Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-05, 21:10   #76

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Då är det sent att lägga upp V75 systemet.
Om Peter släpper till Inken kan vi spika den.
Annars får man strecka 1,2,9,4.
Spelar roll, Inken vinner från vilken position som helst.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 21:35   #77

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Dixie Exclusive kan vara en bra spik i sista om man vill satsa på att försöka fälla storfavoriterna i omgången. Lär få spets relativt snabbt och jag tror dom bästa från tillägg kommer få svårt att hinna fram.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 21:57   #78

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det var värst vad en del blev förnärmade av att jag vill lyssna på Peter Untersteiners starttaktik innan jag eventuellt spikar dunderfavoriten Digital Ink till just nu 74 %.

En sak vill jag gärna säga den som bara använder ögon och inte öron. Använd också hjärnan! Tror din hjärna verkligen, att Tarzan satt Digital Ink i toppform nu. Det är ju en häst, som ska vara på topp i betydligt större sammanhang. Det vi ser nu är bara uppbyggnad. Det har fällt större favoriter tidigare - även körda av Örjan.

Lycka till med att nu spika denne superfavorit! Jag väntar till lördag, när jag vet mer om banförhållanden, skor och övrig utrustning samt Untersteiners taktik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 22:20   #79

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det var värst vad en del blev förnärmade av att jag vill lyssna på Peter Untersteiners starttaktik innan jag eventuellt spikar dunderfavoriten Digital Ink till just nu 74 %.

En sak vill jag gärna säga den som bara använder ögon och inte öron. Använd också hjärnan! Tror din hjärna verkligen, att Tarzan satt Digital Ink i toppform nu. Det är ju en häst, som ska vara på topp i betydligt större sammanhang. Det vi ser nu är bara uppbyggnad. Det har fällt större favoriter tidigare - även körda av Örjan.

Lycka till med att nu spika denne superfavorit! Jag väntar till lördag, när jag vet mer om banförhållanden, skor och övrig utrustning samt Untersteiners taktik.
Vill inte ge mig in i någon pajkastning. Och du behöver inte ta det personligt. Handlar inte om detta lopp utan om kvaliten på forumet i största allmänhet. Upp till var och en att göra sin läxa, och ta beslut ut efter det.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 22:22   #80

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Dixie Exclusive kan vara en bra spik i sista om man vill satsa på att försöka fälla storfavoriterna i omgången. Lär få spets relativt snabbt och jag tror dom bästa från tillägg kommer få svårt att hinna fram.
Skall bli spännande att se vad Bergh kan uträtta med I Am Dynamite. Otroligt streckvärd till 3%. Kan dock aldrig tänka mig att den stannar där.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 22:46   #81

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2539
Standard

Ser favoribetonat ut på lördag. Tror V75:an inleds med 6 i avd.1, 7 i avd.2 och 2 i avd.3

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 22:47   #82

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag rekommenderar alla som har möjlighet att följa atg.se kl 12.30 imorgon. Där görs intressanta intervjuer inför V75 på lördag. Pålästa travexperter ställer begåvade frågor. En storspelare som Huselius lämnar då och då ut en härlig klarabergare. Det var länge sedan Erik Adielsson var med och höjde programmet till elitnivå. Men det är intressant att lyssna på tränarna.
En Nobelpristagare i ekonomi skrev en bok, som gick ut på att samla så mycket information som möjligt - utvärdera - fatta egna beslut. Det är min ledstjärna till V75.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 22:53   #83

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Ser favoribetonat ut på lördag. Tror V75:an inleds med 6 i avd.1, 7 i avd.2 och 2 i avd.3

Lycka till!
håller med dig helt. två av dem är dessutom stenklara. spets o slut. Calvin borel däremot kan man ha som utgång o hoppas att han dummar sig på nåt vis.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 23:00   #84

Standard

avd 4a dock känns nadal kraftigt överstreckad. Amor Winner har bra chans att svara ut honom sida vid sida från start. skulle förvåna mig mycket om inte Erik vill ge hästen chansen att vinna en final. o en storfavorit i dödens måste garderas. jätterysaren som man bör ha med o som kan trilla dit vid överpace är gateruds galon som nu körs av jansson. hitta ryggen på söderqvist så slår du av dem på upploppet jansson!
Gammal 2015-02-05, 23:06   #85

Manprinsens avatar

Standard

Finns det nån chans att Queasy kan snuva VBOTN på spets?
Gammal 2015-02-05, 23:13   #86

Standard

Citat:
Finns det nån chans att Queasy kan snuva VBOTN på spets?
nej. kanske om västerbo kommer ut med tre ben
Gammal 2015-02-05, 23:18   #87

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
nej. kanske om västerbo kommer ut med tre ben
Misstänkte det! Lyssnade på Chrille Erikssons v75 tips och blev lite konfunderad när han resonerade att Queasy eventuellt kunde vinna spetsstriden.
Gammal 2015-02-05, 23:21   #88

Standard

Citat:
Misstänkte det! Lyssnade på Chrille Erikssons v75 tips och blev lite konfunderad när han resonerade att Queasy eventuellt kunde vinna spetsstriden.
crille eriksson är ofta snett på det nuförtiden tycker jag. undrar om han kollar nåt arkiv överhuvudtaget.
Gammal 2015-02-05, 23:22   #89

Standard

det finns god chans att det går undan i avd 6 från början. adrian lär ladda liksom jorma o ulf. west wing öppnade förbättrat sist. blir det barfota på montdore så blir det chanspik
Gammal 2015-02-05, 23:25   #90

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det finns god chans att det går undan i avd 6 från början. adrian lär ladda liksom jorma o ulf. west wing öppnade förbättrat sist. blir det barfota på montdore så blir det chanspik
Det är min skräll. Låt han va. Vill ha lite streck!
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td