Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-09, 15:19   #1
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

V86 Dubbel Jackpott

Känns som det är endast 7 lopp att lösa denna onsdag, Livacious Lindy ska ha bra chans att leda runt om.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 15:36   #2

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Casper downhill känns som en kall favorit. Gilmore sitter ju i spets där!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 17:18   #3

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 7: Lucky Sec håller ut övriga och släpper till Tripolini i andraskedet. Dessa 2 gör upp om det, ellet kan Rapide du Pommeau utmana? 4% på Lucky Sec är ju klart intressant med tanke på open stretch. Fin vid dödensvinsten senast.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 17:39   #4

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Känsla av att emeffeff får revansch med "sin" 3 Tripolini V.P.!
Är ju med där framme direkt den här gången.
I sista tycker jag att 4 Lina Liv och 6 Solöns Rangel kan vara trevliga fiduser. Min tanke är att nån av dem hamnar långt fram i rygg, på speed är de vassa vid överpace.

6 Kay Adams till 2% i ett dåligt lopp. Värd vara mer spelad, då ingen här verkar vilja vinna. Sågen på 4 Love You Silvio i samma race. Är såpass blöt att den aldrig ska streckas i grunden. 12 Sebastian Sund slipper väl övermakten denna gången och står på tur för vinst. 11 Explosive Dust hör väl hemma här tillsammans med 2 Love Ain´t Easy som besitter fart? 2,6,11,12 känns billigt, men heltäckande.

Lite tipstankar efter snabbtitt. Upp till bevis för Jeppe efter allt skryt om Tripolini.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 19:03   #5

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13311
Standard

Är inte Sebastian Sund en bra spik

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 19:05   #6

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Känns som det är endast 7 lopp att lösa denna onsdag, Livacious Lindy ska ha bra chans att leda runt om.
Barfota fram på Quiteanotherstory då måste den med på Lappen

Gammal 2015-02-09, 22:44   #7
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Barfota fram på Quiteanotherstory då måste den med på Lappen
Ja om du tror att den får lucka så ta me den.
Gammal 2015-02-10, 07:38   #8

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4147
Standard

Jag har svårt att se Livacious Lindy torska loppet...såg ruskigt bra ut senast också samt att distansen är ++....ser ingen anledning att analysera vidare i detta lopp, omgångens bästa spik!
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 20:04   #9

Shooters avatar

Sharp$: 37834
Standard

Fleetfoot Hanover tror jag mycket på i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 20:24   #10

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Avd 7: Lucky Sec håller ut övriga och släpper till Tripolini i andraskedet. Dessa 2 gör upp om det, ellet kan Rapide du Pommeau utmana? 4% på Lucky Sec är ju klart intressant med tanke på open stretch. Fin vid dödensvinsten senast.
Ja vid första anblick är det en dunderbra outsiderspik! Det är hårt emot nu, men tittar man på kuskpluset och vilket facit den har felfritt ska det vara klart om den behagar gå felfritt. Innerspåret är inte bra för felfri avgång, men går den iväg och fixar ledning eller rygg ledaren vinner den. 20% skulle jag taxera det hela till. Extra plus för felfri avgång att Magnus kört den en gång och vunnit, mindre risk för nervgalopp.

Ska man gardera MÅSTE man ta med Bazir Dimanche, har läge och kunnande och blir duktigt bortglömd! Det måste väl vara Dyhrberg som håller spelet nere där. Att den är mindre spelad än fattige Lasken Palema från bakspår är en svårlöst gåta...

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 21:45   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja vid första anblick är det en dunderbra outsiderspik! Det är hårt emot nu, men tittar man på kuskpluset och vilket facit den har felfritt ska det vara klart om den behagar gå felfritt. Innerspåret är inte bra för felfri avgång, men går den iväg och fixar ledning eller rygg ledaren vinner den. 20% skulle jag taxera det hela till. Extra plus för felfri avgång att Magnus kört den en gång och vunnit, mindre risk för nervgalopp.

Ska man gardera MÅSTE man ta med Bazir Dimanche, har läge och kunnande och blir duktigt bortglömd! Det måste väl vara Dyhrberg som håller spelet nere där. Att den är mindre spelad än fattige Lasken Palema från bakspår är en svårlöst gåta...
20% är väl lite högt taxerat på en häst som galoppera i stort sett varje start, dessutom frpn knepigt spår1. Sen verkar ju dansken va nåt extra. han va ruggigt bra sist.
Gammal 2015-02-10, 22:04   #12

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
20% är väl lite högt taxerat på en häst som galoppera i stort sett varje start, dessutom frpn knepigt spår1. Sen verkar ju dansken va nåt extra. han va ruggigt bra sist.
Nja i stort sett varje start stämmer inte riktigt, det är mer 50/50 över tid. Sen kan man debattera om det är större eller mindre risk än så för stunden. Han verkar inte ogilla innerspåret så farligt och kusken är bättre än vad han haft nästan någon gång tidigare. Jag tror det är mindre än 50% risk imorrn och att han som sagt har bra chans om felfri från de positioner som är troliga att han får.

Gammal 2015-02-10, 22:18   #13

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2278
Standard

Avd 1: Alla
Avd 2: Alla
Avd 3: 6,11,4,1,5
Avd 4: 12,5,10
Avd 5: Champ Walk In
Avd 6: 12,2,4,11
Avd 7: Tripolini V.P
Avd 8: Livacious Lindy

Lär inte bli nån större utdelning heller...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 00:34   #14

Voltstarts avatar

Standard

Det slog inga gnistor om 1 Champ Walk In till slut efter smörresa i rygg senast. Fanns det verkligen nåt sparat?
Där vill jag höra en positiv intervju innan tanken om spik på en 48%:are känns aktuell.
Är det här i avdelning V, som grunden till hyfsad utdelning går att hitta?

Både 3 Oldwildwest och 11 Look At My Face är modeller jag gillar och gärna önskat se hos topptränare. De verkar ha utveckling i sig! Saknar både tävlingsfokus och ork i nuvarande regi?
_________

12 Venkatesh är ju dessutom lätt sinnesförvirrad, avd IV.
58% och hoppet om att sänka två av dagens mest spelade känns fullt realistiskt för tillfället!
Om_sommaren (+5), lars (+1)
Gammal 2015-02-11, 07:12   #15

Standard

Tror inte goop kan hålla upp spets. Släpper old wild west till dansken så kan det bli tredje in. Venkatesh såg lugnare ut sist men är som ett draperi att luta sig mot. Mercury broline sitter i spets o bör ja bra chans
lokatten (+2)
Gammal 2015-02-11, 08:37   #16

capones avatar

Standard

Tidig rad jobbar hela dagen

1. 2,3,6
2. 2,3,4,7
3. 1,3,6,11
4. 4,5,8,10,12
5. 1
6. 2,4,5,11,12
7. 3
8. 1,9

Lycka till alla idag

Gammal 2015-02-11, 09:13   #17

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag har svårt att se Livacious Lindy torska loppet...såg ruskigt bra ut senast också samt att distansen är ++....ser ingen anledning att analysera vidare i detta lopp, omgångens bästa spik!

Är den snabb ut? nån som vet?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 09:20   #18

Standard

Javisst. Tar normalt ledningen här, blir sen svårslagen
Gammal 2015-02-11, 09:29   #19

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Startat 4 ggr från spår 1 innan med 0 vinster! är den så snabb att den enkelt tar spets vinner den säkert!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 10:20   #20

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 417
Standard

Citat:
Venkatesh såg lugnare ut sist men är som ett draperi att luta sig mot
Årets bästa kommentar!
Voltstart (+1)
barbis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 10:22   #21
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Normalt sett vinner väl Venkatesh, men ska man gardera tycker jag Anastacia Trot är given, äntligen bra läge. 4,5,12 är nog loppet heltäckt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 10:25   #22

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

/Ronden
spalato (+10), karpafan (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 10:52   #23

Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Tror inte goop kan hålla upp spets. Släpper old wild west till dansken så kan det bli tredje in. Venkatesh såg lugnare ut sist men är som ett draperi att luta sig mot. Mercury broline sitter i spets o bör ja bra chans
Ska hända något med dansken om den ska missa spets från toppspår!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 11:00   #24

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Normalt sett vinner väl Venkatesh, men ska man gardera tycker jag Anastacia Trot är given, äntligen bra läge. 4,5,12 är nog loppet heltäckt.
Det finns inget normalt med den hästen! Storfavorit ifrån spår 12? Förvisso ska hästen köras på chans och lång väntan, men ändå.(Förbrukar all energi annars...)

Det är ett dåligt spel även om det går in, ungefär som att spika en galopplysten kuse. Sådana favoriter spikar man aldrig på en seriös kupong! Det är mitt starkaste råd jag har att ge runt travspel.

Fast med chansupplägg, gå för det! Trav är svårt!

Avdelning II är ett sådant lopp där jag har absolut ingen känsla alls. Lägga tid i arkivet orkar jag inte heller då jag ej spelar för tillfället. Jag kan mer om hästarna efter loppet?

Någon som känner typ: "Dessa två gör upp!"?
Gammal 2015-02-11, 11:21   #25
Banned

Standard

Melander har ju 4 hästar i loppet, man vet aldrig vad karln hittar på.
Gammal 2015-02-11, 11:51   #26

muumiins avatar

Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Melander stall är på uppgång. streckar alla hans i 4 varav jag spelar 10.12 som A med hans andra 3 som B bakom
Gammal 2015-02-11, 12:19   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Ska hända något med dansken om den ska missa spets från toppspår!!
Kan inte tänka mig att den tar en längd på old wild west sida vid sida. Om bägge laddar fullt. Men Uhrberg kanske släpper då det är åby
Gammal 2015-02-11, 13:28   #28

Standard

Citat:
Kan inte tänka mig att den tar en längd på old wild west sida vid sida. Om bägge laddar fullt. Men Uhrberg kanske släpper då det är åby
Om Old wild laddas för fullt så är det stor galopprisk. 4 an till spets enkelt enligt mig.
Gammal 2015-02-11, 13:30   #29

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Undrar om det är kul moraliskt med fyra hästar i ett och samma lopp.
Gammal 2015-02-11, 13:56   #30

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

random shot dagens bästa spik! överkapacitet och möter ett gäng trötta jävlar. ska ba vinna om hästen är någorlunda i ordning. lopp i kroppen nu också! jobba örjan
Voltstart (+25)
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 13:57   #31

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Undrar om det är kul moraliskt med fyra hästar i ett och samma lopp.
? Du menar att Melander ska avstå att anmäla sina hästar pga att han får med flera hästar i samma lopp?
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:03   #32

Standard

Avd 4: Jag är inne på att H.R Online är allra kvickast ut. Laddar man med 8 Elit Sund kan den vara först framme för att överta och då är den intressant. Den gör alltid sina bästa lopp på vintern och i ledningen blir den inte helt lätt att plocka ner. 5% är iallafall inte i överkant.

Värst emot tror jag Mercury är. Den har lite chans på att vara före Elit Sund i startrusningen och då är det stor fördel för den. Venkatesh är väl bästa hästen, men den går ju inte gå på med tanke på läget och hästens schizofreni. Talk the talk har jag jagat ett tag, men är redo att ge upp den nu då den inte har visat något särskilt på slutet.

Senast redigerad av LeBanner den 2015-02-11 klockan 14:05.
Gammal 2015-02-11, 14:07   #33

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Dubbel Jackpot. Då är väl robotarna i USA redan igång för att blåsa de vanliga spelarna här hemma på pengarna igen som det brukar vara dessa omgångar.
asgaya3141 (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:08   #34

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dubbel Jackpot. Då är väl robotarna i USA redan igång för att blåsa de vanliga spelarna här hemma på pengarna igen som det brukar vara dessa omgångar.
Så det är deras fel att du inte får 8 rätt? Eller får du 8 rätt och gnäller på låg utdelning?

Bara nyfiken.
Gammal 2015-02-11, 14:15   #35

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Citat:
De måste ju faktiskt sätta 8 rätt för att "blåsa" de andra. Annars bidrar de till potten... Om jag sätter en mångbong, blåser jag de andra då, eller tippade jag bra?
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:17   #36

Standard

Citat:
Så det är deras fel att du inte får 8 rätt? Eller får du 8 rätt och gnäller på låg utdelning?

Bara nyfiken.
Jag har aldrig spelat V86. Det är inte deras fel att man inte får 8 rätt, men för dom som får det när robotarna är igång som i lördags och alla mångbongar i USA som tog hem storvinster så blir ju de vanliga spelare som också lyckas få alla rätt drabbade i form av drastiskt mycket lägre utdelning än vad det skulle blivit annars.

Om det är så som många hävdar att utlandsbolagen i ett svenskt poolspel med 35 procents spelavdrag spelar in per pengar än vad dom satsar så är det ju de vanliga svenska spelarna som betalar kalaset. För atg går med vinst oavsett var vinstpengarna hamnar.
tomtom2 (+3), jomtien (+20), znipstern (+5)
Gammal 2015-02-11, 14:20   #37

softpojks avatar

Standard

Citat:
Jag har aldrig spelat V86. Det är inte deras fel att man inte får 8 rätt, men för dom som får det när robotarna är igång som i lördags och alla mångbongar i USA som tog hem storvinster så blir ju de vanliga spelare som också lyckas få alla rätt drabbade i form av drastiskt mycket lägre utdelning än vad det skulle blivit annars.

Om det är så som många hävdar att utlandsbolagen i ett svenskt poolspel med 35 procents spelavdrag spelar in per pengar än vad dom satsar så är det ju de vanliga svenska spelarna som betalar kalaset. För atg går med vinst oavsett var vinstpengarna hamnar.
Jag går också med vinst när jag vinner.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:37   #38

Standard

Trodde jag klickade på V86-tråden, men det var tydligen robotspels-tråden jag klickade på...
Gammal 2015-02-11, 14:41   #39

Standard

Citat:
Trodde jag klickade på V86-tråden, men det var tydligen robotspels-tråden jag klickade på...
Dom har extra stort samband när det finns stora jackpotpengar i allarättspoolen.
Gammal 2015-02-11, 14:52   #40

Sharp$: 4147
Standard

Både Nybrik och Fernlund är verkligen blåögda om dom tror att Monfalcone ska runda hela fältet från det absolut sämsta spåret man kan ha på Åby om man går på statistik underlag, dessutom med en sopa i jollen så får man vara nöjd om man glider in på en plats. Nej, detta vinner Dawning Dream som gick som ett skott senast, och då med skor på...lär vara ännu vassare ikväll och man får hoppas det blir bfro.
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 14:58   #41

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15731
Standard

v86-4) Där spikar jag Anastacia Trot utan att tveka, äntligen ett helt ok spår i Reijos regi.
Hästen har ju gått 12,9 på solvalla i höstas. Jag tror den är stenklar!
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 15:25   #42

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
v86-4) Där spikar jag Anastacia Trot utan att tveka, äntligen ett helt ok spår i Reijos regi.
Hästen har ju gått 12,9 på solvalla i höstas. Jag tror den är stenklar!
"Solvalla imorn.Anastacia trot var inte bra sist, inte hittat några fel så vi provar igen. Skor ro, spyder o norskt hlag.Bra läge. Platschans"

Vill bara degle dig detta, kanske dumt att spika en häst som "inte var bra sist" och dem inte har hittat något fel..

anyway, lycka till

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-11 klockan 15:27.
Gammal 2015-02-11, 15:38   #43

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Både Nybrik och Fernlund är verkligen blåögda om dom tror att Monfalcone ska runda hela fältet från det absolut sämsta spåret man kan ha på Åby om man går på statistik underlag, dessutom med en sopa i jollen så får man vara nöjd om man glider in på en plats. Nej, detta vinner Dawning Dream som gick som ett skott senast, och då med skor på...lär vara ännu vassare ikväll och man får hoppas det blir bfro.
Monfalcone är en kanon som vinner det här loppet 7dar i veckan.
Men Tom H är ett stort handikapp. Kan visa sig för stort!
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 15:44   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
random shot dagens bästa spik! överkapacitet och möter ett gäng trötta jävlar. ska ba vinna om hästen är någorlunda i ordning. lopp i kroppen nu också! jobba örjan
Random Shot blir väl favorit till slut. Men borde ha lekstuga.
Gammal 2015-02-11, 16:30   #45

softpojks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jockegais Visa inlägg
Random Shot blir väl favorit till slut. Men borde ha lekstuga.
Hoppas den blir favorit, för vinner gör den inte tror jag, är väl fel distans, finns hästar som är bra mycket snabbare?

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-11 klockan 16:31.
Gammal 2015-02-11, 16:31   #46

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2595
Standard

Vet ni när man får reda på balanstillåtelse?
Gammal 2015-02-11, 16:32   #47
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vet ni när man får reda på balanstillåtelse?
Valfri balans på solvalla
Gammal 2015-02-11, 16:34   #48

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Avd 4: Jag är inne på att H.R Online är allra kvickast ut. Laddar man med 8 Elit Sund kan den vara först framme för att överta och då är den intressant. Den gör alltid sina bästa lopp på vintern och i ledningen blir den inte helt lätt att plocka ner. 5% är iallafall inte i överkant.

Värst emot tror jag Mercury är. Den har lite chans på att vara före Elit Sund i startrusningen och då är det stor fördel för den. Venkatesh är väl bästa hästen, men den går ju inte gå på med tanke på läget och hästens schizofreni. Talk the talk har jag jagat ett tag, men är redo att ge upp den nu då den inte har visat något särskilt på slutet.
Venkatesh kan inte ha ett bättre läge....den enda hästen i världen som älskar detta läge.
Gammal 2015-02-11, 16:41   #49
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Venkatesh kan inte ha ett bättre läge....den enda hästen i världen som älskar detta läge.
Venkatesh vinner nog även med en kortare galopp, svår klassblandning i det loppet!! Inte ens om örjan somnar på riktigt så torskar han. Solklar spik
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 16:43   #50

Shooters avatar

Standard

Valfri balans även på Åby!
Gammal 2015-02-11, 16:44   #51
DIF

Standard

Donna di Quattro med BG och toppform, måste ju vara fin chans. Fleetfoot kraftigt överspelad.
Gammal 2015-02-11, 16:54   #52
Banned

Standard

Sebastian Sund ffg jänkarvagn ikväll.
Gammal 2015-02-11, 16:54   #53

Standard

Citat:
Hoppas den blir favorit, för vinner gör den inte tror jag, är väl fel distans, finns hästar som är bra mycket snabbare?
Enda hästen i loppet. Möter ju råttor! Bra spår.
Hade det varit sommar hade ngn råtta kanske
runnit undan. Men inte nu.
Gammal 2015-02-11, 17:04   #54
Banned

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 213
Standard

Tja! Ny i Forumet! Har äntligen fått igång mitt konto.

Fråga! Är inte Redens kusar lite på G efter foderbytet?

Tänker mest på kapabla Robben BoB
Happy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:06   #55
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Happy Visa inlägg

Kan ju bli tempo på loppet, den är tidig för mig.
Gammal 2015-02-11, 17:13   #56
Banned

Standard

Ni som vill ha spelvärde ikväll får gärna säga till hur man lägger upp det, är kass på datorer.
Gammal 2015-02-11, 17:24   #57

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9202
Standard

Någon som vet troliga balansen på Solöns Rangel ikväll?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:28   #58

Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Ni som vill ha spelvärde ikväll får gärna säga till hur man lägger upp det, är kass på datorer.
Gå in på imgi.se och ladda upp bilden.

Du får en länk till din bild.

Posta länken

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:37   #59

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Någon som vet troliga balansen på Solöns Rangel ikväll?
Anmäld barfota fram.
TOBYTYKE (+3)
Gammal 2015-02-11, 17:48   #60

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Ingen som tror på Photo P. i första. Kännslan är att den kommer göra ett bra lopp efter Frankrike äventyret. Fleetfoot åter efter vilan så chansen ökar. Givet streck tycker jag
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:52   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Donna di Quattro med BG och toppform, måste ju vara fin chans. Fleetfoot kraftigt överspelad.
Kan garantera dig att Donna är bra mycket sämre än Fleefoot, PP och performance. Toppston dessa och i denna klass har hon inte mycket att hämta. Vunnit två riktigt billiga lopp på slutet mot riktigt dåligt motstånd som även underpresterat. Platsar inte på min lapp, trots Björn...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 17:52   #62
Banned

Standard

Första gången jag såg listan så tänkte jag! => Svår omgång kan nog ge bra betalt!

Har nu titta lite mera ingående på loppen och håller nog kvar i att det kan bli bra betalt idag om man sätter 8:an.

Varför? jo lite funderingar kring favoriterna.

V75-1: Favoriten vill jag nog gardera efter 2mån uppehåll! + att en av mina favorit Ston är med en riktig Princessa + Takter + Björn spår innanför + Åby!! Jag tror jag har sagt allt....

V75-2: 28% på Gilmour! 8 årig valack som är startsnabb men brukar packa ihop sista biten. Vad har hästen gjort? Njet... jag spikar Reden!

V75-3: Visst visst Flemming men karln skiter ju princip i oss spelare och sitter bara där och väntar till man spyr. Lite överreklamerad kusk enligt mitt tycke! Takter och Veijo till låga %.

V75-4: Blytung favorit från spår 12 "igen"... snacka om att alltid dra svartepetter!
Apropå Bly! Mercury är inte det bly på Engelska?

V75-5: Björn i all ära men vart hamnar Champ Walk In? + Behöver den inte flera lopp? Tar givetvis inte bort denna då Björn skall med. Spets står nog mellan 3 OldWildWest + 4 Sindy Shadow. Båda bara runt 5-8% = intressant

V75-6: Ingen riktig favorit öppet. Varnar för 6 Kay Adams!

V75-7: 3 Loppanalys!! Tripolini tar spets och Flemming upp i dödens!!
VEM SITTER DÅ I VINNARHÅLET??? jo 1 Lucky Sec med BFRO!! 9% Tackar Tackar....

V75-8: Här kommer den enda vettiga favoritspiken i omgången!
Fina hästen/kusken Livacious Lindy! Spets och slut om ingen mupp kör mot Jenny!
Voltstart (+100), bajenmartin (+10), znipstern (+10), asgaya3141 (+50), Stekel (+50)

Senast redigerad av Happy den 2015-02-11 klockan 17:58.
Gammal 2015-02-11, 18:03   #63

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Mycket jackpotpengar att spela om. Carl Johan Jepson skräller i första och/eller femte.

1) 3,4,5,6 (har vunnit på Lady Lee på slutet - kul skräll)
2) 2,3,4,7 (tar de mest streckade)
3) 6,11 (11 är en riktigt bra häst i form)
4) 12 (i egen klass)
5) 1,3,4,5,6,9 (streckar danskarna också eftersom jag inte kan dom)
6) 2,3,4,11,12
7) 4 (Flemmings är matchad för detta lopp)
8) 1 (SoS)

Kostar 240:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:06   #64

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Reden

Citat:

Daniel beskriver R.B.som helt opålitlig kan vinna men ingen spik!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:09   #65
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Kan garantera dig att Donna är bra mycket sämre än Fleefoot, PP och performance. Toppston dessa och i denna klass har hon inte mycket att hämta. Vunnit två riktigt billiga lopp på slutet mot riktigt dåligt motstånd som även underpresterat. Platsar inte på min lapp, trots Björn...
Häst mot häst kanske den är sämre, men i absolut toppform och OS med BG så är det en annan sak. Hyperspeedig sista 100.
Det var silverhästar den slog senast, hingstar. Förvisso bara 35k i första men vi får se. Ta bort den du.
Gammal 2015-02-11, 18:15   #66
Banned

Standard

Björn är Björn och Världens bästa kusk!!

Citat:
Gammal 2015-02-11, 18:16   #67

Manprinsens avatar

Standard

Är folk fulla som förordar spik på strulpellen Venkatesh från spår 12 dessutom? Möjligtvis bästa spåret för den hästen men ändå?
Gammal 2015-02-11, 18:23   #68
Banned

Standard

Visst visst men funkar hästen så anser jag den överlägsen dessa kusar!
BFRO måste ju var ett ++++ Vill man chansa för stora pengar så. Tycker att det låtit bra från stallet. Har ju varit favorit i 200" kr lopp! Slagit bättre hästar en detta gänget!

Citat:
Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
Daniel beskriver R.B.som helt opålitlig kan vinna men ingen spik!
Gammal 2015-02-11, 18:25   #69

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Mt harmony barfota runt om åker med på min lapp..eller är jag helt snurrig i bollen?

Och varför tycker folk att fleetfoot är överspelad ? På denna balansen har hon spöat Västerbo on the news.

Senast redigerad av spikpaddy den 2015-02-11 klockan 18:26.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:28   #70

Standard

Citat:
Häst mot häst kanske den är sämre, men i absolut toppform och OS med BG så är det en annan sak. Hyperspeedig sista 100.
Det var silverhästar den slog senast, hingstar. Förvisso bara 35k i första men vi får se. Ta bort den du.
Inte många som är nära pengar i silver i det loppet du nämner. mr pelligrino visst men den var helt iskall från ledningen(caddie eagle tog ner den från dödens...)
jag tar bort den ja och spelar även h2h emot. Speciellt "hyperspeedig" tycker jag inte den är heller.
Gammal 2015-02-11, 18:46   #71

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är folk fulla som förordar spik på strulpellen Venkatesh från spår 12 dessutom? Möjligtvis bästa spåret för den hästen men ändå?
Jag är inte full än - men tänker bli det efter att överlägsne Venkatesh sopat hem fjärde avdelningen.
DIF (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:51   #72
Banned

Standard

Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är inte full än - men tänker bli det efter att överlägsne Venkatesh sopat hem fjärde avdelningen.

Senast redigerad av Happy den 2015-02-11 klockan 18:54.
Gammal 2015-02-11, 18:54   #73

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Första gången jag såg listan så tänkte jag! => Svår omgång kan nog ge bra betalt!

Har nu titta lite mera ingående på loppen och håller nog kvar i att det kan bli bra betalt idag om man sätter 8:an.

Varför? jo lite funderingar kring favoriterna.

V75-1: Favoriten vill jag nog gardera efter 2mån uppehåll! + att en av mina favorit Ston är med en riktig Princessa + Takter + Björn spår innanför + Åby!! Jag tror jag har sagt allt....

V75-2: 28% på Gilmour! 8 årig valack som är startsnabb men brukar packa ihop sista biten. Vad har hästen gjort? Njet... jag spikar Reden!

V75-3: Visst visst Flemming men karln skiter ju princip i oss spelare och sitter bara där och väntar till man spyr. Lite överreklamerad kusk enligt mitt tycke! Takter och Veijo till låga %.

V75-4: Blytung favorit från spår 12 "igen"... snacka om att alltid dra svartepetter!
Apropå Bly! Mercury är inte det bly på Engelska?

V75-5: Björn i all ära men vart hamnar Champ Walk In? + Behöver den inte flera lopp? Tar givetvis inte bort denna då Björn skall med. Spets står nog mellan 3 OldWildWest + 4 Sindy Shadow. Båda bara runt 5-8% = intressant

V75-6: Ingen riktig favorit öppet. Varnar för 6 Kay Adams!

V75-7: 3 Loppanalys!! Tripolini tar spets och Flemming upp i dödens!!
VEM SITTER DÅ I VINNARHÅLET??? jo 1 Lucky Sec med BFRO!! 9% Tackar Tackar....

V75-8: Här kommer den enda vettiga favoritspiken i omgången!
Fina hästen/kusken Livacious Lindy! Spets och slut om ingen mupp kör mot Jenny!
Mercury är ännu bättre än blytung. Kvicksilver...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 18:57   #74
Banned

Standard

Hehehe... Jag hade lite fel jätte kul! TACK!!

Riktig Kvick!

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Mercury är ännu bättre än blytung. Kvicksilver...
Gammal 2015-02-11, 18:57   #75
DIF

Standard

Citat:
Jojo men till jätte favorit från det spåret? Har hästen ens vunnit från spåret? Personligen så skiter jag i om hästen gått bra som 2:a eller 3:a som favorit men vinner inte...
Klar man måst försöka fälla denna favoriten 52% Dessa 52 % är INTE motiverat från spår 12 oavsett så givet att gardera om man inte vill köpa ett paket kaffe. Tack för kaffet
Du måste beakta motståndet, övriga hästar har tillsammans vunnit 9 av 205 senaste loppen, vilket är 4%
Det är enorm klasskillnad! 50 % är ett fynd enligt mig!
Gammal 2015-02-11, 18:59   #76

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.
Gammal 2015-02-11, 19:17   #77
Banned

Standard

Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....
Gammal 2015-02-11, 19:18   #78

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Håller med där, totalt noll spelvärde i att inte försöka fälla givet förutsättningarna. Tycker det är konstig logik i att folk ska gardera en barfota överlägsen Fleetfoot Hannover i första från ett bra spår dessutom, men spika en erkänd strulhäst från spår 12 till ungefär samma procent?

Fleetfoot har förvisso haft en liten paus, men sannolikheten att den vinner jämfört med Venkatesh bedömer jag är 50% större.
Kan bara i stämma, venkatesh strular för ofta för att spika o samt fr de spåret. Finns en del favoriter som man jan fälla idag tycker jag. 2 spikarna jag kommer köra är fleet i första o lindy i sista, resten garderas
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:24   #79
Banned

Standard

Hoppas pojkarna håller sin hormoner i schack! så vinner Jenny!

Citat:
Barfota rycken på bakspårshästarna i v86-8 är oroande!!!! alla vet att alla spikar i sista!! så då har storspelare helgarderat!! Inte för att jag är den som skall säga att det finns en spelmaffia .....
Gammal 2015-02-11, 19:26   #80
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2776
Standard

Det räcker med att ha Örjan i rygg för att JT ska köra bort detta!!
Spik ÖK i sista. På allt.
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:28   #81
Banned

Standard

Du vet att det är Solvalla och inte Åby?

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
Gammal 2015-02-11, 19:33   #82

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:36   #83
Banned

Standard

Jojo man måste fälla någon och jag fäller i första pga att Takter + Björn har spår innanför

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!

Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik!
Gammal 2015-02-11, 19:41   #84
SAO

Standard

Citat:
Du vet att det är Solvalla och inte Åby?
Absolut.
Har du läst intervju med tränaren?
Gammal 2015-02-11, 19:41   #85

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Är den snabb ut? nån som vet?
Tittar du aldrig på trav? En bättre fråga får du ställa ! Sorry
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 19:42   #86
SAO

Standard

För övrigt kom jag ihåg när Monfalcone bollade med Lover Face. Inte så länge sen!
Sätt in LF i detta lopp..
Gammal 2015-02-11, 20:00   #87

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Känsla av att emeffeff får revansch med "sin" 3 Tripolini V.P.!
Är ju med där framme direkt den här gången.
I sista tycker jag att 4 Lina Liv och 6 Solöns Rangel kan vara trevliga fiduser. Min tanke är att nån av dem hamnar långt fram i rygg, på speed är de vassa vid överpace.

6 Kay Adams till 2% i ett dåligt lopp. Värd vara mer spelad, då ingen här verkar vilja vinna. Sågen på 4 Love You Silvio i samma race. Är såpass blöt att den aldrig ska streckas i grunden. 12 Sebastian Sund slipper väl övermakten denna gången och står på tur för vinst. 11 Explosive Dust hör väl hemma här tillsammans med 2 Love Ain´t Easy som besitter fart? 2,6,11,12 känns billigt, men heltäckande.

Lite tipstankar efter snabbtitt. Upp till bevis för Jeppe efter allt skryt om Tripolini.
Solöns Rangel är mitt drag i sista, antingen chansspik eller lås med favoriten
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:05   #88
Banned

Standard

Photo Princess är ju dumt att glömma!!
Gammal 2015-02-11, 20:10   #89

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

old wild west , melander har många hästar med om venka galopperar! flemming vinner i 7e men med vem?
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:20   #90

softpojks avatar

Standard

Vet att det är offtopic: men satte precis V54an på 150 kr satsade på Valla gav nästan 26.000!

http://imgur.com/Hg3tcxY
Gammal 2015-02-11, 20:22   #91

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

grattis
softpojk (+5)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:25   #92

Shooters avatar

Standard

Citat:
Vet att det är offtopic: men satte precis V54an på 150 kr satsade på Valla gav nästan 26.000!

Stort grattis!
softpojk (+5)
Gammal 2015-02-11, 20:25   #93
Banned

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-02-11
Bana: Solvalla / Åby
Spelform: V86, omg. 6

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4, 6, 8
2 7 Robben Bob
3 1, 5, 11, 12
4 5 Mercury Broline
5 1, 3, 4
6 2, 3, 4, 6, 11, 12
7 1, 3, 4, 5, 8
8 1 Livacious Lindy

Vadet gäller startnummer

1 800 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 450,00 kr
Gammal 2015-02-11, 20:25   #94

Sharp$: 2544
Standard

Verkligen läge att gardera i sista avd, dagens största favorit, visst är hästen bra och i toppform, men med en tämligen medioker kusk som J Tillman i sulkyn så är det givet att gardera
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:27   #95
Banned

Standard

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4, 6, 8
2 7 Robben Bob
3 1, 5, 11, 12
4 5 Mercury Broline
5 1, 3, 4
6 2, 3, 4, 6, 11, 12
7 1, 3, 4, 5, 8
8 1 Livacious Lindy
Gammal 2015-02-11, 20:31   #96
Banned

Standard

Björn är kung!!!!
Gammal 2015-02-11, 20:33   #97

Sharp$: 3575
Standard

jävla peter varför han satt inte på rygg på ledaren sen hade möjlighet
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:34   #98

Manprinsens avatar

Standard

Gjorde för en gångs skull ett rätt beslut när jag i sista sekund tog bort spiken på Fleetfoot och låste med 3:an.
Gammal 2015-02-11, 20:34   #99

Shooters avatar

Standard

Kollade upp Premance tidigare idag och det är ju en riktigt fin häst, men ville inte byta utgången på Peters travare, då det var första tanken.
Gammal 2015-02-11, 20:34   #100

Standard

Citat:
Björn är kung!!!!
Ja kanske det, men inte som han körde i det här loppet i alla fall, han han och hästen kommit i mål än?
Gammal 2015-02-11, 20:35   #101

Manprinsens avatar

Standard

Citat:

Grattis!!

Du är fan pojken med guldbyxorna
Gammal 2015-02-11, 20:36   #102

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Ja kanske det, men inte som han körde i det här loppet i alla fall, han han och hästen kommit i mål än?
Dummaste kommentaren jag läst på mycket länge, han kunde ju inte kört bättre!?

Gammal 2015-02-11, 20:36   #103

Standard

Citat:
Hoppas någon tog avslaget på Donna iaf Fina pengar på h2h mot! Klasser sämre än dessa hästar som sagt
Gammal 2015-02-11, 20:37   #104
Banned

Standard

Jag sa ju att det var en skit favorit!!
Gammal 2015-02-11, 20:38   #105

Manprinsens avatar

Standard

Hoppas jag klarar mig på 3,7,8 i nästa då... tog bort ett gäng hästar
Gammal 2015-02-11, 20:40   #106
Banned

Standard

Efterhandare är väl så dåligt!! Ge inga efterhandare Muppar ger efterhandare
Gammal 2015-02-11, 20:42   #107

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Dummaste kommentaren jag läst på mycket länge, han kunde ju inte kört bättre!?
Vem? Goop? Tar han ryggen på Peter så är han minst 2 a istället för som nu 4:a...
Gammal 2015-02-11, 20:43   #108

Shooters avatar

Standard

Bra! Första U-hästen inne. Behöver en till sedan.
softpojk (+1)
Gammal 2015-02-11, 20:44   #109

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4986
Standard

Jag kan ha fel, men jag tror att Redén just försökte slå världsrekordet. Alternativt döda en häst.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:45   #110

Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Första spiken! Gött..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:45   #111

Sharp$: 246
Standard

Citat:
Vem? Goop? Tar han ryggen på Peter så är han minst 2 a istället för som nu 4:a...
Enligt min amatör åsikt så kan jag faktiskt hålla med dig just på Åby också, släpper han fram Peter så får han ju ett riktigt bra lopp istället för att offra väldigt mycket kraft för att hålla ledningen på en bana med open stretch. Nu hade jag Takters så är ju glad för det, men kan ändå ställa mig frågande till styrningen, men som sagt min åsikt. Sen undrar jag om Redéns häst var för pigg eller om han faktiskt gasade på för att överta ledningen så fort han bara kunde, för efter den öppningen så borde han väl ha kunnat ta det piano innan han börjar avancera?
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:45   #112

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2595
Standard

Citat:
Och hur ska han kunna veta det i starten?
Han såg att fleet sprang och bröt och vara nära att hoppa =ledning och storfavoriten samt värste konkurenten ur loppet... Klockrent kört av Goop!
Gammal 2015-02-11, 20:45   #113

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Jag lade ut frågan och fick klockrent svar!
(Synd jag kör med speluppehåll denna ggn...)
tomtom2 (+3)
Gammal 2015-02-11, 20:47   #114

2018

Standard

Redan 209:-
Gammal 2015-02-11, 20:48   #115

2018

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-02-11
Bana: Åby, omg. 9
Lopp: 7
Spelform: Tvilling

Hästar: 6, 12
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr
Gammal 2015-02-11, 20:49   #116

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Fa van höll Daniel Olsson med?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 20:49   #117

Helges avatar

Standard

För er som står frågande varför Redén körde som han gjorde... Han var tvungen att prova något nytt, hästen har gått bäst med hårt tempo hela vägen. Han sade innan "full fart all the way". "Folk får tycka att jag är en idiot om det är så".

Så körde precis som aviserat.
oggeb (+5)
Gammal 2015-02-11, 20:55   #118

Manprinsens avatar

Standard

Fan att jag var så korkad och gick på spelvärdes förslag om att spika 6:an. Var ju totalt kass och sen kom galoppen som ett brev på posten.
Gammal 2015-02-11, 20:55   #119

Shooters avatar

Standard

Skit att Flemmings häst slog på en gunga när den accelererade, men det syntes redan före loppet att det var lite på gång.
Gammal 2015-02-11, 20:55   #120

2018

Standard

Citat:
Fan att jag var så korkad och gick på spelvärdes förslag om att spika 6:an. Var ju totalt kass och sen kom galoppen som ett brev på posten.
Vad har spelvärde egentligen för statistik på V86? Har dom satt den någon gång än?
Gammal 2015-02-11, 20:56   #121

Standard

Citat:
Tänk när det blir rätt distans!
Gammal 2015-02-11, 20:57   #122

Voltstarts avatar

Standard

Där kom den ju, min följehäst! Det var säkert bara för att jag hade funderingar om att Jensens skulle vara för bra.
Svar på tal kallas det för!

Typiskt att Flemming alltid ska galoppera när man överväger att gå på honom. Raka tvillingen 1-6 hade nog varit utom fara annars...
Gammal 2015-02-11, 20:58   #123

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vad har spelvärde egentligen för statistik på V86? Har dom satt den någon gång än?
Tveksamt! Travtjänsten har rankat bättre ser jag...
Gammal 2015-02-11, 21:00   #124

Sharp$: 635
Standard

Jag tror att Divas Revansch i lopp 7 kan vara ett ganska intressant skrällbud
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:02   #125
Banned

Standard

https://www.youtube.com/watch?v=ng9O_MmOjLs Vi Blå/Vita krigare kämpar! Perra är där!
Gammal 2015-02-11, 21:02   #126

Manprinsens avatar

Standard

Ryker Venkatesh nu så blir det stora pengar idag
Gammal 2015-02-11, 21:05   #127

spiifiis avatar

Sharp$: 803
Standard

Vad fan gör Erik med Elit Sund? Ligger bra till utvändigt, backar ner och lägger sig sist invändigt?
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:06   #128

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Blev ingen fylla för dig idag
mackpeter (+2)
Gammal 2015-02-11, 21:06   #129

Shooters avatar

Standard

Talk The Talk var lika bra som jag trodde.
Gammal 2015-02-11, 21:08   #130

Manprinsens avatar

Standard

Synd att man skulle åka på Flemming. Hade TTT som tredjehäst på systemet..
Blir nog bra pengar idag på 8
Gammal 2015-02-11, 21:08   #131
Banned

Standard

Ta inte nu att kicka Perra Fast jag tror ni kickar mig!!!!

Varför skall ni kicka Perra!!!!
Gammal 2015-02-11, 21:10   #132

Standard

Citat:
Ryker Venkatesh nu så blir det stora pengar idag
Hade svårt att se hela dagen varför i hela friden Venkatesh var spelad till favorit även om han visat att formen verkar vara bra. Så som tidigare användare har skrivit, är som att luta sig mot ett draperi, hästen är extremt humörbetonad och det är aldrig lätt att vinna från bricka 12. Tur hade jag dock att jag lyckades läsa Marcus Schöns Aftonbladet intervju att Talk the Talk var ett måste streck, och Tarzan brukar ju vinna något på valla iaf!
Gammal 2015-02-11, 21:10   #133

Voltstarts avatar

Standard

Putte64:"Har du hört den där om att skor på eller inte på spelar begränsat mycket roll för prestationen..."
Gammal 2015-02-11, 21:14   #134

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
Hade svårt att se hela dagen varför i hela friden Venkatesh var spelad till favorit även om han visat att formen verkar vara bra. Så som tidigare användare har skrivit, är som att luta sig mot ett draperi, hästen är extremt humörbetonad och det är aldrig lätt att vinna från bricka 12. Tur hade jag dock att jag lyckades läsa Marcus Schöns Aftonbladet intervju att Talk the Talk var ett måste streck, och Tarzan brukar ju vinna något på valla iaf!
Ja speciellt med tanke på att det är en häst som är nästan omöjlig att styra. Tror Örjan får sig ett rejält träningspass varje gång han kör den, men tyckte han körde så bra det gick ändå. Men bakspår är som sagt bakspår, oavsett hur överlägsen man är i kapacitet.
Gammal 2015-02-11, 21:15   #135

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3262
Standard

Citat:
Putte64:"Har du hört den där om att skor på eller inte på spelar begränsat mycket roll för prestationen..."
Putte sover nog kl är 04.15 typ
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:16   #136

Manprinsens avatar

Standard

Björn Goop
dado (+2)
Gammal 2015-02-11, 21:17   #137

Standard

kusk seger
Gammal 2015-02-11, 21:17   #138

Shooters avatar

Standard

Trist lopp.
Gammal 2015-02-11, 21:18   #139

Standard

major.. har du nån dd ?
Gammal 2015-02-11, 21:19   #140

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
kusk seger
Ja, syftar du på att hästen ställde sig, kanske.
Åååååååh, så tråkigt när sådana skitfavoriter vinner! Håller du inte med? Aldrig att de ramlar in när man själv behöver dem som bäst.
dado (+3)
Gammal 2015-02-11, 21:23   #141

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

DD 1,11 mot 4,6
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:27   #142

Majors avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
major.. har du nån dd ?
DD
Razor Blade mot L Lindy
10-1 x 500kr
Razor gick fin fint på lunden senast, rejält bortglömd på strecken iallafall.

3 dagar i rad?

Senast redigerad av Major den 2015-02-11 klockan 21:30.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:31   #143

Voltstarts avatar

Standard

Uppenbarligen är jag "travsnack"-sugen idag.
Jag är ju inte negativ till Haugstad som flera andra på forumet normalt.
Nu gör han bort sig. Varför släpper han ned Örjan framför sig?
Sitter ju framför annars i andraspår och då måste Sebastian ta sig förbi hans häst till slut...

(Tilläggas skall att Kenneth bar rejäl tro inför loppet. Då får man väl köra därefter?)
Gammal 2015-02-11, 21:32   #144

Manprinsens avatar

Standard

Nu vill vi ha Lucky Sec här
Gammal 2015-02-11, 21:34   #145

Shooters avatar

Standard

DD: 3-9. Tror väl att favoriten håller undan i sista, men testar att gå emot.
Gammal 2015-02-11, 21:36   #146

Majors avatar

Standard

Testar även en liten DD
1.5.10-9.11 x 30
Om favoriten bränner i sista.
Gammal 2015-02-11, 21:37   #147

Manprinsens avatar

Standard

Rak DD 1-1 50kr
Gammal 2015-02-11, 21:38   #148

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Nu vill vi ha Lucky Sec här
Nej, Tripolini V.P.! Barfota fram, lång distans och framspår! Vinner med fyrtio meter från ledningen! Stenklar!
Voltstart (+5)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:38   #149

Majors avatar

Standard

Sitter kvar på V86 an Med följande ekipage
Avd 7 1.5.10
Avd 8 1
Nu håller alla i familjen tummarna.
Gammal 2015-02-11, 21:44   #150

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Nej, Tripolini V.P.! Barfota fram, lång distans och framspår! Vinner med fyrtio meter från ledningen! Stenklar!
Jo tjena, fyrtio meter!
Gammal 2015-02-11, 21:44   #151

Standard

Det är ju själva fan att det aldrig kan lyckas fullt ut för Dyrberg med Bazir Dimanche....
Major (+5)

Senast redigerad av tomtom2 den 2015-02-11 klockan 21:46.
Gammal 2015-02-11, 21:45   #152

Shooters avatar

Standard

Då gäller det att Tillman torskar mot Örjan i sista.
Gammal 2015-02-11, 21:45   #153

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jo tjena, fyrtio meter!
Men varför kör Jeppe 18 första varvet? Helt ofattbart för mig.
Gammal 2015-02-11, 21:45   #154

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Lite Etain Royal, dvs skittrav.
Klasstippe, Emeffeff!
_______
Fast Lucky Sec, vad ska man tro om den? Fortfarande lika frågande som vanligt. En favoritindivid!
Gammal 2015-02-11, 21:46   #155

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Det var nåt som liknade galopp ett par steg över upploppet på vinnaren... eller?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 21:46   #156
SAO

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg

Oj vad nervöst nu.
Jobba Örjan
Gammal 2015-02-11, 21:47   #157

Majors avatar

Standard

Citat:
Det är ju själva fan att det aldrig kan lyckas fullt ut för Dyrberg med Basir Dimanche....
Håller med till 100%
Hade smakat med 4% på V86.
Gammal 2015-02-11, 21:47   #158

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Det var nåt som liknade galopp ett par steg över upploppet på vinnaren... eller?
Tyckte det var passgång, ja.
Gammal 2015-02-11, 21:47   #159

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
...så länge de saxar frambenen lite halvsnyggt, så räcker det i Sverige. På gott och ont.
Gammal 2015-02-11, 21:51   #160

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Lite Etain Royal, dvs skittrav.
Klasstippe, Emeffeff!
_______
Fast Lucky Sec, vad ska man tro om den? Fortfarande lika frågande som vanligt. En favoritindivid!
Tackar! Men vad säger du om styrningen Voltstart? Visst borde Jeppe kört snabbare både första och andra varvet?
Gammal 2015-02-11, 21:57   #161

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Tackar! Men vad säger du om styrningen Voltstart? Visst borde Jeppe kört snabbare både första och andra varvet?
Jo, framförallt om han är medveten om Lucky:s styrka. De brukar påstå att hästen mest är stark, fast jag tror att rygg ledaren och kortspeed passar utmärkt. Det handlar om trav, som sagt.

Sydde du ihop nån vinst idag?
Gammal 2015-02-11, 21:57   #162

Standard

jackpot igen..
Gammal 2015-02-11, 22:02   #163

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Avd 1: Alla
Avd 2: Alla
Avd 3: 6,11,4,1,5
Avd 4: 12,5,10
Avd 5: Champ Walk In
Avd 6: 12,2,4,11
Avd 7: Tripolini V.P
Avd 8: Livacious Lindy

Lär inte bli nån större utdelning heller...
Tänk om man skulle spela som man tänkt från början nån jävla gång?
MikaF (+5)
Gammal 2015-02-11, 22:06   #164

Sharp$: 166
Standard

vinner man något på 6 rätt ?
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 22:06   #165

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
vinner man något på 6 rätt ?
Nej, jackpot
Gammal 2015-02-11, 22:07   #166

Standard

Och hur många jackpotmiljoner hamnade i fickorna på dom som spelar via USA ikväll då?
Gammal 2015-02-11, 22:10   #167

Standard

Riktigt trist att missa på Sebastian Sund då jag helt hade missat den på mitt feta system på 72 Kronor. Fick nöja mig med 2 stycken sjuor på det, men hade varit jävla skillnad om man bara hade öppnat ögonen. Sen att Love aint easy som jag hade på bongen ger sig något alldeles fruktansvärt lätt i ledningen är pinsamt men men! Nya tag!
Gammal 2015-02-11, 22:11   #168

Helges avatar

Standard

Citat:
Och hur många jackpotmiljoner hamnade i fickorna på dom som spelar via USA ikväll då?

Lugnt på den fronten idag trots jackpot. Var sämre omsättning med. Har att göra med detta idag?
ATG varnar Xpressbet, PariBet och German Tote
http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...n-tote-1116482

Major (+5), tomtom2 (+5)
Gammal 2015-02-11, 22:14   #169

Majors avatar

Standard

Bara att börja fundera på V75 Kalmar. God natt alla på sharps.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 22:15   #170

Voltstarts avatar

Standard

Helge...så klockrent! Snacka om att de har haft allt serverat! Pinsamt att det har tillåtits pågå så utbrett! Citerar Conrad: "Skandal!"
Helge (+5)
Gammal 2015-02-11, 22:17   #171

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moozart1337 Visa inlägg
Riktigt trist att missa på Sebastian Sund då jag helt hade missat den på mitt feta system på 72 Kronor. Fick nöja mig med 2 stycken sjuor på det, men hade varit jävla skillnad om man bara hade öppnat ögonen. Sen att Love aint easy som jag hade på bongen ger sig något alldeles fruktansvärt lätt i ledningen är pinsamt men men! Nya tag!
Love var pinsam redan i senaste starten, sett till avslutningen.
Gammal 2015-02-11, 22:17   #172

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Lugnt på den fronten idag trots jackpot. Var sämre omsättning med. Har att göra med detta idag?
ATG varnar Xpressbet, PariBet och German Tote
http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...n-tote-1116482

Haha, ja den varningen tog tydligen skruv direkt, givetvis hänger den ganska klena omsättningen trots jackpot samman med detta också.
Stekel (+20), Helge (+5)
Gammal 2015-02-11, 22:19   #173

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jo, framförallt om han är medveten om Lucky:s styrka. De brukar påstå att hästen mest är stark, fast jag tror att rygg ledaren och kortspeed passar utmärkt. Det handlar om trav, som sagt.

Sydde du ihop nån vinst idag?
Oavsett Lucky Sec är min känsla iallafall att han får ut mer av sin häst om han kör i ett jämnt 15-tempo. Spelade den raka dubbeln och vinnarspelet, men grämer mig över att jag inte hann med streckspelen idag. Perfekt tillfälle att utnyttja den dubbla jackpoten idag, hyfsat enkla 13k för de som satt 8an idag.

Förresten, någon som får upp den här fredagen i ATGs kalender? Helt död för mig - och alla andra dagar funkar...
Gammal 2015-02-11, 22:23   #174

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Citat:
Oavsett Lucky Sec är min känsla iallafall att han får ut mer av sin häst om han kör i ett jämnt 15-tempo. Spelade den raka dubbeln och vinnarspelet, men grämer mig över att jag inte hann med streckspelen idag. Perfekt tillfälle att utnyttja den dubbla jackpoten idag, hyfsat enkla 13k för de som satt 8an idag.

Förresten, någon som får upp den här fredagen i ATGs kalender? Helt död för mig - och alla andra dagar funkar...
Nope... Atg vill inte att vi spelar fredag den 13:e!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-11, 22:25   #175

capones avatar

Standard

Citat:
Tidig rad jobbar hela dagen

1. 2,3,6
2. 2,3,4,7
3. 1,3,6,11
4. 4,5,8,10,12
5. 1
6. 2,4,5,11,12
7. 3
8. 1,9

Lycka till alla idag

Gammal 2015-02-11, 22:26   #176

softpojks avatar

Standard

Grattis alla som vann på V86 idag.

& Tack dem som grattade mig på V5.
Gammal 2015-02-11, 22:27   #177

Helges avatar

Standard

Citat:
Ta inte nu att kicka Perra Fast jag tror ni kickar mig!!!!

Varför skall ni kicka Perra!!!!

Perratrav365 åkte ut lika fort som han kom in ...nästan iaf.
Gammal 2015-02-11, 22:32   #178

capones avatar

Standard

Helge
finns hela vinstlistan

Gammal 2015-02-11, 22:48   #179

Sharp$: 1290
Standard

Varför lyssnar jag på min mamma som skrev jag skulle spika 6 o avd 1 när jag hade 4 alternativa spikar.. De andra 3 satt..

Twitter: @Batmantyp
softpojk (+20)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 01:05   #180

Somalays avatar

Sharp$: 94
Thumbs up

Citat:
Här blev 8 rätt
Gammal 2015-02-12, 08:56   #181

Helges avatar

Standard

Citat:
Helge
finns hela vinstlistan
Det är hela, små vinster redovisas ej.

capone (+1)
Gammal 2015-02-12, 11:29   #182

Majors avatar

Standard

Någon som reagerade på att Stefan Melander ändrade riktigt sent på barfota infon på Talk the Talk i avd 4 ? Tror att det var lopp avgörande mot Venkatesh. (för dom som nu kanske spikade favoriten)
Hur ser regelverket ut gällandes balansen infon innan tex V86
Det är klart tydligt att det är värt dom böter man får mot prissumman man kan köra in i detta fall 60K.
Gammal 2015-02-12, 11:39   #183
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Någon som reagerade på att Stefan Melander ändrade riktigt sent på barfota infon på Talk the Talk i avd 4 ? Tror att det var lopp avgörande mot Venkatesh. (för dom som nu kanske spikade favoriten)
Hur ser regelverket ut gällandes balansen infon innan tex V86
Det är klart tydligt att det är värt dom böter man får mot prissumman man kan köra in i detta fall 60K.
Allt den där jävla fuxen gör är irriterande, någon mer otydlig och slug typ får man leta efter. Det där fick hans vänner reda på i god tid.
Dock borde örjan ha fortsatt i full rulle med venkatesh istället för att stanna upp och gått ner i rygg, den hästen skulle tuggat på bara. Kanske inte räckt ändå, men den har ju ej tempoväxlingen att göra så.
Gammal 2015-02-12, 12:38   #184

Majors avatar

Standard

Såg du odds rörelsen på Talk the Talk efter ändringen?
sist jag såg skobalansen innan start var 19.45 och då var det skor runt om, såg först i efterhand att Melander hade ryckt dojorna.
Gammal 2015-02-12, 13:02   #185
DIF

Standard

Citat:
sist jag såg skobalansen innan start var 19.45 och då var det skor runt om, såg först i efterhand att Melander hade ryckt dojorna.
tittade ej så noga igår, men dom som satt på "rätt info" hade nog lastat på alla marknader i god tid innan det rödmarkerades på atg.
Litar mer på en osäkrad handgranat än fuxen. Han står bara och svamlar och babblar dynga till alla.
Gammal 2015-02-12, 13:28   #186

Standard

Citat:
Den gav 4,10 hos atg. Mellan 7,50-9,50 hos nätbolagen. Har sagt det många gånger förr. Ska man numera spela på hästar det rycks skor på så ska man

1. Inte vara limiterad hos nätbolagen
2. Lägga spelen där och tidigt

Det är alldeles för många som spelar på det hos atg och det blir 4 av 5 ggr (minst) underodds där och underodds blir man bara en förlorare i längden på att spela på.
Major (+5)
Gammal 2015-02-12, 13:44   #187
DIF

Standard

Citat:
Den gav 4,10 hos atg. Mellan 7,50-9,50 hos nätbolagen. Har sagt det många gånger förr. Ska man numera spela på hästar det rycks skor på så ska man

1. Inte vara limiterad hos nätbolagen
2. Lägga spelen där och tidigt

Det är alldeles för många som spelar på det hos atg och det blir 4 av 5 ggr (minst) underodds där och underodds blir man bara en förlorare i längden på att spela på.
Man kan aldrig lita på en rödhårig!
Gammal 2015-02-12, 13:54   #188

Standard

Citat:
Man kan aldrig lita på en rödhårig!
Men man kan lita på att oddsen blir skit när han kör sina hästar barfota och det lyser rött i listorna.

1.

Venkatesh 50 procent av insaterna på V86: 1,90 i v odds
Talk the Talk 10 procent av insaterna: 4,10 i v odds (skulle stått i 9,50 med samma förhållande som vad gäller insaterna på V86

2.

Talk the talk 10 procent: 4,10 i v odds
Anastacia Trot (den som låg närmast vad gäller insatsfördelningen på V86 med 8 procent) hade gett 12 ggr i v odds). Talk The Talk skulle även här gett ungefär 9,50 om man jämför insatsfördelningen på V86.

Talk The Talk gav således betydligt mindre än hälften i odds mot vad den borde ha gett om man ser till hur den spelades på V86 spelet.
Gammal 2015-02-12, 14:49   #189
DIF

Standard

Citat:
Men man kan lita på att oddsen blir skit när han kör sina hästar barfota och det lyser rött i listorna.

1.

Venkatesh 50 procent av insaterna på V86: 1,90 i v odds
Talk the Talk 10 procent av insaterna: 4,10 i v odds (skulle stått i 9,50 med samma förhållande som vad gäller insaterna på V86

2.

Talk the talk 10 procent: 4,10 i v odds
Anastacia Trot (den som låg närmast vad gäller insatsfördelningen på V86 med 8 procent) hade gett 12 ggr i v odds). Talk The Talk skulle även här gett ungefär 9,50 om man jämför insatsfördelningen på V86.

Talk The Talk gav således betydligt mindre än hälften i odds mot vad den borde ha gett om man ser till hur den spelades på V86 spelet.
Det som suger saltballe är ju att han vet själv flera dagar/veckor innan vad han ska göra med både skor, vagn och huvudlag, men varje jävla gång så velar han i media och låtsas inte veta någonting.
Minns hur han höll på med Iceland inför varje start. Men klart som fan att "några" kan få julafton lite oftare.
Major (+10)
Gammal 2015-02-12, 15:50   #190

Standard

Citat:
Det som suger saltballe är ju att han vet själv flera dagar/veckor innan vad han ska göra med både skor, vagn och huvudlag, men varje jävla gång så velar han i media och låtsas inte veta någonting.
Minns hur han höll på med Iceland inför varje start. Men klart som fan att "några" kan få julafton lite oftare.
Men han är inte ensam om att inte gå att lite på bland tränarna.

Robert Bergh t ex är väl minst like opålitlig och även där är det nog en stor fördel att tillhöra den inre kärnan när det gäller information.

Finns flera. B Goop, J-O Persson är två som nog lämnar annan information till en del än vad som sägs till media.

P Untersteiner, Redén är två exempel där man känner betydligt större tillit till vad som sägs i media.
asgaya3141 (+2)
Svara

td