Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-16, 01:37   #1

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

V4 Lunch på Mantorp 16/2

Utgå ifrån att jag suger på trav, men jag försöker iaf.
Men någon information kan förhoppningsvis vara vettig! Ibland har även jag rätt

V4-1

Spetsbud: 2 Hinnifatt är kvick ut och bör med bäst spår av de startsnabba nå ledning. (Första start på 3 månader, tror man släpper och vill hänga med i rygg, för finns ett par som vill överta.)

Tipsettan: Den av 6 Rihanna Sun och 7 Effie Marconi som är först fram bör få överta ledning från 2 Hinnifatt. Skulle Rihanna Sun nå dit är jag inte helt överraskad om körningen fortsätter och Effie Marconi försöker överta ledningen därifrån. Jag hoppas/tror och bygger mitt tips på att Effie Marconi på något sätt hittar till ledning en bit in i loppet (eller rentav tar en längd direkt på innerspåren?). Blir därifrån hästen att slå. Tycker inte det finns alltför många guldkorn i loppet, så bör för den fattige/snåle/flerbongaren vara en potentiell chansspik. Effie Marconi öppnade första 500 på 1.10 senast och höll bra från rygg ledare in i mål (slutade 2:a).

Skrällbud: 4 Malice Imponerade senast och visade fin styrka. Från snävt 8:e spår hamnade man i 3e spår en bra bit och fick sedan köra fram ner i dödens. Gick därefter i dödens hela loppet över full distans och avgjorde enkelt in på upploppet. Man slog då bland annat 1 Taste of Marke (som ser ut att bli mer betrodd än Malice även idag?). Kan tänkas det är något hårdare emot nu. Var inget vidare tempo på förra loppet, men tycker ändå att det finns viss styrka i denna hästen. Galopprisken finns, men den är klart mycket mindre vid bilstart.

Avslag:
1 Taste of Marke öppnar inte bra och hamnar som bäst tredje inner härifrån. Var favoritspelad senast från bakspår där man bland annat fick se sig besegrad av mitt motbud som gjorde en grym insats. Tror man får det svårt från det här läget.

8 Countess Marke öppnar inte heller bra och kommer hamna väldigt snävt till, troligen bland de sista i klungan (som man gjorde senast, då från spår 6). Avslutade väldigt starkt sista biten senast, men räckte inte riktigt till. Det loppet öppnades på 1.10 av de som var involverade i tätkörningen (bla Effie Marconi).

Nämvärda Kusk-förstärkningar/försvagningar/ändringar:
4 Malice första med Ulf Ohlsson
5 Borga Go On första med Kim Eriksson
10 Actea Rich första med Anders Svanstedt

-----------------------------------------------------------------------------------------------

V4-2

Spetsbud: 2 Ballerina River

Tipsettan: Bägge ekipagen som ser ut att bli favoriter kommer tillbaka från ett par månaders uppehåll. Den ena av blir min tipsetta,
8 Felix V.M. Loppet den 28/10 ligger till grund för detta. Utklassade hela gänget på ett riktigt starkt sätt (Hade varit intressant se om den vunnit trots att Raggamuffin galopperade bort sig i loppet). Nu är det ju som sagt ett frågetecken på form och han lär ju inte vara lika bra då som nu. Spåret är såklart inte bra, man får helt enkelt bara hoppas man kan gå ner i spåren och hitta en hyfsad position. I ett relativt lätt gäng tror jag inte det krävs 100% form för att vinna och årets första start för ekipaget kan mycket väl bli en seger.

Motbud: 1 Lennart All Over kan inte öppna bakom bilen och spår 1 är långt ifrån bästa möjliga. Kapaciteten är dock bra och man har lopp i kroppen från i år (V75-lopp oplacerad). Lättare sällskap nu och har vunnit från spår 1 tidigare. Hittar man bara ut till andra ytter kan hästen avsluta riktigt bra.

Två hästar med dåliga lägen, men båda är travsäkra och jag hoppas det löser sig för minst en av dem och låser på dessa två.

Avslag:
2 Ballerina River Hamnade inte först i mål på någon av sina 15 starter föregående år. Årsdebut, Stumnar på slutet på full distans (och kort distans!). Som en av de mer betrodda tror jag det blir spets men inte slut.

3 Kalla Bob Ser ut att bli favorit. Kan öppna bakom bilen, men tror inte man tar en längd på Ballerina River. Möjligen blir man släppt till spets och kan visserligen vinna då såklart. Claes Svensson som kör har sagt att det ska bli snällt upplägg, årsdebut, form? Över 30% av strecken i skrivande stund. Nej, till det streckar inte jag den då jag ser min tipsetta som en bättre häst i grund och botten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

V4-3

Spetsbud: 2 Peaberry

Tipsettan: Ett för att vara lunchlopp bra lopp med lite klass? Finns 2 hästar som jag tycker höjer sig lite över de andra (vilket man också ser på insatsfördelningen..). Jag ger mitt tips tips till (den sämre hästen av de två?) Peaberry som iaf visade att det finns form då man senast tog över ledning i första kurvan och vann enkelt från spets. Var relativt låg klass på det loppet, hårdare emot nu. Kuskplus med Jennifer Tillman som verkar kunna vinna lopp även om hon skulle sitta bakom en kamel. Absolut en potentiell chansspik då formen på motbudet är ett frågetecken.

Motbud: Motbudet blir då såklart bästa hästen(!) 6 Remember My Name som gör årsdebut. Hästen kan med öppna kvickt bakom bilen, men vet inte hur mycket man laddar i denna starten. Hästen kan absolut bara gå ut och vinna detta loppet då den i fjol visade upp riktigt grym kapacitet i mycket hårdare gäng. Måste därav streckas.

Skrällbud:Det är tänkbart att det skulle bli körning inledningsvis mellan de två favoriterna och i så fall tycker jag det ser ganska öppet bakom. 1,4,5,9 (i den ordningen) skulle väl alla kunna vinna bakom. Tycker man bör chansspika eller låsa på de de två. I annat fall får man nog strecka på ganska mycket.

Avslag:
11 Trixarn Kanske många ser som ett potentiellt skrällbud då den visat upp bra tider och många segrar i fjol. Gammal är iaf äldst, men hästen går klart bäst i spets och på kort distans. Finns ingen noterad seger från bakspår, än mindre från full distans. Tror inte den räcker här även om det skulle bli körning mellan de två favoriterna.

Nämvärda Kusk-förstärkningar/försvagningar/ändringar:
11 Trixarn första med Thomas Dahlborg.

V4-4

Spetsbud: Ingen aning faktiskt vem som hamnar först, men tror favoriten Jean Valjean, om felfri, kommer överta ledning ganska tidigt oavsett utgång från spetsstriden.

Tipettan: Det känns relativt svårt att hitta några några faktorer som gör att jag inte kan ranka 3 Jean Valjean främst, även om jag gärna hade gått emot det som set ut att bli omgångens största favorit. Kommer ekipaget tidigt till ledning blir den svårslagen. Enda minus är väl just voltstart och att den troligen inte sitter i spets direkt. Utklassade sitt motstånd i senaste starten.

Motbud: Även svårt här att hitta något annat motbud än Magnus Jakobssons styrning 4 Quentin Frontline, som gjort det bra i år med två segrar och en tredjeplats på tre starter. Skrällvann senast och avslutade riktigt starkt och kunde hålla undan från favoriten även om denna tog in sista metrarna.

Skrällbud: Svårt att hitta eventuella skrällbud/motbud bakom de två favorit-tippade/streckade. Men skall man tvunget strecka för att fälla de båda bör man iaf leta på startvolten. Vidare känns det för mig som de som har framspår på startvolten känns mest aktuella utifrån att de bör få bäst positioner och vara med där framme. 1,2,5,6,7 bör i sådant fall plockas med, själv håller jag mig till ett litet system och tror en av mina två tippade bör vinna (överlägset).

Avslag:
Alla Tillägshästarna noterar sämre rekordtider än de på framspår, så ser inte hur de ska ta in 20 meter, runda ett fält på 12 hästar och vinna (vilket de verkar ha tillräckliga problem med iaf). Nej, vinnaren finns solklart på startvolten.

System:

V4-1: 4, 7
V4-2: 1, 8
V4-3: 2, 6
V4-4: 3, 4

32 kronor

Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), Voltstart (+3), Tirich (+3), Major (+5), kungiran (+3), Manprinsen (+10), Emeffeff (+5), bomford (+10), Vladswe (+10), V75fahlle (+5), hammering (+2)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-16 klockan 05:52.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 08:52   #2

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Avd I: Jag känner att 8 Countess Marke har bra fart och avslutning att tillgå i det här gänget.
Micke J upp på 1 Taste Of Marke känns intressant. Hästen har visat bra inställning om än sämre tider. För mig är spår 1 och rätt skalle på hästen(och kusken) en intressant kombination. Viktigt lyssna på tränarintervjun här kan jag tänka. Den utav de två som M. Selin framhåller bara måste streckas i min värld.
Red: Jag vill lägga till att Kims uppsittning var riktigt fin på Åby bakom Pensee Kloster i en snabb avslutning, känns intressant.

Avslaget: 4 Malice vann ett dåligt lopp på imponerande vis senast, men jag tror hon är iskall idag. Taste Of Marke var 3:a i samma lopp. Ibland handlar det om att köra i tid för att uppnå annan ordningsföljd i loppen. Min syn på utfallet där.
________
Avd IV: Jag har liksom inte upptäckt Sophia Jacobsen tidigare, vem är det?
Idag selar hon ut TRE intressanta djur. Här handlar det om 4 Quentin Frontline. Debuten i "hennes regi" senast tilltalade mig såpass att jag vill testa singelstreck.
3 Jean Valjean har jag bra tipsstatistik på, men plockas bort denna lunch. Hästen upplever jag som trögare än QF. Bara en känsla och jag vill alltid ta ställning någonstans i V4-omgången.
I övrigt så ville 7 Laphroaig Lee verkligen framåt på upploppet senast. Sådant ska beaktas.
Red: Oskar tror på vinst med Jean Valjean på sin hemsida! Kanske bäst gardera här istället på några djur, då Quentin knappast kan anklagas för att imponerat något värst mycket. Cherry Marke för 4 häst?
________

Sophias 3 hästar:

Förvisso stod ägarkollegan A. Å. som tränare vid vinsten senast med Q.F.
Jag tolkar därför det som att hästen tränas likadant idag.

Lopp 5: 9 Tiptoe har varit fin och konkurrenskraftig i klassen såhär långt. Idag väntar ett sämre gäng och jag tror på bra chans.
Lopp 9: 12 Limousin imponerade stort vid montévinsten senast. Måste ha bra chans idag. Nr 15 imponerade också senast och känns som det givna motbudet.
Manprinsen (+20), V75fahlle (+3)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-16 klockan 09:59.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 09:45   #3

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Håkan bör bli släppt till spets av tillmann i 3e. Det är nämligen stor klasskillnad mellan hästarna. förutsatt att bägge kuskarna är pålästa så blir det en promenadseger för remember my name.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 10:00   #4

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Håkan bör bli släppt till spets av tillmann i 3e. Det är nämligen stor klasskillnad mellan hästarna. förutsatt att bägge kuskarna är pålästa så blir det en promenadseger för remember my name.
Håkans hemsida:

Mantorp Måndag (16/2)

Lopp 3, spår 6 2140am- Remember my name är redo för comeback och känns grym hemma på gården. Avsaknad av lopp kan vara en fälla men visst skall han ha god vinstchans.
Icewinner (+5)
Gammal 2015-02-16, 10:13   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Avd I: Jag känner att 8 Countess Marke har bra fart och avslutning att tillgå i det här gänget.
Micke J upp på 1 Taste Of Marke känns intressant. Hästen har visat bra inställning om än sämre tider. För mig är spår 1 och rätt skalle på hästen(och kusken) en intressant kombination. Viktigt lyssna på tränarintervjun här kan jag tänka. Den utav de två som M. Selin framhåller bara måste streckas i min värld.
Red: Jag vill lägga till att Kims uppsittning var riktigt fin på Åby bakom Pensee Kloster i en snabb avslutning, känns intressant.

Avslaget: 4 Malice vann ett dåligt lopp på imponerande vis senast, men jag tror hon är iskall idag. Taste Of Marke var 3:a i samma lopp. Ibland handlar det om att köra i tid för att uppnå annan ordningsföljd i loppen. Min syn på utfallet där.
________
Avd IV: Jag har liksom inte upptäckt Sophia Jacobsen tidigare, vem är det?
Idag selar hon ut TRE intressanta djur. Här handlar det om 4 Quentin Frontline. Debuten i "hennes regi" senast tilltalade mig såpass att jag vill testa singelstreck.
3 Jean Valjean har jag bra tipsstatistik på, men plockas bort denna lunch. Hästen upplever jag som trögare än QF. Bara en känsla och jag vill alltid ta ställning någonstans i V4-omgången.
I övrigt så ville 7 Laphroaig Lee verkligen framåt på upploppet senast. Sådant ska beaktas.
Red: Oskar tror på vinst med Jean Valjean på sin hemsida! Kanske bäst gardera här istället på några djur, då Quentin knappast kan anklagas för att imponerat något värst mycket. Cherry Marke för 4 häst?
________

Sophias 3 hästar:

Förvisso stod ägarkollegan A. Å. som tränare vid vinsten senast med Q.F.
Jag tolkar därför det som att hästen tränas likadant idag.

Lopp 5: 9 Tiptoe har varit fin och konkurrenskraftig i klassen såhär långt. Idag väntar ett sämre gäng och jag tror på bra chans.
Lopp 9: 12 Limousin imponerade stort vid montévinsten senast. Måste ha bra chans idag. Nr 15 imponerade också senast och känns som det givna motbudet.
Ja, du har mycket mer erfarenhet än mig och ett bättre travöga

Och bättre koll!

Så till alla som ska spela, glöm mina tips och lyssna på Voltstart

Countess Marke V4-1 drömde jag dock faktiskt om inatt, det borde vara ett tecken. Anledningen till avslag var att jag tyckte den fick det perfekta loppet senast där de andra öppnade i galen körning fick gå på innerspår ut i andra, få ryggar och sen avsluta , men lyckades ändå inte komma fram. Jag kanske tänker helt fel!

Gammal 2015-02-16, 10:24   #6

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Kan inte tänka mig att Tillman släpper men kanske är jag förgad av att jag vill se tävling i loppen
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 10:26   #7
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Intervjun på Travnet gällande Remember My Name blir intressant, & nästan avgörande hur man ska strecka i detta lopp. Inget snack om att det är bästa hästen, men är långt ifrån säker att man laddar från start denna gång. Gör man inte det lär Peaberry få bestämma i spets & blir svårfångad.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 10:45   #8

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Grymma analyser som vanligt Icewinner & Voltstart. Ni är kung!
Icewinner (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 10:48   #9
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Skor runt om på Remember, känns inte så intressant som favorit=schas
Gammal 2015-02-16, 10:55   #10

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Leonas Kaiser, har inte den chans och överraska idag?

Senast redigerad av Dahle den 2015-02-16 klockan 10:56.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 11:01   #11
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Leonas Kaiser, har inte den chans och överraska idag?
Absolut, den var riktigt bra efter vila sist. Jag kör 2,4,5,9 i det loppet. Barfota på 5,9 i det loppet tycker jag är intressant.
Gammal 2015-02-16, 11:03   #12

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Ja, du har mycket mer erfarenhet än mig och ett bättre travöga

Och bättre koll!

Så till alla som ska spela, glöm mina tips och lyssna på Voltstart

Countess Marke V4-1 drömde jag dock faktiskt om inatt, det borde vara ett tecken. Anledningen till avslag var att jag tyckte den fick det perfekta loppet senast där de andra öppnade i galen körning fick gå på innerspår ut i andra, få ryggar och sen avsluta , men lyckades ändå inte komma fram. Jag kanske tänker helt fel!
Mitt råd är att lita på vad du ser.
Jag har haft en period nu då det jag skrivit på forumet fallit ut väl. Oftast väljer jag dock ut loppen med omsorg. Det blir enklare att vara bra på det då.
Sedan att flera av mina lågprocentare/långsökta idéer slagit in, inte minst på V75, den senaste tiden förvånar även mig stort. En av samtliga dessa hade gjort mig nöjd. Gateruds Galon, Liberty Face, Rocky Reach och Stepping For Money ifrån svåra spår för att nämna några.
Mycket tur inblandat och troligen kommer även jag "köra tomt" en längre period snart.
Kom ihåg att det viktiga är att snacka trav och försöka hjälpas åt här.

Ett tips jag vill lämna runt analys i lopparkiv/av lopp är att beakta vilka hästar som visar form eller känns på väg uppåt.
För några veckor sedan höll flera tipssajter upp Jarl Af Solnäs i sina V86-tips mot bra hästar. Obegripligt, när hästen agerat segt och ovilligt under en längre period... (Ett exempel bara.)

Det värsta jag vet är när hästen som nyligen visat rejäl avslutning för sällskapet blåser förbi över ett upplopp. Det är ju vad som är enklast att anteckna efter att ha sett ett lopp eller letat i lopparkivet.
Hästar som visar fart eller rätt inställning till slut menar jag.

Jag är säker på att många kan hitta vinnare här. Du måste dock skriva för att lyckas nån gång alls. Ett gäng signaturer/avatarer här har visat prov på bra travöga.

SO, Emeffeff, AndyMart & Stekel är några av dem som jag vet om håller minst samma nivå som nån annan här på $harps. Det finns flera. När jag läser inlägg kommer jag till insikt efterhand...

Nu räcker det ju inte med att analysera fram en enda vinnare i omgången för att nå utdelning på systemet. Trav är svårt!

Håll igång, Icewinner!
Major (+10), Icewinner (+10)
Gammal 2015-02-16, 11:07   #13

Standard

Citat:
Mitt råd är att lita på vad du ser.
Jag har haft en period nu då det jag skrivit på forumet fallit ut väl. Oftast väljer jag dock ut loppen med omsorg. Det blir enklare att vara bra på det då.
Sedan att flera av mina lågprocentare/långsökta idéer slagit in, inte minst på V75, den senaste tiden förvånar även mig stort. En av samtliga dessa hade gjort mig nöjd. Gateruds Galon, Liberty Face, Rocky Reach och Stepping For Money ifrån svåra spår för att nämna några.
Mycket tur inblandat och troligen kommer även jag "köra tomt" en längre period snart.
Kom ihåg att det viktiga är att snacka trav och försöka hjälpas åt här.

Ett tips jag vill lämna runt analys i lopparkiv/av lopp är att beakta vilka hästar som visar form eller känns på väg uppåt.
För några veckor sedan höll flera tipssajter upp Jarl Af Solnäs i sina V86-tips mot bra hästar. Obegripligt, när hästen agerat segt och ovilligt under en längre period... (Ett exempel bara.)

Det värsta jag vet är när hästen som nyligen visat rejäl avslutning för sällskapet blåser förbi över ett upplopp. Det är ju vad som är enklast att anteckna efter att ha sett ett lopp eller letat i lopparkivet.
Hästar som visar fart eller rätt inställning till slut menar jag.

Jag är säker på att många kan hitta vinnare här. Du måste dock skriva för att lyckas nån gång alls. Ett gäng signaturer/avatarer här har visat prov på bra travöga.

SO, Emeffeff, AndyMart & Stekel är några av dem som jag vet om håller minst samma nivå som nån annan här på $harps. Det finns flera. När jag läser inlägg kommer jag till insikt efterhand...

Nu räcker det ju inte med att analysera fram en enda vinnare i omgången för att nå utdelning på systemet. Trav är svårt!

Håll igång, Icewinner!
Klart jag håller igång

Sådana här tips/utvärderingar är guld! Tackar!

Voltstart (+5)
Gammal 2015-02-16, 11:17   #14
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Han känns mycket fräsch och fin i jobben med 1.20 full väg som snabbast. Vi siktar på V75 Halmstad nästa helg och han behöver en rejäl urblåsare då han är stor och tung i kroppen så det blir nog inget defensivt upplägg. Det är dock ingen toppform. Han tävlar med skor runt om och brukar kunna öppna bra med spår långt ut, säger Håkan K Persson om Remember My Name (V4-3).
Gammal 2015-02-16, 12:12   #15

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Kan inte tänka mig att Tillman släpper men kanske är jag förgad av att jag vill se tävling i loppen
Spår 1 på Taste Of Marke och Lennart All Over, någonting för tvillingspel?

Dugliga hästar som inte är jättemycket spelade där ju.
_________

Nån av svenskarna i Frankrike du tror på nåt idag?
Gammal 2015-02-16, 12:14   #16

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Borde inte 5 Dellvann spetsa före Peaberry?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 12:16   #17
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:

_________

Norman lät väldigt uppåt på Verymuchkiss Karsk i liven igår. Såklart ett långskott, men ser att Bazire kör, bra spår, kanske kan vara värt ett platsspel iaf.
Voltstart (+2)
Gammal 2015-02-16, 12:18   #18

Standard

Citat:

_________

Skippar nog tvillingspel på dom.

Verymuchkisskarsk visade riktigt bra form senast. Men bäst chans borde Falcon Håleryd ha i det loppet.
Voltstart (+2)
Gammal 2015-02-16, 12:18   #19
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Borde inte 5 Dellvann spetsa före Peaberry?
Tror det, men är osäker.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 12:20   #20

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Avslutar v4an med två spikar: Tillman kör i ett jäkla flyt och det gör i princip aldrig HKP...2 Peaberry är startsnabb tar spets och att Tillman ska släppa till 6 Remember My Name med skor runt om och som dessutom har vilat tror jag inte på.

4 Quentin Frontline var bra sist när den övertog ledningen sista varvet och vann relativt enkelt. Hästen verkar stabil och jag spikar ...mycket beroende på Magnus J...

1 4 5 7 8
1 3 7 8 10
2
4
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 12:21   #21

Voltstarts avatar

Standard

Borga Go On med Kim...Hästen såg gåvillig ut i provstarten iallafall!

Någon mer än jag som har problem med sändningen på ATG-Live? Hänger upp sig med hackande bild och röst som kommer och går...

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-16 klockan 12:27.
Gammal 2015-02-16, 12:26   #22

Standard

Yes, nöjd med första analysen, blev exakt som jag trodde <3

Sorry, jag ger mig själv credits, hahah, men är lite stolt eftersom jag i grunden är en noob!

Voltstart (+25)
Gammal 2015-02-16, 12:29   #23

Sharp$: 592
Standard

Citat:
Borga Go On med Kim...Hästen såg gåvillig ut i provstarten iallafall!

Någon mer än jag som har problem med sändningen på ATG-Live? Hänger upp sig med hackande bild och röst som kommer och går...
Tycker det är så allt som oftast.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 12:31   #24

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Tycker det är så allt som oftast.
Nä, det är aktuellt just idag och nu för mig. Kanske bredbandsleverantören?
Gammal 2015-02-16, 12:33   #25

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1476
Standard

Tack ,
Någon mer än jag som har problem med sändningen på ATG-Live? Hänger upp sig med hackande bild och röst som kommer och går... "
Samma här ,inte min dator då..skönt.

Dragen idag 9 Estrella dorada bfro rygg på Peaberry och lucia Lung i avslutningen.
Hoppas på dessa i avslutningen.
L
Voltstart (+1)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 12:38   #26

Standard

Jävlar vad den kunde öppna -.- Det trodde jag inte

Gammal 2015-02-16, 12:40   #27

Standard

Citat:
Ok, nä jag har HSB bolina 100mb..
Gammal 2015-02-16, 12:41   #28

Standard

Glasklar ju, två spikar på flerbongen.

Den vann ju enkelt, men trodde inte loppet skulle ut såhär xD

Trodde 2,3 skulle köra om spets.. Aja

Gammal 2015-02-16, 12:45   #29

Standard

Citat:
Glasklar ju, två spikar på flerbongen.

Den vann ju enkelt, men trodde inte loppet skulle ut såhär xD

Trodde 2,3 skulle köra om spets.. Aja
Bra analyser iaf
Gammal 2015-02-16, 12:45   #30

Standard

Citat:
Jag har ofta det här problemet oxå. Idag är det värre än vanligt.

Är man idiot som bygger saker i flash kan man inte räkna med bättre tyvärr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-02-16, 12:46   #31

Standard

Citat:
Bra analyser iaf
Förra gången du skrev så rök jag i 3:e loppet

Vi hoppas inte på det igen, haha

Gammal 2015-02-16, 12:49   #32

Standard

Mitt problem är att det "buffrar" ofta.. mer eller mindre ibland..Och ibland får jag då trycka på stopp knappen och sätta igång det igen..
Gammal 2015-02-16, 12:51   #33

Standard

Citat:
Förra gången du skrev så rök jag i 3:e loppet

Vi hoppas inte på det igen, haha
Oj sorry! ..Men får hoppas hästarna inte påverkas av det jag skriver här haha
Icewinner (+10)
Gammal 2015-02-16, 12:59   #34

Standard

Ajaj
Gammal 2015-02-16, 13:00   #35

Standard

Citat:
Oj sorry! ..Men får hoppas hästarna inte påverkas av det jag skriver här haha
Jag tror de påverkas!! hahah

spikpaddy (+10)
Gammal 2015-02-16, 13:00   #36

Standard

Själv hade jag spikat Trixarn. Är helt inne på att Dalborg är på g och kommer snygga till sin dåliga statistik.
Gammal 2015-02-16, 13:09   #37

Standard

Astronomiskt kuskplus på Dellvann :-)

Gammal 2015-02-16, 13:16   #38

Manprinsens avatar

Standard

Surt, åkte i 3:e på att jag spikat Peaberry
Gammal 2015-02-16, 13:17   #39

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag också, fast hur surt är det egentligen? Med Peaberry hade väl 4an gett 2-300, bättre att spara sina tårar till miljonen som gled mellan fingrarna.
Gammal 2015-02-16, 13:19   #40

Standard

Citat:
Jo, det var lite synd man inte hittade att Delvann kunde öppna så snabbt.
Hade inte en tanke på att den skulle sitta i spets, ej få tryck, och få glida undan. Hade blivit fina pengar om man kunde spå den skrällen

I övrigt:

Registrerat spel

Datum: Måndag 2015-02-16
Bana: Mantorp, omg. 4
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 7 Effie Marconi
2 8 Felix V.M.
3 2, 6
4 3 Jean Valjean

Vadet gäller startnummer

2 rader x 5 x 2,00 kr Totalt: 20,00 kr

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-16 klockan 13:21.
Gammal 2015-02-16, 13:19   #41

Voltstarts avatar

Standard

Tänk att det kan ända upp med favorittrion efter hur loppet utvecklade sig! 15 hästar och favoriten helt fast 3:e in! Märkligt!

Red: Löjligt överbetalt på V4. Dubbel tur för favoritspelarna i sista där...

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-16 klockan 13:29.
Gammal 2015-02-16, 13:20   #42

Standard

Citat:
Tänk att det kan ända upp med favorittrion efter hur loppet utvecklade sig! 15 hästar och favoriten helt fast 3:e in! Märkligt!
Haha, eller hur

De bjuder på det när de sneglar på oddstavlorna in på upploppet!!

Gammal 2015-02-16, 13:23   #43

Voltstarts avatar

Standard

DJ:n på Mantorp är ETTUSEN GGR BÄTTRE än Eskilstunas dövöra!
Major (+5)
Gammal 2015-02-16, 13:25   #44

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jag också, fast hur surt är det egentligen? Med Peaberry hade väl 4an gett 2-300, bättre att spara sina tårar till miljonen som gled mellan fingrarna.
Jo men jag körde flerbong idag då det såg favoritbetonat ut. Aja skitsamma, nya tag på Axevalla ikväll
Gammal 2015-02-16, 13:28   #45

Standard

Citat:
Jo men jag körde flerbong idag då det såg favoritbetonat ut. Aja skitsamma, nya tag på Axevalla ikväll
Skulle gjort mitt stora reducerade istället och satt mina skrällbud som C-hästar där max en fick vinna. Då hade den suttit, hade väl landat på lite under 200:-

Men, som du säger!

Tyckte med det såg favoritbetonat ut

Nya tag ja!!

Gammal 2015-02-16, 13:30   #46

Standard

Jag skulle ha spikat Effie som jag hade på andra flerbongen på båda:

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Borga Go On
2 8 Felix V.M.
3 4, 5
4 3, 4

Vadet gäller startnummer

4 rader x 5 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr

Gammal 2015-02-16, 13:32   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag skulle ha spikat Effie som jag hade på andra flerbongen på båda:

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 5 Borga Go On
2 8 Felix V.M.
3 4, 5
4 3, 4

Vadet gäller startnummer

4 rader x 5 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr
Eller ringer vi ATG och frågar om vi får lägga ihop våra kuponger

Haha

Gammal 2015-02-16, 13:52   #48

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Synd att Uffe inte kunde fått hålla i sista. Eller Jakobsson.
Aja, det gav helt OK ändå.

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 7, 8
2 1, 7, 8
3 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11
4 3, 4, 7

Vadet gäller startnummer

189 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 378,00 kr

Kvittonummer: xxxx xxxx xxxx xxxx

Utbetalt: 5 140,00 kr
Gammal 2015-02-16, 13:56   #49

alexberg9s avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1626
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7 Effie Marconi (8, 1)
2 8 Felix V.M. (3, 7)
3 5 Dellvann (4, 6)
4 3, 4, 7 (1, 2)

Vadet gäller startnummer

3 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 6,00 kr

Kvittonummer: 058C 9004 2314 9505

Utbetalt: 5 140,00 kr

NicklasJ (+5)
alexberg9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 14:03   #50

Standard

Grattis till er som vann!

Inte alls avis!

Gammal 2015-02-16, 14:10   #51

Standard

Provar plats på VMK i nästa på Vincennes
Gammal 2015-02-16, 14:47   #52

Standard

Unexpected Guest har farten. Väldigt lågt betrodd.
Gammal 2015-02-16, 14:51   #53

Standard

Citat:
Unexpected Guest har farten. Väldigt lågt betrodd.
Åsa är verkligen överlägsen ryttare. Skitläge men löser det helt perfekt från start.
Gammal 2015-02-16, 15:03   #54

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Åsa är verkligen överlägsen ryttare. Skitläge men löser det helt perfekt från start.
Ja, hon sticker ut.
Hästen har jag sett live ett par ggr, så den kändes given som favorit dessutom.

Det är sådana förutsättningar man önskar sig i triolopp med stora fält!
Bra grund att bygga på ,för i stora fält räcker det med nån smäll bakom eller så går det ju bra köra större insats på nån favoritkombination upptill.
________

Kul med Falcon Håleryd!

Kul med Silversara! Den hade jag på radarn redan inför Solvallastarten, där hon gör det bra då med.
(...kanske borde ha lirat V5 och V3?)
Gammal 2015-02-16, 15:18   #55

Voltstarts avatar

Standard

Fint lopp nu med få hästar i Frankrike!

Ha, ha...kollade in i Sydafrikakanalen. Jämföra arenor och förutsättningar låter sig inte göras! Hoppas hästar gillar olika förutsättningar.

Red: Jösses! Erik Raffin väljer en snäv utsväng där! Ja, där var det nära att han gav bort årets säkraste seger. Lallare!
Vem vet, kanske de väljer att diska för snedsteget i samband med incidenten?

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-16 klockan 15:30.
Svara

td