Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-11, 17:52   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Donna di Quattro med BG och toppform, måste ju vara fin chans. Fleetfoot kraftigt överspelad.
Kan garantera dig att Donna är bra mycket sämre än Fleefoot, PP och performance. Toppston dessa och i denna klass har hon inte mycket att hämta. Vunnit två riktigt billiga lopp på slutet mot riktigt dåligt motstånd som även underpresterat. Platsar inte på min lapp, trots Björn...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:52   #62
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 213
Standard

Första gången jag såg listan så tänkte jag! => Svår omgång kan nog ge bra betalt!

Har nu titta lite mera ingående på loppen och håller nog kvar i att det kan bli bra betalt idag om man sätter 8:an.

Varför? jo lite funderingar kring favoriterna.

V75-1: Favoriten vill jag nog gardera efter 2mån uppehåll! + att en av mina favorit Ston är med en riktig Princessa + Takter + Björn spår innanför + Åby!! Jag tror jag har sagt allt....

V75-2: 28% på Gilmour! 8 årig valack som är startsnabb men brukar packa ihop sista biten. Vad har hästen gjort? Njet... jag spikar Reden!

V75-3: Visst visst Flemming men karln skiter ju princip i oss spelare och sitter bara där och väntar till man spyr. Lite överreklamerad kusk enligt mitt tycke! Takter och Veijo till låga %.

V75-4: Blytung favorit från spår 12 "igen"... snacka om att alltid dra svartepetter!
Apropå Bly! Mercury är inte det bly på Engelska?

V75-5: Björn i all ära men vart hamnar Champ Walk In? + Behöver den inte flera lopp? Tar givetvis inte bort denna då Björn skall med. Spets står nog mellan 3 OldWildWest + 4 Sindy Shadow. Båda bara runt 5-8% = intressant

V75-6: Ingen riktig favorit öppet. Varnar för 6 Kay Adams!

V75-7: 3 Loppanalys!! Tripolini tar spets och Flemming upp i dödens!!
VEM SITTER DÅ I VINNARHÅLET??? jo 1 Lucky Sec med BFRO!! 9% Tackar Tackar....

V75-8: Här kommer den enda vettiga favoritspiken i omgången!
Fina hästen/kusken Livacious Lindy! Spets och slut om ingen mupp kör mot Jenny!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+100), bajenmartin (+10), znipstern (+10), asgaya3141 (+50), Stekel (+50)

Senast redigerad av Happy den 2015-02-11 klockan 17:58.
Happy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:03   #63

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Mycket jackpotpengar att spela om. Carl Johan Jepson skräller i första och/eller femte.

1) 3,4,5,6 (har vunnit på Lady Lee på slutet - kul skräll)
2) 2,3,4,7 (tar de mest streckade)
3) 6,11 (11 är en riktigt bra häst i form)
4) 12 (i egen klass)
5) 1,3,4,5,6,9 (streckar danskarna också eftersom jag inte kan dom)
6) 2,3,4,11,12
7) 4 (Flemmings är matchad för detta lopp)
8) 1 (SoS)

Kostar 240:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:06   #64

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Reden

Citat:
Ursprungligen postat av Happy Visa inlägg
Tja! Ny i Forumet! Har äntligen fått igång mitt konto.

Fråga! Är inte Redens kusar lite på G efter foderbytet?

Tänker mest på kapabla Robben BoB
Daniel beskriver R.B.som helt opålitlig kan vinna men ingen spik!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:09   #65
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Kan garantera dig att Donna är bra mycket sämre än Fleefoot, PP och performance. Toppston dessa och i denna klass har hon inte mycket att hämta. Vunnit två riktigt billiga lopp på slutet mot riktigt dåligt motstånd som även underpresterat. Platsar inte på min lapp, trots Björn...
Häst mot häst kanske den är sämre, men i absolut toppform och OS med BG så är det en annan sak. Hyperspeedig sista 100.
Det var silverhästar den slog senast, hingstar. Förvisso bara 35k i första men vi får se. Ta bort den du.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:15   #66
Banned

Standard

Björn är Björn och Världens bästa kusk!!

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Gammal 2015-02-11, 18:16   #67

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2278
Standard

Är folk fulla som förordar spik på strulpellen Venkatesh från spår 12 dessutom? Möjligtvis bästa spåret för den hästen men ändå?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:23   #68
Banned

Standard

Visst visst men funkar hästen så anser jag den överlägsen dessa kusar!
BFRO måste ju var ett ++++ Vill man chansa för stora pengar så. Tycker att det låtit bra från stallet. Har ju varit favorit i 200" kr lopp! Slagit bättre hästar en detta gänget!

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Daniel beskriver R.B.som helt opålitlig kan vinna men ingen spik!
Gammal 2015-02-11, 18:25   #69

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Mt harmony barfota runt om åker med på min lapp..eller är jag helt snurrig i bollen?

Och varför tycker folk att fleetfoot är överspelad ? På denna balansen har hon spöat Västerbo on the news.

Senast redigerad av spikpaddy den 2015-02-11 klockan 18:26.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:28   #70

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Häst mot häst kanske den är sämre, men i absolut toppform och OS med BG så är det en annan sak. Hyperspeedig sista 100.
Det var silverhästar den slog senast, hingstar. Förvisso bara 35k i första men vi får se. Ta bort den du.
Inte många som är nära pengar i silver i det loppet du nämner. mr pelligrino visst men den var helt iskall från ledningen(caddie eagle tog ner den från dödens...)
jag tar bort den ja och spelar även h2h emot. Speciellt "hyperspeedig" tycker jag inte den är heller.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:46   #71

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är folk fulla som förordar spik på strulpellen Venkatesh från spår 12 dessutom? Möjligtvis bästa spåret för den hästen men ändå?
Jag är inte full än - men tänker bli det efter att överlägsne Venkatesh sopat hem fjärde avdelningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:51   #72
Banned

Standard

Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är inte full än - men tänker bli det efter att överlägsne Venkatesh sopat hem fjärde avdelningen.

Senast redigerad av Happy den 2015-02-11 klockan 18:54.
Gammal 2015-02-11, 18:54   #73

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Första gången jag såg listan så tänkte jag! => Svår omgång kan nog ge bra betalt!

Har nu titta lite mera ingående på loppen och håller nog kvar i att det kan bli bra betalt idag om man sätter 8:an.

Varför? jo lite funderingar kring favoriterna.

V75-1: Favoriten vill jag nog gardera efter 2mån uppehåll! + att en av mina favorit Ston är med en riktig Princessa + Takter + Björn spår innanför + Åby!! Jag tror jag har sagt allt....

V75-2: 28% på Gilmour! 8 årig valack som är startsnabb men brukar packa ihop sista biten. Vad har hästen gjort? Njet... jag spikar Reden!

V75-3: Visst visst Flemming men karln skiter ju princip i oss spelare och sitter bara där och väntar till man spyr. Lite överreklamerad kusk enligt mitt tycke! Takter och Veijo till låga %.

V75-4: Blytung favorit från spår 12 "igen"... snacka om att alltid dra svartepetter!
Apropå Bly! Mercury är inte det bly på Engelska?

V75-5: Björn i all ära men vart hamnar Champ Walk In? + Behöver den inte flera lopp? Tar givetvis inte bort denna då Björn skall med. Spets står nog mellan 3 OldWildWest + 4 Sindy Shadow. Båda bara runt 5-8% = intressant

V75-6: Ingen riktig favorit öppet. Varnar för 6 Kay Adams!

V75-7: 3 Loppanalys!! Tripolini tar spets och Flemming upp i dödens!!
VEM SITTER DÅ I VINNARHÅLET??? jo 1 Lucky Sec med BFRO!! 9% Tackar Tackar....

V75-8: Här kommer den enda vettiga favoritspiken i omgången!
Fina hästen/kusken Livacious Lindy! Spets och slut om ingen mupp kör mot Jenny!
Mercury är ännu bättre än blytung. Kvicksilver...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:57   #74
Banned

Standard

Hehehe... Jag hade lite fel jätte kul! TACK!!

Riktig Kvick!

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Mercury är ännu bättre än blytung. Kvicksilver...
Gammal 2015-02-11, 18:57   #75
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1770
Standard

Citat:
Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet
Du måste beakta motståndet, övriga hästar har tillsammans vunnit 9 av 205 senaste loppen, vilket är 4%
Det är enorm klasskillnad! 50 % är ett fynd enligt mig!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td