Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-05, 23:28   #91

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Det är min skräll. Låt han va. Vill ha lite streck!
den är riktigt stark den kusen. lär hålla farten bäst om det går för fort.vi hoppas på 13 på varvet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 23:28   #92

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Jag tar gärna Super Otto isåfall
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 23:31   #93

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tar gärna Super Otto isåfall
han får backa därifrån. lär hamna sist i kön
Gammal 2015-02-05, 23:45   #94

Standard

Stolopp samt lärlingslopp. Känns omöjligt att lösa. I love champagne har haft svårt för spets förr på 2140 möjligen är den bättre hos per. Alvena take it var fruktansvärd sist. Bland jätteskrallarna nämner jag Loke från spår 1 där det kan bli rygg ledaren. Unique gowan som är råstark vissa dagar o har en mycket kompetent kusk i vagnen. Occassione font kan speeda en bra dag. Inte omöjligt med maxklaff.
Gammal 2015-02-06, 00:29   #95

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Lär bli låg utdelning, läge för flerbong! Jackpot
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 02:02   #96

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Jag förstår ju utgångstipset i Guld. Både när det gäller vem som efterhand sitter i ledningen och vem som vinner. Men när blev Digital Ink startsnabb? Varför spekulerar ingen om vad Robert Bergh kan tänkas ställa till med i detta lopp?

Favoritvältar-syndromet börjar vakna till liv...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 02:03   #97

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Avd1: Air Gunner är hyffsat snabb ut med Jorma i vagnen. Får svårt svara ut Västerboonthenews som lär laddas för fulla muggar. Västerboonthenews blir oavsett släppt till ledning om han nu mot förmodan inte tar en längd på nämnd innanför? Känns som han blir väldigt svårslagen. Första tanken när man såg honom från framspår. Air Gunner får vinnarhålet troligen. Var hamnar min personliga favvohäst Art on Line? Kan öppna hyffsat snabbt bakom bilen, men tar knappast en längd på Västerbo. Känns som han får göra grovjobbet här och tveksam till om han klarar det. Vunnit sina senaste lopp ganska enkelt får man ändå säga och fått perfekta resor, 2 vinnarhål med lucka och en spets och slut. Får spekulera vidare här, men ser ut som Västerbo kan vara en bra spik.

Avd2: Jag trodde man hade fått rätt på Calvin Borel (med utrustningsändringarna) och han rada upp åtminstone 2 raka segrar och såg väldigt fin ut. Men nere på Vincennes blev det galopp och diskning i senaste starten och man får väl fortfarande kalla hästen väldigt opålitlig! Går Calvin felfri tror jag han vinner. Kommer backas bak i starten och ta det lugnt för att gå felfri. Vänta till spetskörningen lagt sig, sen komma på långsidan gå upp i dödens och ställa frågan till ledande. Får man överta vinner man garanterat, men jag tror även man kan vinna från dödens här. Är lite klassskillnad. Liberty Face imponerade väldigt senast och gjorde nästan sitt livslopp från Spår 12 då han plocka hem segern i V75-försöket. Man får dock ha i beakt att Liberty Face gör ett av sina bästa lopp där och går 14,2 medans Calvin joggar själv i täten utan press och springer 12,5. Hur som helst med Calvins galopprisk är det en bra favorit att fälla (gardera upp med Calvin som utgångshäst?).
Inga riktiga startraketer bakom bilen då Quick Fix fått bakspår. Har lite problem bena ut vem som spetsar, alla tre på innerspår (Certification, Young Farmer och Return to Sweden) kan öppna hyffsat Fördel Young Farmer! Certification är väl den som befogat kan vilja gå i ledning, men spår 1 kan bli en klurig sits om de utifrån kommer förbi. Kan nog bli lite laddning och körning om positionerna här. Klurigt lopp!

Avd3: Ingen tar en längd på Harry i detta fält, inte ens jag själv med jetpack, så att han sitter i spets inledningsvis kan vi nog rista i sten. Digital Ink kan öppna bra han med och det känns ganska givet att bara köra rakt fram här. Win Me Credit och Kashs Cantab kan öppna bra de med, men vart ska man ta vägen när det inte finns någon ledning att få och Inken sitter klistrad på Harrys utsida i dödens. Nej, tror inte man laddar någon av dessa utanför försöker leta sig ned i spåren så fort som möjligt och få en position. Efter 300 meter finns två lopp scenarion och vad som händer här ligger till grund för hur man ska strecka i loppet. (Fortsätter lite på Mackpeters spår)

Scenario 1: Harry släpper till Digital Ink. Kan absolut vara en möjlighet att Untersteiner vill ha rygg på Inken få en bra resa och mest troligt köra hem fina prispengar. Kommer det en lucka kan Harry även gå en bra speed. Eftersom jag inte tror man kommer behöva lägga så mycket bränsle på spetsstriden kan man ha lite sparat här. I detta scenario får Jorma dödens om han valt rygg på Inken, medans han får tredje inner om han valt rygg på Harry. Från dödens vinner han inte och inte heller från 3e inner, dvs bör ej streckas om man tror på detta scenario. Vidare kan vi då spekulera i att Dreams Take Time antingen hamnar i dödens eller andra ytter beroende på vilket spår Gold startar ifrån. Hur som haver tror jag ingen i detta fält plockar ner Inken från dödens. Och de två potentiella vinnarna bör vara Digital Ink eller Harry, med stor fördel Inken!

Scenario 2: Motsatsen, Harry släpper INTE till Digital Ink. Digital Ink får dödens (vilket visserligen absolut inte plockar bort honom som potentiell segrare). Det plockar inte heller bort Harry som segrare som visar bra skalle och alltid går hela vägen. Däremot kan Gold få en riktigt fin resa här om han valt rygg på Inken. Gold satt med allt sparat senast (24/1) och man såg verkligen i loppet hur Bergh vände sig om 32 gånger på upploppet för att inte ge någon lucka. Om Harry och Inken duellerar här kan det öppna för en tredje eller fjärde..
Going for Gold ZaZ, Dreams Take Time, Win Me Credit och Kashs Cantab kan avsluta snabbt om de får en bra resa. Win Me Credit hade ju exempelvis vunnit om han haft spår 1 senast istälet för Kashs Cantab. Ja I detta scenario får man nog gardera på lite. 2,1,4,3,9 tex (nämna i rankad ordning).. Det kan ju visserligen helt enkelt också bli så att Inken bara är för bra och vinner hur loppet ens körs. Tror man det är det ju bara att hamra in spiken. Men ja, inte helt omöjligt det finns lågprocentare att hämta här!
läste en intervjuv med conrad som sa att hästen blev stöd till galopp.
Allt är bara bra och den känns som vanligt i träningen, riktigt kanon.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 02:51   #98

putte64s avatar

Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kolla elitloppet så ser du hur inken kan öppna om han laddas.

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Jag förstår ju utgångstipset i Guld. Både när det gäller vem som efterhand sitter i ledningen och vem som vinner. Men när blev Digital Ink startsnabb? Varför spekulerar ingen om vad Robert Bergh kan tänkas ställa till med i detta lopp?

Favoritvältar-syndromet börjar vakna till liv...
Gammal 2015-02-06, 03:19   #99

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kolla elitloppet så ser du hur inken kan öppna om han laddas.
Mmm, har inte sett på liven (tycker förresten att jag har svårt att se nyanserna där, för hackig bild), men gjorde egna noteringar när loppet gick: "1. Panne de Moteur- ville släppa, ej gas. 2. Timoko- ej full gas. 3. Digital Ink-var faktiskt bäst ut f. 50, men svårbed gas alla o det sa just inget. Övr-ej gas."

Du kan ha rätt, det får visa sig, för Inken laddades inte heller max. Ingen gjorde det, enligt mitt öga, och första 500 gick bara på 09,7. Det är långsamt i en elitloppsfinal på snabb bana.

Möjligt att Inken är snabbare ut än jag sett, men en gammal favoritvältare som jag vill inte ge upp. Håller inte för osannolikt att She Loves You kan överflygla Inken men vad som händer sen i så fall...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 04:56   #100

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Mmm, har inte sett på liven (tycker förresten att jag har svårt att se nyanserna där, för hackig bild), men gjorde egna noteringar när loppet gick: "1. Panne de Moteur- ville släppa, ej gas. 2. Timoko- ej full gas. 3. Digital Ink-var faktiskt bäst ut f. 50, men svårbed gas alla o det sa just inget. Övr-ej gas."

Du kan ha rätt, det får visa sig, för Inken laddades inte heller max. Ingen gjorde det, enligt mitt öga, och första 500 gick bara på 09,7. Det är långsamt i en elitloppsfinal på snabb bana.

Möjligt att Inken är snabbare ut än jag sett, men en gammal favoritvältare som jag vill inte ge upp. Håller inte för osannolikt att She Loves You kan överflygla Inken men vad som händer sen i så fall...
Vet inte vad det hjälper She Loves You, då sitter hon i dödens och Harry släpper inte?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mrmatteoo (+10)
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 05:03   #101

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det var värst vad en del blev förnärmade av att jag vill lyssna på Peter Untersteiners starttaktik innan jag eventuellt spikar dunderfavoriten Digital Ink till just nu 74 %.

En sak vill jag gärna säga den som bara använder ögon och inte öron. Använd också hjärnan! Tror din hjärna verkligen, att Tarzan satt Digital Ink i toppform nu. Det är ju en häst, som ska vara på topp i betydligt större sammanhang. Det vi ser nu är bara uppbyggnad. Det har fällt större favoriter tidigare - även körda av Örjan.

Lycka till med att nu spika denne superfavorit! Jag väntar till lördag, när jag vet mer om banförhållanden, skor och övrig utrustning samt Untersteiners taktik.
Jo, samtidigt lyssnar jag nog hellre på en mediakåt amatör som babblar för mycket och 'råkar' avslöja sanningen än en kusk som pratar i gåtor och givetvis INTE vill gå rakt ut med sin taktik. Har börjat förstå det nu, eller ja, det är ju rätt självklart. För oss är det ett spel, för dem är det ett jobb och en tävling..

Tror ni att det är smart att gå rakt ut med sin taktik till motståndarna? (och ja, även oss spelare då..) Nej, givetvis inte.
Däremot vilseledande information är ju helt perfekt att gå ut med, det är ju taktiskt och lurar motståndarna! (Och tyvärr oss spelare med...)

Hade jag varit ägare av en häst hade jag sagt till min kusk att vi ligger lågt som fan (jag tror på toppchans..) etc, han hade fått gå ut med det i intervjuer och ja all media.. Blåser alla spelare, alla motståndare.. Ringer släkten , de får lassa in cashen på vinnarspel och tvillingar, spik och gud vet vad...

Nu äger jag ingen häst, men andra gör..

Och jag kan garantera att jag inte är ensam om att tänka såhär..

Varför sitter vi annars dag ut och dag in med skägget i brevlådan och gnyr för oss själva "men han sa ju...."
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 06:50   #102

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
crille eriksson är ofta snett på det nuförtiden tycker jag. undrar om han kollar nåt arkiv överhuvudtaget.
Brukar oxå kolla på Crilles genomgång. Mest för att han är skön och vågar gå helt sin egen väg. Är ju trots allt det som skördat hans framgång. Men ibland undrar jag oxå hur väl han gjort sin läxa.

Senast redigerad av Mrmatteoo den 2015-02-06 klockan 07:30.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 09:40   #103

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1456
Standard

Glöm för allt i världen inte ettan med Bergh om du garderar,måste väl vara årets kuskförstärkning mot Collander
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 09:48   #104

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det var värst vad en del blev förnärmade av att jag vill lyssna på Peter Untersteiners starttaktik innan jag eventuellt spikar dunderfavoriten Digital Ink till just nu 74 %.

En sak vill jag gärna säga den som bara använder ögon och inte öron. Använd också hjärnan! Tror din hjärna verkligen, att Tarzan satt Digital Ink i toppform nu. Det är ju en häst, som ska vara på topp i betydligt större sammanhang. Det vi ser nu är bara uppbyggnad. Det har fällt större favoriter tidigare - även körda av Örjan.

Lycka till med att nu spika denne superfavorit! Jag väntar till lördag, när jag vet mer om banförhållanden, skor och övrig utrustning samt Untersteiners taktik.
Är det inte detta som är tjusningen med travet, allt snack inför loppen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Gammal 2015-02-06, 09:51   #105

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Skall bli spännande att se vad Bergh kan uträtta med I Am Dynamite. Otroligt streckvärd till 3%. Kan dock aldrig tänka mig att den stannar där.
Håller med dig!! Med lite mer hår på bröstet hade jag spikat den. Skulle inte förvåna om Robban lyckas få iväg den till spetas direkt för att sedan hålla jämn hög fart strax under 15 strecket
Svara

td