis kan du väl baka in de hästar du tror på i avdelningen?
Vi kommer båda ha fel många gånger, så gå på dina egna intryck när du är i valet och kvalet mellan hästar/grad av reducering. Det blir ju roligare att stoltsera med vinst, när man själv varit huvudarkitekt!
Gammal 2015-02-23, 14:48   #12

Standard

Citat:
Riktigt, nämnde bara de två jag har mest feeling för.
Elvira ramlade undan på för dålig tid senast för att jag skulle gilla den allt för mycket. Har rekord på 14,9AM, vilket väl duger en bit?(Hästen som klättrade i ryggar där bakom hamnade i min "bok" för framtida fiduser. Tyvärr ströks den senast ifrån gynnsamt startspår....)

Du kör ju reducerat, så på nåt vis kan du väl baka in de hästar du tror på i avdelningen?
Vi kommer båda ha fel många gånger, så gå på dina egna intryck när du är i valet och kvalet mellan hästar/grad av reducering. Det blir ju roligare att stoltsera med vinst, när man själv varit huvudarkitekt!
Stämmer, tiden var inget vasst precis! (Får hamna på minuskontot)

Aa, precis, nu blir det reducerat efter egen rank ska prova det istället där jag bara får ha en specifik ranksumma! Dödat för många system med utgångar och A-hästar på sistone

Jo, precis där håller jag helt med! Har man själv hittat kusarna blir man faktiskt mycket gladare för vinsten, även om jag tycker det är värdefullt lyssna på de med mer erfarenhet och som troligen har mycket vassare travöga än mig!

Tycker Avd 1-3 ser ganska favoritbetonade ut och ramlar en favorit bort, så finns det bra 2:a/3:e hästar.

Får försöka fälla Winchester Bay i 4:e! Streckad över 50% och det finns risk den galopperar bort sig.. Tycker jag känns bra, speciellt när Goop haft massa galopper både i Frankrike och Sverige på sistone, han kanske är lack!!

Hot Brew 0.7% Spår 1 på startvolten, kan få smyga med.

Avslutade grymt själv i 4:e spår senast, utan ryggresa. Visserligen i lustempo, men tror den har bättre vinstchans än 0.7 iaf, speciellt om favoriten galopperar bort sig !

Red: Oj, den har nog 97% galopprisk visserligen

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-23 klockan 14:50.
Gammal 2015-02-23, 15:28   #13
Banned

Standard

V64-1: Vad tror ni. Kommer Kim hitta på något tok som ställer till det för favoriten

Mycket som talar för det tycker jag
Gammal 2015-02-23, 15:39   #14
Banned

Standard

Systemet så långt!

1,7,8,9 (Hoppas Kim styr som vanligt så är skrällen ett faktum)
1,2,3,4,8,10 (Hoppas 1 galopperar bort sig)
4 (Hoppas Björn kan få trolla bort lite)
2,5,7,8,9,11,12 (Kan ju inte bara ha favoriter.....)
4,9 (Bra lås)
1 (Hittar den ut borde man äta upp detta motståndet)
Gammal 2015-02-23, 15:55   #15

Voltstarts avatar

Standard

Winchester Bay känns spontant som årets skämtfavorit nummer ett, när det kommer till att bli mest spelad i omgången?!!! Än så länge bluffsegrar och allmänt tråkig att ta del av. Jodå, även segern på Axevalla var en bluffseger, då motståndet var generande dåligt...

Red: Ett dåligt lopp, luktar skräll!

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-23 klockan 16:01.
Svara

td