Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-02, 08:51   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

ELITLOPPET 2015

Solvalla släpper sina restaurangbiljetter idag, så vad är inte bättre än att börja tugget inför vårens höjdpunkt.

Vilka hästar vill man ha med, vilka ska bort?

Kommer prishöjningarna göra att det tappas folk?

Själv så hoppas jag på ett Int'l lopp i år. Spännande att det är så många fransmän som på förhand aviserat intresse, om inte annat så höjs pulsen markant.

Krydda med några chanslösa jänkare, dopade italienare och vi har en skön soppa i år igen..

Undrar hur Solvallatränarna ska göra för att få med sina hästar? Man kan ju bara hoppas att de prestera för att få biljetter och inte som senare år när Hutman/Tazan grinar och sen får wildcards för chanslösa.

Tidig drömåtta, utan verklighetsförankring (hälften har säkert redan sagt nej)

Up and Quick
Timoko
Bold Eagle
Nuncio
Market Share
Delicious US
BBS Sugerlight
Mosaique Face

Bubblare: Brad de Veluwe, Magic Tonight, Ed You

Sen kan man ju diskutera priser i all oändlighet och vad olika evenemang kostar osv. Men kongressen lör-sön plus inträde 3250kr, det är mastigt......
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 08:52   #2

Sharp$: 3461
Standard

Haha, först dissar jag Tarzan och sen vill jag ha med hans jänkare. Jaja, tror ni förstod min poäng.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 09:40   #3

Sharp$: 2114
Standard

Vilken blir folkets häst ?
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 10:27   #4

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Hultman missar knappast..
Panne och orre är i form och skadefria blir den livsfsrliga
Gammal 2015-02-02, 13:12   #5

putte64s avatar

Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag hoppas verkligen bold eagle kommer.
Sjukt bra...

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Solvalla släpper sina restaurangbiljetter idag, så vad är inte bättre än att börja tugget inför vårens höjdpunkt.

Vilka hästar vill man ha med, vilka ska bort?

Kommer prishöjningarna göra att det tappas folk?

Själv så hoppas jag på ett Int'l lopp i år. Spännande att det är så många fransmän som på förhand aviserat intresse, om inte annat så höjs pulsen markant.

Krydda med några chanslösa jänkare, dopade italienare och vi har en skön soppa i år igen..

Undrar hur Solvallatränarna ska göra för att få med sina hästar? Man kan ju bara hoppas att de prestera för att få biljetter och inte som senare år när Hutman/Tazan grinar och sen får wildcards för chanslösa.

Tidig drömåtta, utan verklighetsförankring (hälften har säkert redan sagt nej)

Up and Quick
Timoko
Bold Eagle
Nuncio
Market Share
Delicious US
BBS Sugerlight
Mosaique Face

Bubblare: Brad de Veluwe, Magic Tonight, Ed You

Sen kan man ju diskutera priser i all oändlighet och vad olika evenemang kostar osv. Men kongressen lör-sön plus inträde 3250kr, det är mastigt......
Gammal 2015-02-02, 20:31   #6

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Det finns nog tillräckligt med intresserade för att fylla restauranger och diverse iordningställda uteplatser med högre biljettpriser. Frågan är väl hur trångt det blir på resten av ytan? Jag tror att de aviserade prishöjningarna inte gör så mycket, folk kommer ändå.

Stora grejen är väl att det i år krockar med Stockholm Maraton, så det lär bli svårt att hitta hotell och liknande för vettiga priser till dem som kommer utifrån.

Deltagande hästar lugnar jag mig lite med. Timoko som titelförsvarare och Up and Quick som vinnare av PdA är väl rätt så klara att man vill se, men i övrigt vill jag se form och prestationer.
Gammal 2015-02-02, 21:40   #7

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Harry Haythrow känns given om han visar lite form.. vilken enorm PR!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 21:52   #8

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Fel distans att försöka knäcka Inken på...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 22:24   #9

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det finns nog tillräckligt med intresserade för att fylla restauranger och diverse iordningställda uteplatser med högre biljettpriser. Frågan är väl hur trångt det blir på resten av ytan? Jag tror att de aviserade prishöjningarna inte gör så mycket, folk kommer ändå.

Stora grejen är väl att det i år krockar med Stockholm Maraton, så det lär bli svårt att hitta hotell och liknande för vettiga priser till dem som kommer utifrån.

Deltagande hästar lugnar jag mig lite med. Timoko som titelförsvarare och Up and Quick som vinnare av PdA är väl rätt så klara att man vill se, men i övrigt vill jag se form och prestationer.
har man inte fixat hotell ska man nog boka det nu som du säger stockholm maraton kommer dra mycket folk.
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 23:06   #10

Sharp$: 11975
Standard

8ggr på plats på On Track Piraten på bet365, måste väl kännas bra för dom som tror på denne
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 01:01   #11

Perreffss avatar

Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Ja precis, jäklar vad dålig Panne de Moteur var förra året...
Perreffs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 10:53   #12

Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fel distans att försöka knäcka Inken på...
Helt rätt distans för harry om nu de båda skulle mötas i något av heaten, däremot så kanske inte harry egentligen har och göra i elitloppet men det skulle verkligen bli en folkets häst!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 16:23   #13

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg

Inträdet är inte i närheten av så högt att jag avstår Elitloppsbesök.

Något som påverkar MYCKET mer är att det inte krockar med andra stora evenemang som t ex Stockholm Maraton.

En annan detalj som framförallt påverkar andelen "tillresta besökare" är hur sent på dagen finalen avgörs. De senaste åren har den tenderat att ligga allt senare på eftermiddagen. Om man bor i Stockholm med omnejd så är detta en "icke-fråga". Men för dem som ska ta hem och har längre att åka så är det absolut en faktor som avgör om man åker eller inte. Solvalla är helt kallsinniga till det här argumentet. Men nog tusan är den stor del av charmen med Elitloppet att det kommer mycket folk "utifrån" som håller på "sina hästar". Snacket om att senarelägga tävlingar ger mig kalla kårar. I en del fall är det ju det exakt omvända som är det rätta.

Just detta har en stor del i att stämningen inte längre är vad den en gång var.

Senast redigerad av Strappa71 den 2015-02-06 klockan 16:25.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 17:46   #14

johanls avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 696
Standard

Fan va jag längtar,första vårtecknet när fakturan på Elitloppsresan kommer,inträdet är dyrt,men va fan dotterns biljett till nåt pojkband i Göteborg var mycket dyrare,det enda sura är som sant maraton mycket mer folk på stan,Måndagen efter är ju semester ett måste,hemma i Småland vid midnatt.
johanl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 18:39   #15

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Jag tror på Support Justice
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 20:48   #16

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det tror jag inte. För nåt år sen plockade man en formlös Friction framför Harry som redan då var folkkär
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 20:59   #17

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 1416
Standard

Mitt drömfält:

Up And Quick
Timoko
Univers de Pan
Un mec d'heripre
Nuncio
Maven