|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-09, 15:19 | #1 |
Banned
|
V86 Dubbel Jackpott
Känns som det är endast 7 lopp att lösa denna onsdag, Livacious Lindy ska ha bra chans att leda runt om.
|
2015-02-09, 15:36 | #2 |
Casper downhill känns som en kall favorit. Gilmore sitter ju i spets där!
|
|
2015-02-09, 17:18 | #3 |
Avd 7: Lucky Sec håller ut övriga och släpper till Tripolini i andraskedet. Dessa 2 gör upp om det, ellet kan Rapide du Pommeau utmana? 4% på Lucky Sec är ju klart intressant med tanke på open stretch. Fin vid dödensvinsten senast.
|
|
2015-02-09, 17:39 | #4 |
Känsla av att emeffeff får revansch med "sin" 3 Tripolini V.P.!
Är ju med där framme direkt den här gången. __________ 6 Dawning Dream med Flemming gör ju att man måste gå danskt vad gäller spikarna. (Horpestad kan inte köra häst, fast Monfalcone verkar ha en del under huven...) Tvilling 6 mot 1 och 2, där innerspårshästarna har kapacitet för att duga en bit. (1 Heart Jack är startsnabb, 2 "Snöbollen" visar toppform) ___________ I sista tycker jag att 4 Lina Liv och 6 Solöns Rangel kan vara trevliga fiduser. Min tanke är att nån av dem hamnar långt fram i rygg, på speed är de vassa vid överpace. ___________ 6 Kay Adams till 2% i ett dåligt lopp. Värd vara mer spelad, då ingen här verkar vilja vinna. Sågen på 4 Love You Silvio i samma race. Är såpass blöt att den aldrig ska streckas i grunden. 12 Sebastian Sund slipper väl övermakten denna gången och står på tur för vinst. 11 Explosive Dust hör väl hemma här tillsammans med 2 Love Ain´t Easy som besitter fart? 2,6,11,12 känns billigt, men heltäckande. Lite tipstankar efter snabbtitt. Upp till bevis för Jeppe efter allt skryt om Tripolini. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lars (+1) |
|
2015-02-09, 19:03 | #5 |
Är inte Sebastian Sund en bra spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2015-02-09, 19:05 | #6 |
Barfota fram på Quiteanotherstory då måste den med på Lappen
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2015-02-09, 22:44 | #7 |
Banned
|
|
2015-02-10, 07:38 | #8 |
Jag har svårt att se Livacious Lindy torska loppet...såg ruskigt bra ut senast också samt att distansen är ++....ser ingen anledning att analysera vidare i detta lopp, omgångens bästa spik!
|
|
2015-02-10, 20:04 | #9 |
Fleetfoot Hanover tror jag mycket på i morgon.
|
|
2015-02-10, 20:24 | #10 | |
Citat:
Ska man gardera MÅSTE man ta med Bazir Dimanche, har läge och kunnande och blir duktigt bortglömd! Det måste väl vara Dyhrberg som håller spelet nere där. Att den är mindre spelad än fattige Lasken Palema från bakspår är en svårlöst gåta...
2015-02-10, 21:45 | #11 | |
Citat:
|
||
2015-02-10, 22:04 | #12 |
Nja i stort sett varje start stämmer inte riktigt, det är mer 50/50 över tid. Sen kan man debattera om det är större eller mindre risk än så för stunden. Han verkar inte ogilla innerspåret så farligt och kusken är bättre än vad han haft nästan någon gång tidigare. Jag tror det är mindre än 50% risk imorrn och att han som sagt har bra chans om felfri från de positioner som är troliga att han får.
2015-02-10, 22:18 | #13 |
Avd 1: Alla
Avd 2: Alla Avd 3: 6,11,4,1,5 Avd 4: 12,5,10 Avd 5: Champ Walk In Avd 6: 12,2,4,11 Avd 7: Tripolini V.P Avd 8: Livacious Lindy Lär inte bli nån större utdelning heller... |
|
2015-02-11, 00:34 | #14 |
Det slog inga gnistor om 1 Champ Walk In till slut efter smörresa i rygg senast. Fanns det verkligen nåt sparat?
Där vill jag höra en positiv intervju innan tanken om spik på en 48%:are känns aktuell. Är det här i avdelning V, som grunden till hyfsad utdelning går att hitta? Både 3 Oldwildwest och 11 Look At My Face är modeller jag gillar och gärna önskat se hos topptränare. De verkar ha utveckling i sig! Saknar både tävlingsfokus och ork i nuvarande regi? _________ 12 Venkatesh är ju dessutom lätt sinnesförvirrad, avd IV. 58% och hoppet om att sänka två av dagens mest spelade känns fullt realistiskt för tillfället! |
|
2015-02-11, 07:12 | #15 |
Tror inte goop kan hålla upp spets. Släpper old wild west till dansken så kan det bli tredje in. Venkatesh såg lugnare ut sist men är som ett draperi att luta sig mot. Mercury broline sitter i spets o bör ja bra chans
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2) |
|
|