|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-17, 23:50 | #106 | |
Citat:
Skarpt att du upptäckte det Manprinsen! Jag är urusel på att urskilja det där själv. I slowmotion är det ju enkelt, men annars hinner jag inte med normalt. Var i loppet pågår passgången? mikaels...bra inlägg! Otroligt att snabbhet ska gå före rätt ordningsföljd. Folk satsar sina pengar. När det är monté är det inget bråttom i vårt land med den saken. I Norge och Danmark är det färdigvägt och klart på nån minut. I Sverige dröjer resultatet i evigheter. Samma tema? |
||
2015-02-18, 01:14 | #107 | |
Citat:
Nu har det ju mer eller mindre blivit slentrian i svensk travsport att man kan komma undan med lite skitigt trav, så jag förstår att dom flesta inte ens reagerar på det längre. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25) |
||
2015-02-18, 01:51 | #108 | |
Citat:
Nä, där får organisationen ändra på sina rutiner. Riktiga domslut är av största vikt. Det jäktas alltså fram "domslut" idag, baserat mer på chans än faktisk kontroll? Otroligt! Tack för klargörandet så jag kunde hitta passgången enkelt i arkivet! Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-18 klockan 01:53. |
||
|