Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-09, 08:53   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 HALMSTAD

Bästa spik? bästa draget?

Spännande att se Edward Ale ikväll, ett mycket bra lopp med On Hold, Ålands V.

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 08:59   #2

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2213
Standard

Berghults leffe i första är rolig, sköt till riktigt bra sist
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 09:13   #3

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Bästa spiken måste va soul artist. Ska mycket till om det inte är spets o slut på den. Sen blir det nog spik på rondine amour trots uppehåll, då jag tycker den möter inget vidare motstånd. Vivo per lei tror jag mycket på i sista. Tror att den kan va snabbt framme o överta spets.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 10:22   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Bästa spiken måste va soul artist. Ska mycket till om det inte är spets o slut på den. Sen blir det nog spik på rondine amour trots uppehåll, då jag tycker den möter inget vidare motstånd. Vivo per lei tror jag mycket på i sista. Tror att den kan va snabbt framme o överta spets.
Håller inte med dig, Soul Artist är överstreckad! Han får inte spets för där sitter Lindgrens kuse och jag tror inte patrik släpper! Finns några roliga bakom!

Den bästa spiken måste väl vara Dante Boko, går bäst med ludde och möter väldigt överkomligt motstånd! Hur ska han förlora det här?

Åter igen ska jag tjata om Sugar di Poggio som är en riktigt bra häst, felfri och om inte dansken (nr 7) får komma lätt till ledningen och bestämma hur han vill så borde chansen vara god!

Danne Widegren borde ha rätt god chans med 5 min finish i avd 5, når han inte spets med en häst i toppform? 4,8,11 värst emot!

Senast redigerad av alle den 2015-02-09 klockan 10:33.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 10:47   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Håller inte med dig, Soul Artist är överstreckad! Han får inte spets för där sitter Lindgrens kuse och jag tror inte patrik släpper! Finns några roliga bakom!

Den bästa spiken måste väl vara Dante Boko, går bäst med ludde och möter väldigt överkomligt motstånd! Hur ska han förlora det här?

Åter igen ska jag tjata om Sugar di Poggio som är en riktigt bra häst, felfri och om inte dansken (nr 7) får komma lätt till ledningen och bestämma hur han vill så borde chansen vara god!

Danne Widegren borde ha rätt god chans med 5 min finish i avd 5, når han inte spets med en häst i toppform? 4,8,11 värst emot!
Lindgren vill se cosmos i rygg enligt intervju i ronden. Dante boko har aldrig hållt upp innern. Finns ett par snabba utvändigt. Sen tycker jag han varit ojämn i prestationerna. Sugar håller jag med om
Gammal 2015-02-09, 11:00   #6

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Utan att ha kollat % eller strykningar, så känns 11 Rondine dÁmour som dagens givna att gå på. Hästen har ju visat rejält med fart och förmåga när det funkar. Johan är en så mycket bättre tränare i min värld. Var är hammaren?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 17:18   #7

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Toppchans för Ludde?

Tipsettan: Dante Boko har ingen seger i resultatraden, men faktum är att han har varit ute i tuffa sällskap. Denna gång ser motståndet aningen enklare ut och skulle Kolgjini dessutom lyckas svara upp sitt innerspår bakom startbilen ökar segerchansen ytterligare!

Draget är Bergshults Leffe som håller knallform och ska också tas på största allvar.

avd2.
Tipsettan står helrätt inne i loppet..

Soul Artist står på kronan rätt inne i kvällens lopp. Lägg därtill att han kan öppna bra från start, trivs över aktuell distans och dessutom har en säker lärling i Jan Hansen. Med andra ord en bra segerchans och också en vettig tipsetta.

Draget: Glaomour Hålleryd har fin fart och slutar i segerstriden om skicklige Frank Nilsson hittar ner i slagläge.

avd3.
Captian visar vägen från start till mål...

Spiken: Captain Crowe blev jag väldigt imponerade av senast och att det denna gång handlar om ett halvvarv längre distans är bara ett plus. Så fort man hittat ut från sitt innerspår lär det bli ett offensivt upplägg! Bra spik!

Skrällen: Spot on la Marc kan lägga iväg ganska bra och lär laddas på nytt, släpper ???

avd4.
Öppet lopp, med damer över stayer...

Draget: Blue Star Mythical har ett intressant läge och med en lyckad start sitter hon bra till per omgående. 15%

Skrällen: Above all håller nyttig form och ska åter ses med vissa möjligheter. 5%. Fynd!

avd5.
Danne jagar seger med en vass finish?

Tipsettan: Min Finish är snabb ut och gör sina bästa lopp i ledningen varför taktiken lär vara given.

Draget: Hey Honey har gjort det riktigt bra på slutet, men utan att ha fått vinna. Står på tur för seger.

avd6.
En sevärd duell gör upp?

Tipsettan: Ålands Vikingen är stark som få och lär köras offensivt så fort tillfälle ges. Givet segerbud!

Draget: Opitergium visade senast 1.10 sista 800 fram till en mersmakande fjärdeplats och med två lopp i kroppen lär toppformen vara nära.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 17:29   #8

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Dagens bästa spik är i mina ögon i V64-5 i Hippie. Trots bricka åtta.
Gammal 2015-02-09, 17:36   #9

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Ja med tanke på att Aftonbladet har den som avslag borde den vara säker. Nu är det jänkarvagn igen som vid segern!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 17:40   #10

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Folk blir dessutom lurade med senaste skoinfon på henne, hon gick med skor då, trots att det står ¢¢. Klart bättre som idag ¢¢.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 18:05   #11

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Utan att ha kollat % eller strykningar, så känns 11 Rondine dÁmour som dagens givna att gå på. Hästen har ju visat rejält med fart och förmåga när det funkar. Johan är en så mycket bättre tränare i min värld. Var är hammaren?
Anmäld cc....lika klar iaf?
Gammal 2015-02-09, 18:09   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Anmäld cc....lika klar iaf?
den är väl inte anmäld än? inte så sugen på att spika om det blir skor där
Gammal 2015-02-09, 18:09   #13

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6563

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Och trots uppehåll på över en månad..?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 18:10   #14

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
den är väl inte anmäld än? inte så sugen på att spika om det blir skor där
Jo, anmält så.

Får bli allt bli en garderingslapp med. Är ju klassen i gänget men ingen kan ju veta hur det går med skorna på, inte gått så sen början av karriären 2013.

Senast redigerad av Helge den 2015-02-09 klockan 18:18.
Gammal 2015-02-09, 18:30   #15

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Nu kommer min favorithäst Edward Ale. Senast han startade var i Jubileumspokalen hösten 2013. Då var han lika betrodd som Panne de Moteur, Occhione Jet osv. Edward tränar i lag med Västerboonthenews. Hoppas han håller, så har vi en elithäst.

I övrigt streckar jag Frank Nilsson tills avstängningen påbörjas nästa vecka.

1) 1 spik (en härlig häst nu med Ludde - spets o slut)
2) 1,4,7 (Patrik och Frank - kom igen)
3) 1,7,8,9,11,12 (måste ha med Ingves, som så snöpligt snuvade mig på V75 i sista)
4) 3,9,11,15 (måste strecka Ingves)
5) 4,5,8,11 (provar Riordans träning med Johnny)
6) 13 spik (gillar denna häst)

Kostar 288:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td