Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-25, 22:01   #226

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
imself nya tag imor, jackpot igen men verkligen synd ikväll
Precis! skillnad på 100k och 2251, vi vänder lappen imorn! skönt att vi hade fullt på restaurangen idag så man kan sova gott
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:02   #227

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Breddloppshäst = häst med mindre än 500 startpoäng som därmed är berättigad att starta i breddloppen.

V86-1: Sex breddloppshästar i startlistan. Vi tar bort dem. Kalypso Face gör årsdebut efter ett halvårs vila, den tar vi bort. Kvar finns 3, 6, 8 som kan vinna loppet.

V86-2: Fem breddloppshästar i startlistan, vi tar bort dem till att börja med. De två mest formstarka har fått spår 10 & 11. 5 Aristocat Boko är ett bra spikbud om man vill koppla grepp på kollektivet.

V86-3: Inte mindre än 8 breddloppshästar, som knappast vinner, om det inte vore för Caddie Heart som seglat upp som stor favorit. Den tar vi med och så får 9 & 11 hänga med där om CH är ringrostig.

V86-4: Bara två breddloppshästar. Det kan krävas några streck för att vara säker här, tror inte Rub It Out är överlägsen, men har chans. 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11 får komma med efter lite klurande.

V86-5: Sex breddloppshästar, som vi börjar med att ta bort. Resten får man nog strecka.

V86-6: Endast två breddloppshästar, och fullt fält. Jag tror ändå man kan stänga på 3, 10, 13 då de verkar höja sig lite över mängden.

V86-7: Endast en breddloppshäst gör det här till dagens bästa lopp. Liberty Face bör vinna detta, jag tycker det är en bra spik.

V86-8: Tre breddloppshästar. 1, 3, 7, 9, 10 gör upp om det.

Ställer vi krav på 3-6 streckfavoriter, så blir det 948,75kr, och ändå chans på att vara ensam om potten enligt HPT.
Jävla skit att inte Digigirl I.H. kunde hållit undan, då hade det här suttit som en smäck. Nu blev det tre sjuor och 54 sexor, vilket väl inte var så illa pinkat, men med Digigirl hade det blivit det tiodubbla...
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:05   #228

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Jävla skit att inte Digigirl I.H. kunde hållit undan, då hade det här suttit som en smäck. Nu blev det tre sjuor och 54 sexor, vilket väl inte var så illa pinkat, men med Digigirl hade det blivit det tiodubbla...
Den moraliska vinnaren av det loppet. Både hästen och kusken gjorde en heroisk insats.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:06   #229

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Lite inne på digital photo imorn samt pampas s.i.r. och b.w.t. engaged som utgångar men mycket kan ju ändras.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:17   #230

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Äsch, jag velade på spikar mellan Fredrik och Liberty face. Valde såklart fel
.
Den där va ju så där skoj
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:28   #231

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Skön rad, synd att det inte räckte hela vägen
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 22:45   #232
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Antaganden. Jag har i minnet att Rocket torskat på samma vis flera ggr tidigare. Jag kan minnas fel. Det kanske är precis såpass bra han är?

Dessutom är ledaren kanske bättre än många tror, framförallt i spets? Hästen har ju gjort insatser i paritet med Art on Line på slutet. Det är ju en guldhäst.

Rocket blir kul att följa!
______

Precis som mitt travöga hela tiden sagt mig:
Fredrik Laday är en häst som är osmart att spika av flera anledningar.
Caddie Heart tillhör den blöta skaran. Har endast en fart i sig. Enda sättet att hålla undan är att ingen av motståndarna ökar farten över upploppet.

Trav är kul!
Gillar ditt travöga polarn! Som vanligt har du klart för dig. Stötte ihop med en spelare på WILLYS i em och de blev travsnack, Caddie Heart är en riktig ickevinnare, inte enn streck förrän Bergh gjort en del ändringar sa han och vidare tyckte han att Fredrik Laday börjar bli gammal för att besöka vinnarcirkeln!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 23:20   #233

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Jag är nöjd med allt utom att jag inte var tillräckligt påläst om Fredrik Laday.
Sen undervärderade man Rub it Out ganska kraftigt.
Jävlar bra den var! Men men

Får som vanligt störa mig på att man aldrig lyckas pricka in alla rätt!!

Men, snart är det lördag!

Solvalla/Bergsåker 8 20150225 V86
Avd-1: 2
Avd-2: 5,10
Avd-3: 3,7,9,10,11,12
Avd-4: 2,4,5,6,9,11
Avd-5: 1,5
Avd-6: 6,9,12
Avd-7: 3
Avd-8: 1,3
System: 1
864 rader * 1 * 0,25 = 216 kr

Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-25 klockan 23:21.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 23:40   #234

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Jag är nöjd med allt utom att jag inte var tillräckligt påläst om Fredrik Laday.
Sen undervärderade man Rub it Out ganska kraftigt.
Jävlar bra den var! Men men

Får som vanligt störa mig på att man aldrig lyckas pricka in alla rätt!!

Men, snart är det lördag!

Solvalla/Bergsåker 8 20150225 V86
Avd-1: 2
Avd-2: 5,10
Avd-3: 3,7,9,10,11,12
Avd-4: 2,4,5,6,9,11
Avd-5: 1,5
Avd-6: 6,9,12
Avd-7: 3
Avd-8: 1,3
System: 1
864 rader * 1 * 0,25 = 216 kr
Jag lider med dig, men om det är nån tröst så är du inte ensam

Fredrik Laday hade nog vunnit det där om han varit kry. Var ju uppenbarligen något fel på hästen och det går inte att räkna med sånt i förväg.

Nåja, dubbla v75 vinster till helgen kommer smaka fint
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 23:58   #235

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Pilström intervjun kostade 8 rätt. Från 1a häst till utanför systemet! På 5häst!!.Jag å trav som farsans potatismos. Ohållbart! Han skiljde. Sej vattnet från potäterna utan mosade dem adirekt bara. En jävla sörja som mitt huvud alltså
Gammal 2015-02-26, 01:03   #236

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag lider med dig, men om det är nån tröst så är du inte ensam

Fredrik Laday hade nog vunnit det där om han varit kry. Var ju uppenbarligen något fel på hästen och det går inte att räkna med sånt i förväg.

Nåja, dubbla v75 vinster till helgen kommer smaka fint
Nej precis Visserligen tvärtom, det hade varit en jävla bra tröst om jag var ensam med 7 rätt haha

Jo precis nya tag!

Revansch är till för att tas!!

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-26, 07:04   #237

softpojks avatar

Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Softpojk borde spela lotto!!!! han verkar ju vinna storkovan varje vecka men han vill aldrig lägga ut kupongerna. inte så att jag bryr mig just nu är jag bara upprörd därför jag går loss här. Hästar spelar jag enbart för min egen plånboks skull och inget annat!
V86 är åtta lopp, inte ett. Bara för jag hade rätt i ett. Har jag inte det i åtta. Sju rätt hade jag.
Gammal 2015-02-26, 07:11   #238

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Skön rad, synd att det inte räckte hela vägen
Ja, V86 är inte mitt spel, så jag sköt lite från höften när det var så stor jackpot. Skall nog hålla mig till strikt statistiskt upplagda system i enpottsspel istället. En sak verkar både jag och statistik-Jens upptäckt i våra siffror i alla fall; breddloppshästar har mycket svårt att hävda sig på V75/V86. En hel del talar för att de inte har så mycket att hämta på V64 heller, men jag har inte mekat till den statistiken. Inte ens när kollektivet gjort en av dessa breddloppshästar till mycket stor favorit igår, och det lämnades klart från stallet, så förmådde den vinna.
Gammal 2015-02-26, 07:58   #239

softpojks avatar

Standard

Citat:
Softpojk, om du spikade den efter den totala sågning som MP gav i liven så är du inte riktigt frisk! tror det var rätt många som var ute på den men självklart spikar man ju inte den efter att han säger att han eventuellt ska stryka den.
Spikade den innan.
Gammal 2015-02-26, 07:59   #240

softpojks avatar

Standard

Citat:
softpojk, du måste ju missat det han sa?
Jag hörde vad han sa, men jag har inte missat lopparkivet och den verkliga värmningen. Hästen är bra, hästen var bra i värmning. men kusken ljög, inte mer än så.

Som jag sa, dagens säkra. dock så hade jag kanske inte spikat om lämnade in efter det.

Men aldrig tagit bort.

td