![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
![]() V4 Halmstad 17 feb
Någon som har något matnyttigt att komma med...Känns väll som Lindgren i sista skulle funka som bank..Laddas till nästa vecka på hemmaplan. Ingen favoritkusk och alla lär ju sitta på den i slutet så kanske de räcker för gardering....Roligt med fulla lopp framförallt. Svåra dessutom..Tror de på start kan få de svårt att hålla undan i första avd. Hope Bo har väll chans om den kmr till ledning kanske kan Ternate Degato tända till när han lämnat sveriges just nu sämsta stall...Proppen är ju riktigt gynande för bakspårs oavsett.
Andra är jag väll inne på samma. Gynnande propp för andra volten. 13,14,15 höjer sig..10 va fin sist men kanske inte riktigt räcker här. Tredje står enlig mig mellan 7-11.. En fidus kan vara 5 som jag tror har en del kapacitet.. Sista 1 eller ALLA... Lycka till.....
![]() |
#2 |
![]()
kommer gardera i sista, WILDING E. från ledningen 4% kanske kan va nått
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
i tredje är jag i valet och kvalet mellan 3 och 11, luktar körning så 11 kanske kan få ett bra lopp...
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
lindgrens i sistabör vinna om han kör för vinst förra starten var han inte intreserad av att vinna bara ge hästen ett lopp
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Funderar på att spika Carro's Girl i första.
Tror bakvolten får svårt att hinna runt och Ternate Degato känns osäker här, kommer nog tas iväg mycket lugnt Quechua tidig om jag tar med bakvolt och garderar spiken
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
Då som 4%, idag favorit. Senast redigerad av Helge den 2015-02-17 klockan 11:36. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Hoppar spel men hästar jag skulle betala för:
*Hope Bo, Rosnay *Welcome *Super Bull *Amour Du Couglas Alle - vad tror du om er Ernst Hugo? Kan han fixa en tvilling/plats? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Blundar och klickar i lite ....
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Ett tufft streck i omgången , när nu rutinerade Bo Thomasson sitter upp i avdelning III.
Ifrån dåligt startspår nr 8 Dokonjo! Tillhör de mer dugliga hästarna i loppet, enligt min uppfattning. Hästen har viss fart och senast avslutade hästen "bra" i skymundan. En gardering för de som letar storskrällar i omgången. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Sen är det bäst jag påminner "nån här" om att det är Stefan Jönsson som tippar på Travnet till V4:an idag.
http://www.travnet.se/blog/2015/02/1...ps-halmstad-2/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Avd 2 nr 8 Making Love Perfekt smygläge kanonläge bakom startsnabb häst. Spik på allt.
Senast redigerad av affe56 den 2015-02-17 klockan 12:10. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Bästa spiken är Welcome. Bästa lågprocentarna = Global Ride, Saladino, Che Guevara. Oneliners är inte värt ett skit men orkar inte skriva längre
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
Lycka till Nicklas ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |