Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-25, 21:10   #181

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Kan det vara barfota runt om för första gången som gav sådan effekt på Rub It Out ? Var ju som en ny häst intrycksmässigt jämfört med senast.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:11   #182

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
dem skickar nån springpojke som ger klartecken på bergs och phil. gör avslag på sin.. fy fan vilket mafia..
Kan bara hålla med och som vanligt är stall Bergh med på ett hörn ...
jormol är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:12   #183

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Jag säger inte att det är nån spelstöt eller olaglig uppgörelse som ligger bakom detta, för det finns inte fog för sådana påståenden. Men jag måste ifrågasätta Pihlströms omdöme i detta fall, och tycker att någon ansvarig bör göra en djupdykning i ärendet.

Det är inte okej mot oss som spelar, oavsett.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:13   #184

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Irriterande för 1 timma sen satt man med spik på cherie sund rub it out och angel france, tillslut blev det aristocat boko istället för cherie sund. självklart tog jag bort skurkens häst helt! vinner angel france ska jag fan skicka en faktura till philenbrant!!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:13   #185

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Ska ni gråta? ja lämnade in innan dom sa de, gav också er tipset. sluta gråt.
Gammal 2015-02-25, 21:14   #186

eklonovs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Softpojk, om du spikade den efter den totala sågning som MP gav i liven så är du inte riktigt frisk! tror det var rätt många som var ute på den men självklart spikar man ju inte den efter att han säger att han eventuellt ska stryka den.
Är ju ens egna idéer man vinner på i längden .. Sen hur hästarna ser ut i värmingen är inget som säger hur det kommer gå i loppet, så starkt softpojk att hålla fast vid vald spik !
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:15   #187

Manprinsens avatar

Standard

Men så här vid närmare eftertanke så känns hela situationen jävligt konstig.

Jag reagerade för det första på att Berghs stallpojke går ut och säger "Den är klar", sällan man hör så starka uttalanden även om det är en bra häst som är favorit. Om den där var klar så borde väl Tarzan ha gjort helikoptern inför kamerorna gällande Inken i lördags?
Gammal 2015-02-25, 21:15   #188

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Äsch, jag velade på spikar mellan Fredrik och Liberty face. Valde såklart fel

Ang. Pihlström så kan man nog säga mycket, framför allt ett par minuter efter målgång....

Det som känns mest olustigt är att han själv sågar hästen och funderar på att stryka, medans den som tydligen värmde tyckte hästen kändes som vanligt.

Det jag ställer mig frågande till är om Hr Pihlström verkligen ska plocka ut sin proffslicens, som potentiell hästägare ställer jag mig ycket tveksam till hans hästöga.

Kanske bättre att nasa annonser till Bergsåker istället.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:16   #189

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Det var min spik redan igår.
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-02-25
Bana: Solvalla/Bergsåker
Spelform: V86 Harry Boy, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 6, 8, 9
2 5,10
3 11 Cherie Sund
4 9 Rub it Out
5 5, 7, 8, 9, 10
6 3, 10
7 3 Liberty Face
8 3, 10

Vadet gäller startnummer

200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer: 836E

Harry
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:20   #190

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
Är ju ens egna idéer man vinner på i längden .. Sen hur hästarna ser ut i värmingen är inget som säger hur det kommer gå i loppet, så starkt softpojk att hålla fast vid vald spik !
Bränd eller? ska man spela 4000r och sitter framför liven så väntar ,man självklart så länge som möjligt för att få så mycket info som möjligt! info är allt i trav, alla som kan hästar visste att cherie sund hade grym chans att vinna detta men efter den sågningen (som man sällan hör) från en tränare så tar man självklart bort den.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:20   #191

Manprinsens avatar

Standard

Nu blir det då ingen jackpot kan jag lova
Gammal 2015-02-25, 21:21   #192

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

9,10 mot 1,9
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:23   #193

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklonov Visa inlägg
Ja vad fan ska han göra när han redan har lämnat in kupongen? Då sitter man med dom spikar man har oavsett om dom hoppar runt på 3 ben!

Att komma och påstå att man inte skulle byta spik om man kunde efter att tränaren gått ut med att ev stryka hästen är rent jävla skitsnack, och det vet vi alla.
Gammal 2015-02-25, 21:23   #194

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kan det vara barfota runt om för första gången som gav sådan effekt på Rub It Out ? Var ju som en ny häst intrycksmässigt jämfört med senast.
Samt detta "ändrade rutiner. Inga temp.höjande ��värmningar. Från stallet bara, ut till start!"
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-25, 21:26   #195

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Bränd eller? ska man spela 4000r och sitter framför liven så väntar ,man självklart så länge som möjligt för att få så mycket info som möjligt! info är allt i trav, alla som kan hästar visste att cherie sund hade grym chans att vinna detta men efter den sågningen (som man sällan hör) från en tränare så tar man självklart bort den.
Inte så självklart faktiskt, beror på vad man tycker om tränaren ifråga. Har hört många avslag i mina dagar, och tvärtom också för den delen. Som varit helt käpprätt. Inte lyssnar man rakt av på alla tränare och referenter som sitter och tycker.

Det är väl ingen som ska hänga Åke Lindblom när han som alltid är överoptimistisk om sina hästar? Eller gnäller på Goop som alltid säger platschans om hästar som är stenklara? Nu har ni kanske lärt er att inte lyssna så mycket på Pihlström också. Såg inte värmningen själv, var det så att den faktiskt värmde dåligt så är det inte så mycket att snacka om. Var det inget fel på värmningen så är Pihlström ute och cyklar. Oftast presterar de inte på det viset om de värmer uselt, men det händer i undantagsfall. Get used to it!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td