Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 10:14   #181

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av P44mmn Visa inlägg
Bolt Boko var ju mycket bra senast, ingen turseger och Lindegren uppåt, släpper ej vid spets, Adielsson upp = bra chans ingen trycker om spets
Adielsson?? Han ska väl ändå köra Certification i det loppet, Bergharn upp på Bolt Boko är väl inte heller så tokigt, men nån Adielsson är han ju ändå inte.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:37   #182

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Gulligt att se alla försöka gå emot miss sue v, digital ink & ready for more. Visst man vill hitta skrällar.. men de är ju stenklara på alla sätt och vis
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:38   #183

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Är jag helt ute och cyklar om jag låser på 10 och 11 i avd.4? Förvisso långt fram på 1640 men vilka insatser de båda hästarna har gjort på slutet! Västerbo Highflyer hade man kanske också velat ha med?
Behöver nog lite hjälp med era tankar kring avd.4

//Fredde
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:40   #184
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Man kan ju börja undra om 2 Leif ändå inte är ett lyxkryss? Varför då. Jo När allt som oftast försiktige Ulf Ohlsson spikar sig själv och öser så stora berömmande ord om
Ready For More. Det kanske ändå är dagens bästa spik ?? Samtidigt har jag lite svårt att förstå att Svante sätter upp Örjan på Leif när Erik är så gott som ordinarie körsven på hästen? Erik har ju ingen uppsittning i detta lopp.

Vidare angående Hulte Magnus. Uffe säger att han inte är rädd för dom som står start (läs betaltjänsterna!!) och att han vet att Leif Jonsson är en duktig tränare och säkerligen har hästen i bra form. Uffe har höga tankar om hästen tydligen

Med andra ord det kanske inte är så dumt ändå att spika herr Ohlsson två gånger om?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:42   #185

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Man kan ju börja undra om 2 Leif ändå inte är ett lyxkryss? Varför då. Jo När allt som oftast försiktige Ulf Ohlsson spikar sig själv och öser så stora berömmande ord om
Ready For More. Det kanske ändå är dagens bästa spik ?? Samtidigt har jag lite svårt att förstå att Svante sätter upp Örjan på Leif när Erik är så gott som ordinarie körsven på hästen? Erik har ju ingen uppsittning i detta lopp.

Vidare angående Hulte Magnus. Uffe säger att han inte är rädd för dom som står start (läs betaltjänsterna!!) och att han vet att Leif Jonsson är en duktig tränare och säkerligen har hästen i bra form. Uffe har höga tankar om hästen tydligen

Med andra ord det kanske inte är så dumt ändå att spika herr Ohlsson två gånger om?
Det förklarades i V75-mixen! Stig H hade anmält en häst till Avd 6, men den kom inte med. Så Erik hade lovat bort sig köra för Stig och Svante satte då in Örjan Så det är inget vi behöver lägga vikt i!

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:43   #186

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Fler som tekniskfel på atg appen?
Gammal 2015-02-21, 10:43   #187

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Usch........ Vem ska man spika? En ska spikas.

Vi borde helt seriöst ha en tråd som heter "V75-Spiken" där alla lägger ett inlägg med enbart sin bästa spik till V75-omgången. Så kan man välja den flest röstar på
(ett litet förslag bara)

Men behöver hjälp:

Miss Sue V

+ Distans
+ Läget
+ Goop (Spikar sig själv i Björnkollen)
+ Lätt motstånd i förhållande till vad man tidigare mött
+ Kan gå med optimal balans

- Tävlingsuppehåll (Frågetecken på form)
- Går den egentligen bra i ledning? (Hittar inga lopp i arkivet på detta, förutom ett där Redén kör och då viker den sig till slut.)
- Ett motbud har flaggat man ska upp i döden och försöka knäcka ledaren.

Digital Ink

+ Hästen är en jävla traktor.
+ Lätt motstånd? (Förutom Amaru Boko?)
+ Formen är grym.
+ Distansen (Mer minus på största motbudet än på Inken?)
+ Väldigt respekterad av sina motståndare och blir troligen släppt till ledning och får loppet?

- Dagens största favorit
- Går inte bra på tung/gyttjig bana om jag förstått det rätt?
- Gynnas om de andra behöver gå med skor.
- Distansen (ej optimal distans, inte gått på länge, täta starter och nu ett riktigt långt lopp, någon gång borde energin ta slut?)
- Formtoppad länge (samma som ovan).
- Amaru Boko vann förra året (Har sett en skrämmande trend där Stamping för några veckor sedan försvara sin titel, eller ja vann samma omgång, sen Geisha Sund... Nu Amaru Boko då?.. Verkar iaf inte vara en slump att de är bra samma årstid/månader nästkommande år)
- Når ej spets från sitt startspår

Ready For More

+ Bra spår
+ Kommit tillbaka efter uppehåll och verkar ha gått framåt grymt mycket.
+ Distansen
+ Startar i Avd 6 så man inte ryker i direkt
+ Största motbudet (Leif) galopperar ofta från framspår bakom bil.

- Man kör med öppet huvudlag (Är det ens plus eller minus för denna herre?)
- Största motbudet (Leif) är startsnabb om man vågar ladda (Dödens för Ready då..)
- Motståndet är tuffare än vad man slagit de senaste två starterna.
- TT som jag respekterar rankar Leif ensam som A-häst..

Som ni ser har jag sjukt mycket plus och minus på alla de stora.. Men en måste spikas på bolagsspelet annars får jag inte ihop det. Jag sitter med väldigt många frågetecken och behöver lite Sharpexpertis... HJÄLP!!!

Mina andra spikförslag är liksom Te Freddo Knick, Algot Ålj eller Queasy.. Och de spelar jag hellre utgång på..
Skarp analys Icewinner!

Glöm dock inte bort att även Ready For More är startsnabb och framför allt hästen emellan, Figaro's Dream. Jag tror det mesta talar för Figaro's Dream till ledningen och sedan släpp till Ready For More. Precis som du säger också är det ju tveksamt dessutom om de vågar ladda med Leif, om de gör det finns det såklart viss chans för ledningen. Men enligt mig är huvudscenariot att Ready For More sitter i ledningen efter 500 meter.

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-02-21 klockan 10:46.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:46   #188

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Är jag helt ute och cyklar om jag låser på 10 och 11 i avd.4? Förvisso långt fram på 1640 men vilka insatser de båda hästarna har gjort på slutet! Västerbo Highflyer hade man kanske också velat ha med?

//Fredde
Jag är helt inne på dina tankar! Hade med bara 10, 11 streckar och vill egentligen lämna loppet där...

Sen spökar mina senaste erfarenheter som hänt under veckan..

Jag har åkt på att jag inte haft med den som leder loppet -.-

Så då bockade jag i 5,6 och när jag ändå hade så många då fick Réden med komma med...

Men skillnaden här är väl i för sig att här kommer bli körning, i de lopp jag åkt har ledaren i loppen inte fått någon press...

Sen är det kanske dumt lämna Highspeed Call utanför systemet.

Erik påtalar att han tror det är omöjligt hålla ut Highspeed Call..

Och då sitter han kanske orörd i ledning trots allt, till Queazy Costa kommer, men kan vara för sent på kort distans..

Usch 52 olika badkar

Gammal 2015-02-21, 10:46   #189

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Adielsson?? Han ska väl ändå köra Certification i det loppet, Bergharn upp på Bolt Boko är väl inte heller så tokigt, men nån Adielsson är han ju ändå inte.....
Sorry, blandade ihop mina två streck i det loppet, dock tuff att köra från start o minst lika mycket respekt som EA, klar chans om spets nås
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:48   #190

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Skarp analys Icewinner!

Glöm dock inte bort att även Ready For More är startsnabb och framför allt hästen emellan, Figaro's Dream. Jag tror det mesta talar för Figaro's Dream till ledningen och sedan släpp till Ready For More. Precis som du säger också är det ju tveksamt dessutom om de vågar ladda med Leif, om de gör det finns det såklart viss chans för ledningen. Men enligt mig är huvudscenariot att Ready For More sitter i ledningen efter 500 meter.
Därifrån tror jag den är grymt svårslagen. Ungefär som Inken.

Men för att klara Avd 3 om favoriten faller känns det som jag behöver mindre streck än i Avd 6... Och Ready For More är även mindre streckad..

Det borde egentligen avgöra det

Gammal 2015-02-21, 10:48   #191

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Då är snart alla favoriter klara om jag minns på allt jag läst, garderar man med några andrahandare så kanske man få den här flerbongen.

2,5
1,12
2,7
10 Egna idén.
6 Egna idén.
4
4

Ännu tråkigare flerbong.

2
1
7
10
6
4
4

Senast redigerad av Björnland den 2015-02-21 klockan 11:10.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 10:48   #192

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Jag förstår inte varför så få skribenter höjer på rösten när det gäller 4 What Lobve Can do. Full form, låg procent,ERIK ADIELSSON. Är helgjuten på mina 4 streck matematiskt i avd 1.
Jag tycker det verkar vara en ickevinnare i dom här sammanhangen. Kolla statistiken i lopp med sexsiffrig prissumma. Startat både från bra och dåliga spår med toppkuskar och lite sämre. Takter lyckades få den först över linjen för 2 år sen på Axevalla från spår 5 på 1640.

Var ju snack om den där här för ett par veckor sedan inför Axevalla också?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 11:00   #193

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:

Stig h hade anmält till loppet o det var meningen att Erik skulle köra den. därför kör han inte leif idag. Vad det gäller hulte magnus så tror tränaren att det inte räcker till vinst idag. Sen kan Ohlsson tro vad han vill. Känns inte som nån spik
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 11:03   #194

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg

//Fredde
tycker det är ett tokigt lås. Sprintdistans vinns allt som oftast av de där framme särskilt på gävle där upploppet är kort. Laddar Jansson vad han kan här så sitter han i spets o blir då svårlagen. Rebellion med helstängt kan bli pankaka men också jäkligt bra. lägg till dina två så är det nog heltäckt
Gammal 2015-02-21, 11:06   #195

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Gulligt att se alla försöka gå emot miss sue v, digital ink & ready for more. Visst man vill hitta skrällar.. men de är ju stenklara på alla sätt och vis
gulligt att du sticker ut hakan o tror att tre dunderfavoriter är stenklara Det finns en del frågetecken som man bör beakta vad det gäller ett par av dem.
Svara

td