|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-20, 23:44 | #151 |
Banned
|
Caramella är ju stark! så varför skall hon inte pressa på Björn???
|
2015-02-20, 23:44 | #152 |
|
|
2015-02-20, 23:53 | #153 |
Banned
|
Det är nya tider! Dvs new order!!
Men ATG fattar inte det de fortsätter dumförklara Svenska folket" https://www.youtube.com/watch?v=9ZCzJRXvpCg |
2015-02-21, 00:09 | #154 |
Min analys av omgången.
Hoppas inte robotspelen förstör utdelningen denna gång med. Varje gång BG talar om att omgången ser favoritbetonad ut så har den gett miljoner eller blviit JACKPOT på 7 rätt, btw nu har de börjat köra reklam i början på björnkollen videon. ATG börjar få panik verkar det som och försöker dra in pengar på allt möjligt. Avd1. Stallkörning till 100% här, BG och Redén verkar vara kära här kommer INGEN annan ha en chans att göra något. Lås på 2 och 5. Caramella får problem med spåret och är ingen sprinter. Lina Liv är megaskrällen för den som vill ta med en sådan. Avd2. Alla skriver om att detta är omgångens svåraste lopp, jag säger detta är det enklaste, spets och slut IL SÅNNA, stekhet kusk och startsnabb häst garanterat i spets och slut sen. Avd3. Här kommer skrällen, Digital Ink i all ära men toppform en längre tid, har en känsla för att det kommer en dip närsom, 3140 kan ställa till de för han, Amaru kan svara en bit men vinner inte han heller, Candor Hall får en bra resa och likaså Francais Du Gull det står mellan dessa två. I nuläget 5% och 3% Avd4. Jämt lopp som alltid i silver, sällan det skräller, ofta är det någon av de mer betrodda som vinner så vi tar 2,4,6,10 och 11. Avd5. Skrällvarning, dubbla tillägg, mycket galoppbenägna hästar, hittar ingen vinnare här direkt, visst ett par med chans men det är lättare att peka ut 2 eller 3 som inte har chans och sedan ta med resten. Avd6. Vem kan INTE vinna här? Alla måste med. Chansspik nummer 7 Rufus Avd7. Hur i hela HEL****T kan Jorma va favorit?? Överreklamerad häst. Jag tror 1,2 och 8 är de som gör upp. Vad tror ni? Senast redigerad av jeeboy den 2015-02-21 klockan 00:11. |
|
2015-02-21, 00:22 | #155 |
|
|
2015-02-21, 00:25 | #156 |
|
|
2015-02-21, 00:31 | #157 |
Det blir ingen nederbörd över Gävle under tävlingarna. Ej heller före. Blåser 5 m/sek, vilket brukar torka upp. Därmed bör banan bli bra med valfri balans.
Men jag vet inte inte om t ex tjällossning kan ställa till oreda. Normalt bör banan bli fin. |
|
2015-02-21, 00:34 | #158 | |
Citat:
|
||
2015-02-21, 00:35 | #159 |
Tror Inkens öde vilar i Robert Berghs händer. Får jag minsta lilla antydan till att hästen inte är helt 100 eller att han kommer ta det lugnt så blir det spik på Inken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
2015-02-21, 00:40 | #160 | |
Citat:
|
||
2015-02-21, 00:43 | #161 | |
Citat:
Du har rätt - Inken är (tyvärr) stenklar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
2015-02-21, 00:46 | #162 | |
Citat:
Är väl isåfall om nån annan i fältet vill gå ut och sätta tryck? Men jag tvivlar på att nån här har häst till det. |
||
2015-02-21, 01:25 | #163 |
V75-1: Två månader sedan senaste start för Miss Sue V. Det är givet att försöka fälla trots troligt spets och kort distans. Visst, det är en jävligt skral stoelit och Miss Sue V har mött betydligt hårdare motstånd under förra året, men det var även länge sedan donnan vann. Som sagt, givet att försöka fälla. Minst med de betrodda, men även Aloe Vera är intressant till nuvarande procent.
V75-2: Mycket skrik på Il Sånna och det förvånar mig inte om den seglar upp som 30%are under lördagen. Så stor chans tycker jag inte att hästen har och därmed avstår i alla fall jag från att spika även om chansen är relativt god för spets och slut. Jag vill ha med Razor Kronos som sett fin ut, Bergharns som gått som tåget och Normans häst som vann trots galopp senast och som dessutom varit lovande i unga dagar, känns vettig till låg spelprocent i ett relativt öppet lopp. V75-3: Med en fin bana imorgon så bör nog Inkens chanser ligga runt spelprocenten då han bör bli släppt till ledningen och då är det lika slut som de senaste tre omgångarna. Motståndet är inte nå bättre nu, snarare överlag sämre än tidigare omgångar. Men, banan kan ställa till det och då vill jag inte ryka på en 76%are. Det smäller fint bakom, speciellt om inte Amaru Boko kniper första platsen i år igen. Candor Hall är en kung på distansen, men första guld och kommer inte få sitta i ledningen? Ja det är mycket som talar emot, men när man trivs så bra på distansen så måste man med på kupongen trots att scenariot bara inträffar någon gång per år, och oftast i betydligt lättare gulddivisioner. En riktig smällkaramell är Goldomaster, men vinstchansen ligger nog inte många punkter över det han är streckad på. Galopp på Inken och någon som kör på Amaru Boko lär krävas för vinst. Han kommer med som ett lyxstreck som jag inte betalar många kronor för på det reducerade. V75-4: Öppet lopp där det finns många tänkbara segrare. Roligast just nu tycker jag Wannabe Kemp är i förhållande till hur han är streckad. Även Rebellion som gått rätt bra på slutet känns intressant. Costatantisoldi lär segla upp som andrahandare under lördagen och det har jag inga invändningar emot trots spår 11 och kort distans då jag tror det kan bli tufft tempo på loppet och då ska han ses med stor segerchans. V75-5: Kallblod, kallblod kallblod. Strecka alla och gå vidare? Nej det har jag tyvärr inte råd med. Jag tycker att Guli Järven såg fin ut senast och ska räknas med mycket god chans här. Torbjörn upp nu också vilket får ses som ett plus då jag håller honom som en av de bästa, om inte den bästa, kallblodskuskarna i landet. Tänkbar chansspik i omgången för mig. V75-6: Ready for More har sett ruskigt fin ut och får bli ett singelstreck. Motståndet ser inte allt för tufft ut. Värst emot på framspår tycker jag Leif är som har sina ljusa stunder. Mockingbird Face och Mr Jäger har för lite streck på sig, men i brist på oändlig kassa så får jag spika Uffe denna gången. V75-7: Det är märkligt att en finne som aldrig startat i Sverige kommer hit och blir favorit. Dessutom från spår 9. Visst, han har gått bra i Finland. Men motståndet där är sällan av samma kaliber som det är i Sverige. Dessutom är loppet i sig öppet. Certification, Twitter och Finish Future är tidiga bud för mig. God tur med spelet! Senast redigerad av oggeb den 2015-02-21 klockan 01:27. |
|
2015-02-21, 01:36 | #164 |
Amaru boko har startat en gång över 3140m. Var samma lopp förra året. Då fick han köra som han ville. Närmast sörjande var Labero Broline. Då hade han 3 lopp i kroppen. Vågar säga att tar han emot im o det blir tävling dvs tempo kommer han inte komma i mål. Sen vann han derbykval med Jorma spets uppulat. Finalen kördes han defensivt o blev 4a. Är ganska säker på att han släpper im. Men det kan ändå bli körning från start för positioner.
|
|
2015-02-21, 02:11 | #165 |
Vet inte hur tempen blir i morgon, men just nu är det precis under nollan hemma=gångavstånd till Gävletravet. Tror också banan bör bli fin.
|
|
|