![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V64 Färjestad
Omgångens spik, Candor Hall i sista? Skor / Brodd krav och den är stenklar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Resturang idag på Hemmaplan
Är inte S.T.C.C.Faksa klar också med Goop Snön vräker ner Plognig/harvning är enda möjligheten. Brodd gäller
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av capone den 2015-02-01 klockan 10:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ni har glömt det välsignade ordet som dado format "Nu kör vi"
![]() Så jag tar kommandot. NU KÖR VI! Ser ut som samtliga storfavoriter har relativt stora chanser idag. Lutar åt fleris!
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
skittråkig dd med de två nämnda-- 2.70 nu
milda makter så stryker de både on hold och princess wine...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2015-02-01 klockan 10:37. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Riktigt kul att Färjestad arrangerar V64 idag!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Har precis varit ute och skottat och det är då rejält med snö som kommit. OM det blir start kan man fundera lite på hur redens canadick i första, fungerar på sån bana...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2015-02-01 klockan 10:50. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
Prata på DM med Redén igår, då visste man inte banan skulle bli så här kass. Trodde mycket på Only däremot Johnny mycket missgynnad av skor. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Kan Rutger Gigant hota favoriten i första under svåra förhållanden?
Tycker Gateruds Galon blir lite väl hårt streckad pga billig v75 seger? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Mina tankar just nu!
Avd 1: Bör räcka med dessa hoppas jag! 2.7.3 Avd 2: Testar nog såhär. A hästar: 6.1.5 B hästar: 3.4.7 Avd 3: A hästar: 6.3.5 B hästar: 2.9.1 Avd 4: Tror On Track Piraya vinner detta. Men tror annars att NR 7.6 kan vara farliga! A hästar: 8.7.5.6 B hästar: 2.9.4 Avd 5: Funderar på att spika S.T.C.C.Faksa Någon som tycker emot det? Avd 6: Trodde mycket på On Hold idag. Synd den blev struken. Tror att Candor Hall Borde vinna detta nu: Men kör dessa också. A hästar: 5.6.1 B hästar: 3.8 Dock osäker på om jag kanske kommer ändra och bara köra Candor Hall som ensam A häst sen. Avaktar med systemet lite så. Mvh |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Tror man kan spika favoriterna i dom 3 sista och köra helgarderat i dom 3 första och hoppas på nån jätterensare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Tänker också nöja mig med 2-3-7 i avd 1 - gardering i avd 2 och 3 spik på on track piraya i avd 4 - sedan i 5:e hmm kallblod är kallblod - kom inte och säg nån annan! Så garderar 5 faksa med 3 eldvira och 4 trippa undan - spik i sista på candor hall , bör vinna nu när on hold är borta
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Hoppas vi får se snyggingen Kurre's kvallopp idag. (QUARCIO DU CHENE)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Låter fint det tycker jag =). Jo kallblod är lite svårt så. Men tror iaf min chans till spik blir där. Gillar ej att ändra mig så. Angående din gardering i lopp 2-3 någon du tycker jag missat? Tacksam för svar igen =) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|