Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-11, 18:59   #76

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2278
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Happy Visa inlägg
Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet
Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:17   #77
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 213
Standard

Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....
Happy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:18   #78

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.
Kan bara i stämma, venkatesh strular för ofta för att spika o samt fr de spåret. Finns en del favoriter som man jan fälla idag tycker jag. 2 spikarna jag kommer köra är fleet i första o lindy i sista, resten garderas
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:24   #79
Banned

Standard

Hoppas pojkarna håller sin hormoner i schack! så vinner Jenny!

Citat:
Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....
Gammal 2015-02-11, 19:26   #80
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2776
Standard

Det räcker med att ha Örjan i rygg för att JT ska köra bort detta!!
Spik ÖK i sista. På allt.
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:28   #81
Banned

Standard

Du vet att det är Solvalla och inte Åby?

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
Det räcker med att ha Örjan i rygg för att JT ska köra bort detta!!
Spik ÖK i sista. På allt.
Gammal 2015-02-11, 19:33   #82

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:36   #83
Banned

Standard

Jojo man måste fälla någon och jag fäller i första pga att Takter + Björn har spår innanför

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!
Gammal 2015-02-11, 19:41   #84
SAO

Standard

Citat:
Du vet att det är Solvalla och inte Åby?
Absolut.
Har du läst intervju med tränaren?
Gammal 2015-02-11, 19:41   #85

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Är den snabb ut? nån som vet?
Tittar du aldrig på trav? En bättre fråga får du ställa ! Sorry
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:42   #86
SAO

Standard

För övrigt kom jag ihåg när Monfalcone bollade med Lover Face. Inte så länge sen!
Sätt in LF i detta lopp..
Gammal 2015-02-11, 20:00   #87

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Känsla av att emeffeff får revansch med "sin" 3 Tripolini V.P.!
Är ju med där framme direkt den här gången.
I sista tycker jag att 4 Lina Liv och 6 Solöns Rangel kan vara trevliga fiduser. Min tanke är att nån av dem hamnar långt fram i rygg, på speed är de vassa vid överpace.

6 Kay Adams till 2% i ett dåligt lopp. Värd vara mer spelad, då ingen här verkar vilja vinna. Sågen på 4 Love You Silvio i samma race. Är såpass blöt att den aldrig ska streckas i grunden. 12 Sebastian Sund slipper väl övermakten denna gången och står på tur för vinst. 11 Explosive Dust hör väl hemma här tillsammans med 2 Love Ain´t Easy som besitter fart? 2,6,11,12 känns billigt, men heltäckande.

Lite tipstankar efter snabbtitt. Upp till bevis för Jeppe efter allt skryt om Tripolini.
Solöns Rangel är mitt drag i sista, antingen chansspik eller lås med favoriten
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:05   #88
Banned

Standard

Photo Princess är ju dumt att glömma!!
Gammal 2015-02-11, 20:10   #89

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

old wild west , melander har många hästar med om venka galopperar! flemming vinner i 7e men med vem?
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:20   #90

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Vet att det är offtopic: men satte precis V54an på 150 kr satsade på Valla gav nästan 26.000!

http://imgur.com/Hg3tcxY
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td