Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 02:40   #166

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Tittat på kallblodsloppet. Ser att "alla" experter tippar Närby Kalabalik. Varför? Rätt blöt och bäst på kort eller med smygare.

Hulte Magnus var klar spik innan jag kollade almanackan. Han har på 63 starter inte gjort en enda i december, januari, februari eller mars! Han har 21 segrar, därav 0 stycken perioden 16 oktober-26 april. Möjligt att det blir andra bullar nu, men kan man blunda för sån statistik?

12, 13 o 14 står punschigt till. Hmm, har inte ett tillräckligt stort badkar för detta lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+5)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 02:59   #167

Standard

Il Sånna favorit. Que? Avläggartakter S 2/1-5. Halva fältet slår väl den från dödens? Hans segerprocent är inte acceptabel för en V75-favorit. Jaja, ramlar väl undan efter 18 första varvet...

Blue Star Champion 7%. Mycket gal, men klart övertygande senast, 11,7/800 i promenadstil. A-häst.
Gammal 2015-02-21, 03:35   #168

Standard

Kan de verkligen slå Leif från utvändigt? Jag hade 08,9/400 från 800 kvar i flocksvepningen vid vinsten. Fick syra på den lite osnabba banan, men kunde ändå slå Ryan Kronos som är ganska bra. Leif var riktigt fin från spets 30 april och riktigt startsnabb.

Ready For More kanske kan. På papperet inget skrällopp i alla fall.
Gammal 2015-02-21, 03:45   #169

Standard

Tänk vad skönt det är att filosofera mitti natten. Och ingen som käftar emot.

I sista får inte favoriten vinna. För den rensar ingenting. Det har jag läst. Så då tar vi bort den. Den har ändå bara besegrat en massa spjutkastare och bastufreaks.

Super Otto brukar inte laddas. Undrar om Bolt Boko blåser till spets i första skedet? Vad händer sen? Tempo o positioner avgör. Super Otto A-häst på intrycket 28/1.
Gammal 2015-02-21, 03:50   #170

Standard

Inte mycket talar för att Digital Ink torskar. Inte mycket talar för att jag spikar en 76%-are. Candor Hall är stayern i gänget, men detta blir väl ett lustempolopp? A-7 B-2 C-6.
Gammal 2015-02-21, 03:58   #171

Standard

Men vad är V75-1 för jävla lopp? Gör om divisionssystemet. Ha 9 lopp att välja på så ett sånt här aldrig finns med på kupongen.

Men Daniel Olsson är med i alla fall. Gör man om loppet från 31/12 kan man nog sänka favoriten. Ej spik på Miss Sue V.

Billigt att helgardera. Fem av åtta är tokskrällar. De får bli C. Finns minus på alla de tre spelade.
Gammal 2015-02-21, 04:17   #172

Standard

Silverloppet är lite intressant. Åtminstone före tävlingarna...

Sex av de startande är chanslösa på riktigt. De är inte bara chanslösa. Deras lägen gör att de dessutom inte kommer att vara i vägen. De sitter antingen invändigt direkt eller backar sist.

Det måste betyda att Queasy o Costatantisoldi som sämst kommer att få 3y resp 4y. Förmodligen bättre. Queasy är en häst som tål att gå hela vägen. Kanske gillar det t o m.

Det borde bli bra gasning hela vägen i detta lopp. Favoriten kanske får sin ledning, men knappast utan att köra max första 300. Kan vinna, men spelmässigt ointressant till aktuella procent. Bort med den.

Fem möjliga vinnare kvar. A-11 B-2,10 C-4,5. En spjutkastare som redan bevisat sig i svenska V75.
Gammal 2015-02-21, 04:40   #173

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Pedro Bi. Legendernas Legend.
Gammal 2015-02-21, 04:50   #174

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Pedro Bi. Legendernas Legend.
Avläggarnas avläggare. Segerprocent 31. Obegripligt. Skrämmande.

Fasan kan endast omintetgöras av något ännu värre. Beskåda Gikling Balder Umeå 17/2-5. Ojojoj! Bromsarnas Konung.
softpojk (+5)
Gammal 2015-02-21, 08:26   #175
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Man kanske inte ska underskatta 12 Mel Odin trots avsaknad av lopp. Micke Melander spikar sig själv. Här är hans (häftiga) system

Gästtips V75 21 februari
Micael Melander Proffstränare på Dannero

V75-1: 2-5
V75-2: 1-2-5-6-8-9-10-12
V75-3: 7 Digital Ink
V75-4: 2-4-6-10-11
V75-5: 12
V75-6: 3-4
V75-7: Alla
Icewinner (+5)

Senast redigerad av SO den 2015-02-21 klockan 08:28.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 09:03   #176

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Usch........ Vem ska man spika? En ska spikas.

Vi borde helt seriöst ha en tråd som heter "V75-Spiken" där alla lägger ett inlägg med enbart sin bästa spik till V75-omgången. Så kan man välja den flest röstar på
(ett litet förslag bara)

Men behöver hjälp:

Miss Sue V

+ Distans
+ Läget
+ Goop (Spikar sig själv i Björnkollen)
+ Lätt motstånd i förhållande till vad man tidigare mött
+ Kan gå med optimal balans

- Tävlingsuppehåll (Frågetecken på form)
- Går den egentligen bra i ledning? (Hittar inga lopp i arkivet på detta, förutom ett där Redén kör och då viker den sig till slut.)
- Ett motbud har flaggat man ska upp i döden och försöka knäcka ledaren.

Digital Ink

+ Hästen är en jävla traktor.
+ Lätt motstånd? (Förutom Amaru Boko?)
+ Formen är grym.
+ Distansen (Mer minus på största motbudet än på Inken?)
+ Väldigt respekterad av sina motståndare och blir troligen släppt till ledning och får loppet?

- Dagens största favorit
- Går inte bra på tung/gyttjig bana om jag förstått det rätt?
- Gynnas om de andra behöver gå med skor.
- Distansen (ej optimal distans, inte gått på länge, täta starter och nu ett riktigt långt lopp, någon gång borde energin ta slut?)
- Formtoppad länge (samma som ovan).
- Amaru Boko vann förra året (Har sett en skrämmande trend där Stamping för några veckor sedan försvara sin titel, eller ja vann samma omgång, sen Geisha Sund... Nu Amaru Boko då?.. Verkar iaf inte vara en slump att de är bra samma årstid/månader nästkommande år)
- Når ej spets från sitt startspår

Ready For More

+ Bra spår
+ Kommit tillbaka efter uppehåll och verkar ha gått framåt grymt mycket.
+ Distansen
+ Startar i Avd 6 så man inte ryker i direkt
+ Största motbudet (Leif) galopperar ofta från framspår bakom bil.

- Man kör med öppet huvudlag (Är det ens plus eller minus för denna herre?)
- Största motbudet (Leif) är startsnabb om man vågar ladda (Dödens för Ready då..)
- Motståndet är tuffare än vad man slagit de senaste två starterna.
- TT som jag respekterar rankar Leif ensam som A-häst..

Som ni ser har jag sjukt mycket plus och minus på alla de stora.. Men en måste spikas på bolagsspelet annars får jag inte ihop det. Jag sitter med väldigt många frågetecken och behöver lite Sharpexpertis... HJÄLP!!!

Mina andra spikförslag är liksom Te Freddo Knick, Algot Ålj eller Queasy.. Och de spelar jag hellre utgång på..

Twitter: @Batmantyp
SO (+10), Emeffeff (+5), Klanke (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-21 klockan 09:05.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 09:15   #177

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Tänk vad skönt det är att filosofera mitti natten. Och ingen som käftar emot.

I sista får inte favoriten vinna. För den rensar ingenting. Det har jag läst. Så då tar vi bort den. Den har ändå bara besegrat en massa spjutkastare och bastufreaks.

Super Otto brukar inte laddas. Undrar om Bolt Boko blåser till spets i första skedet? Vad händer sen? Tempo o positioner avgör. Super Otto A-häst på intrycket 28/1.
Bolt Boko var ju mycket bra senast, ingen turseger och Lindegren uppåt, släpper ej vid spets, Adielsson upp = bra chans ingen trycker om spets
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 09:25   #178

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Certification är omgångens bästa spik.

Följde hästen länge under tiden hos Zacke, och han var riktigt lovande då med men fick aldrig riktigt till det.
Landets mest underskattade tränare, Fredrik Pedersen, har verkligen lyckats med Certification och nu med Erik upp!
Venkatesh vinner aldrig från spår 1
Super otto är en icke vinnare, som kan vinna vid överpace
Extreme Luca är en överskattad finne från fel spår, kommer få göra allt jobb.

Jag är lite inne på att Erik kan få överta spets, annars lär han få en fin position från sitt spår!
SO (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 09:33   #179
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja och då vinner Bostonz Credit, därför det är logiskt att låsa på 2,5 där
Jag förstår inte varför så få skribenter höjer på rösten när det gäller 4 What Lobve Can do. Full form, låg procent,ERIK ADIELSSON. Är helgjuten på mina 4 streck matematiskt i avd 1.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 09:35   #180

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag förstår inte varför så få skribenter höjer på rösten när det gäller 4 What Lobve Can do. Full form, låg procent,ERIK ADIELSSON. Är helgjuten på mina 4 streck matematiskt i avd 1.
Vinner inte direkt ihjäl sig, MEN om 1 och 2 tävlar för tufft mot varandra och 5an inte är i form så varför inte?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td