Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-20, 22:51   #136
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 494
Standard

Man kan ju bli bakrädd om man är en person som normalt skall ha rätt!!

Till slut vågar man inte post för man är rädd!

Det är synd tycker jag! för då förlorar ju forumet många viktiga tankar och personer.

Så våga mera ni som bara sitter och lyssnar!

Man är inte större än att man kan ha fel!
jackpott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:01   #137

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Man har ofta fel i trav. Desto roligare när man har rätt.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:03   #138

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Ulf Ohlsson spikar sig själv. Då spikar du! Har du aldrig några egna idéer? RFM är en kanon. Spela o spika när han gav 3ggr. Men nu är spelvärdet 0. Dels är han lite osäker med framspår bakom bilen. Sen möter han några riktigt bra hästar. Bl.a. Västerbo carrera som var snuskigt fin senast.
Det finns 4 riktigt stora favoriter i denna omgång, och det är högst osannolikt att alla 4 torskar? Handlar inte om brist på idéer utan att man utifrån bedömning och information tar ställning för en av dessa favoriter! Inken lär väl ha störst chans men där är spelprocenten så höga att man måste försöka välta om det ska bli pengar. Att spika Redéns ickevinnare i första efter uppehåll dessutom (trots Björn upp) är för mig uteslutet. Highspeed Call är det också frågetecken på, och hur mycket det kommer kosta att få spets. Nej utav dom stora favoriterna tycker jag Ready for More känns vettigast att spika både på intryck, läge och kusk. Dessutom håller jag Ulf Ohlssons ord väldigt högt eftersom han inte är nån snackkusk i vanliga fall. Om han tror så hårt på hästen att han sticker ut hakan och spikar så måste det vara en jävligt bra chans som jag bedömer det.

Hulte Magnus hade jag spikat i kallblodsloppet annars, borde vara helt överlägsen, men nu är det för många frågetecken på formen och misslyckat sista banjobb pga för hård bana.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:05   #139
Banned

Standard

Jag funderar på att spika Twitter i sista med Björn bara för att det skall bli lite drag i systemet!!!
Gammal 2015-02-20, 23:06   #140

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Spik på 2 bara tok vinner tror jag.En dd ala 4-2 med hyffsat odds .Sen är det bara max 5 lopp att lösa
Vinner inte ihjäl sig den hästen, nää här vinner 4 eller 5
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:06   #141

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Apropå diskutionen huruvida man bör spika en 25% häst eller en 75% båda neutrala i spelvärde så är det självklara svaret 75% . Det är bättre att sätta spiken 39 veckor än 13 det är sex lopp kvar att lösa ! Nu är ju allt hypotetiskt eftersom ingen av oss kommer att hitta en häst som är spelad till 75% och har 75% chans har enhäst den chansen är den nog alltis) spelad till + 75%! Det tycks va väldigt lätt att blanda ihop spelvärda hästar med spelvärda rader ! Om vi tänker att jag har en häst som är spelad till 1% men bedömer chansen till 50% har nog aldrig hänt men då blir ju spelvärdet rätt hyfsat på rätt många överspelade hästar! Det var nån som skrev en spelvärd häst är en som vinner och det är ju klockrent tyvärr är det ju få som tar spel efter loppen kanske ATG för vissa ! Jag hoppas ingen tar illa upp läser här ofta skriversällan har största respekt för många här ! Men Vad gäller den hr omgången så ser ju första loppet ut som förra veckan tre som kan vinna nufyra då alla med ? då som nu men enligt statisik jens så lämnar reden ofta bort sina bästachanser samtidigt har miss sue V tidigare förlorat mot riktigt dåliga hästar enorm högsta nivå men rättalldaglig annars!första streck Boston lyxstreck what love!
avd2 il sånna ser att folk börjar vända den ryggen tycker den är solklarspik under 35% sen är det ett öppet lopp! avslutningen sist skrek ju nästa gång men har bara vunnit 2/20 så möjligt att den strular och när man tittar på streck listan så är det väl snarast en utgång men jag spikar ! Det var nån som skrev att guld var ett två hästars men inte som alla tror och så kan det ju bli men jag tror att de flesta tror eller hoppas det blir ett enhästars jag tycker man ska försöka se vilka möjliga loppsenarir det kan bli och sen utifrån dessa försöka lista ut vem som ska vinna! Hur jag än vänder detta lopp å tar amuro ledningen Robert släpper om inken kommer hyffsat tidigt et är det troligasta tror jag och då tror jag att amuro har en hyffsad chans löpniningsförlopp +50 chans från rygg med lucka vilketdet bör bli+ 0,5x+04 dvs ++ 20% nästan en spik å spelvärde nu kanske amuro är slut han tog ju tots allt inte ner tian sist (svårt namn ) om Amuro svarar och inken går utvändigt öppnar det förstås loppet men tror ändå intå på skräll tycker amuro är spelvärdet inken den troliga skrällrisken sådär 10-15%
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:06   #142

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Kul info i Avd2! : 10 Comte Du Pommeau slog Digital ink i start som 3 åring (behöver inte säga något men coolt, inken gick sitt andra lopp o Comte sitt 3e) Som 4a åring startade Comte som betrodd på V75 men det slutade i galopp, startade inte som 5 åring o nu tillbaka som 6 åring med två vinster. Ingen häst jag följt utan såg det nu på atg. Endast streckad på 4 %!
Det är en väldigt fin häst måste jag erkänna. Det verkar vara bekymmer med att släppa av honom till slut för tillfället. Peter höll i honom hela vägen in senast och det höll på att kosta segern. Samma sak kommer inte att funka i helgens lopp och då gäller det ju att klara hålla travet i schack.
Till 4% är ju allt streckvärt och här snackar vi om en häst som vunnit utan att se tom ut i två raka.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:07   #143

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jackpott Visa inlägg
Jag funderar på att spika Twitter i sista med Björn bara för att det skall bli lite drag i systemet!!!
Hästen skall gå med skor och Goop negativ i Björnkollen. 8 av 10 lopp vinns av de mest streckade, passar Erik A perfekt men passa 5
Gammal 2015-02-20, 23:11   #144
Banned

Standard

Går alla under allias i forumet just nu för ni är rädda att säga vad ni tycker?
Antar ni har många olika alias?
Gammal 2015-02-20, 23:19   #145
Banned

Standard

Jag kan inte spika MISS Sue V 63% när Carmellen är med !!!
Gammal 2015-02-20, 23:22   #146

Standard

Spelvärde måste väl skämta när de har Närby Kalabalik bank på allt imorgon
Gammal 2015-02-20, 23:23   #147

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jackpott Visa inlägg
Jag kan inte spika MISS Sue V 63% när Carmellen är med !!!
Goop spikar sig själv med Sue!!!!
Gammal 2015-02-20, 23:28   #148

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av P44mmn Visa inlägg
Spelvärde måste väl skämta när de har Närby Kalabalik bank på allt imorgon
Ja jag undrar hur dom har läst loppet? Algot Ålj kommer sitta i ledning tämligen enkelt, och där har kusken redan deklarerat att hon inte kommer att släppa till någon häst på startvolten.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:37   #149

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja jag undrar hur dom har läst loppet? Algot Ålj kommer sitta i ledning tämligen enkelt, och där har kusken redan deklarerat att hon inte kommer att släppa till någon häst på startvolten.
Det är därför alla betalande sidor tror på denna häst, spelvärde. Spets och slut
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 23:41   #150
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av P44mmn Visa inlägg
Goop spikar sig själv med Sue!!!!

Jag tror mer att caramella kommer pressa på björn ....
Svara

td