|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-21, 10:14 | #181 |
Adielsson?? Han ska väl ändå köra Certification i det loppet, Bergharn upp på Bolt Boko är väl inte heller så tokigt, men nån Adielsson är han ju ändå inte.....
|
|
2015-02-21, 10:37 | #182 |
Gulligt att se alla försöka gå emot miss sue v, digital ink & ready for more. Visst man vill hitta skrällar.. men de är ju stenklara på alla sätt och vis
|
|
2015-02-21, 10:38 | #183 |
Är jag helt ute och cyklar om jag låser på 10 och 11 i avd.4? Förvisso långt fram på 1640 men vilka insatser de båda hästarna har gjort på slutet! Västerbo Highflyer hade man kanske också velat ha med?
Behöver nog lite hjälp med era tankar kring avd.4 //Fredde |
|
2015-02-21, 10:40 | #184 |
Man kan ju börja undra om 2 Leif ändå inte är ett lyxkryss? Varför då. Jo När allt som oftast försiktige Ulf Ohlsson spikar sig själv och öser så stora berömmande ord om
Ready For More. Det kanske ändå är dagens bästa spik ?? Samtidigt har jag lite svårt att förstå att Svante sätter upp Örjan på Leif när Erik är så gott som ordinarie körsven på hästen? Erik har ju ingen uppsittning i detta lopp. Vidare angående Hulte Magnus. Uffe säger att han inte är rädd för dom som står start (läs betaltjänsterna!!) och att han vet att Leif Jonsson är en duktig tränare och säkerligen har hästen i bra form. Uffe har höga tankar om hästen tydligen Med andra ord det kanske inte är så dumt ändå att spika herr Ohlsson två gånger om? |
|
2015-02-21, 10:42 | #185 | |
Citat:
2015-02-21, 10:43 | #186 |
Fler som tekniskfel på atg appen?
2015-02-21, 10:43 | #187 | |
Citat:
Glöm dock inte bort att även Ready For More är startsnabb och framför allt hästen emellan, Figaro's Dream. Jag tror det mesta talar för Figaro's Dream till ledningen och sedan släpp till Ready For More. Precis som du säger också är det ju tveksamt dessutom om de vågar ladda med Leif, om de gör det finns det såklart viss chans för ledningen. Men enligt mig är huvudscenariot att Ready For More sitter i ledningen efter 500 meter. Senast redigerad av Emeffeff den 2015-02-21 klockan 10:46. |
||
2015-02-21, 10:46 | #188 | |
Citat:
Sen spökar mina senaste erfarenheter som hänt under veckan.. Jag har åkt på att jag inte haft med den som leder loppet -.- Så då bockade jag i 5,6 och när jag ändå hade så många då fick Réden med komma med... Men skillnaden här är väl i för sig att här kommer bli körning, i de lopp jag åkt har ledaren i loppen inte fått någon press... Sen är det kanske dumt lämna Highspeed Call utanför systemet. Erik påtalar att han tror det är omöjligt hålla ut Highspeed Call.. Och då sitter han kanske orörd i ledning trots allt, till Queazy Costa kommer, men kan vara för sent på kort distans.. Usch 52 olika badkar
2015-02-21, 10:46 | #189 |
Sorry, blandade ihop mina två streck i det loppet, dock tuff att köra från start o minst lika mycket respekt som EA, klar chans om spets nås
|
|
2015-02-21, 10:48 | #190 | |
Citat:
Men för att klara Avd 3 om favoriten faller känns det som jag behöver mindre streck än i Avd 6... Och Ready For More är även mindre streckad.. Det borde egentligen avgöra det
2015-02-21, 10:48 | #191 |
Då är snart alla favoriter klara om jag minns på allt jag läst, garderar man med några andrahandare så kanske man få den här flerbongen.
2,5 1,12 2,7 10 Egna idén. 6 Egna idén. 4 4 Ännu tråkigare flerbong. 2 1 7 10 6 4 4 Senast redigerad av Björnland den 2015-02-21 klockan 11:10. |
|
2015-02-21, 10:48 | #192 | |
Citat:
Var ju snack om den där här för ett par veckor sedan inför Axevalla också? |
||
2015-02-21, 11:00 | #193 | |
Citat:
Stig h hade anmält till loppet o det var meningen att Erik skulle köra den. därför kör han inte leif idag. Vad det gäller hulte magnus så tror tränaren att det inte räcker till vinst idag. Sen kan Ohlsson tro vad han vill. Känns inte som nån spik |
||
2015-02-21, 11:03 | #194 |
tycker det är ett tokigt lås. Sprintdistans vinns allt som oftast av de där framme särskilt på gävle där upploppet är kort. Laddar Jansson vad han kan här så sitter han i spets o blir då svårlagen. Rebellion med helstängt kan bli pankaka men också jäkligt bra. lägg till dina två så är det nog heltäckt
|
|
2015-02-21, 11:06 | #195 |
gulligt att du sticker ut hakan o tror att tre dunderfavoriter är stenklara Det finns en del frågetecken som man bör beakta vad det gäller ett par av dem.
|
|
|