Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-06, 23:34   #151

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
En frisk Västerbo som upprepar sina bästa avslutningar ifrån spets går ej att slå, så enkelt är det nog.
Kolla om senaste upploppet ifall den saken oroar dig. Analysen känns helrätt och någonstans ska ju spikarna hamras in.

Har du analyserat fram nån mindre spelad vinnare? Skriv då gärna ner den, så går jag in å läser i god tid innan spelstopp.
Denna vecka får nog Samuel Rehn svårare att bärga hem ett förstapris, eller hur?
Hehe, nja inte direkt.
Jag ligger lite efter, men lär väl sitta hela natten kan jag tro.
Calvin vinner såklart felfri, men 2 galopper i Frankrike + framförallt resan dit och hem och nu har han ju trots allt bara gjort 2 lopp i rad utan att krångla så den vill vi gardera.
Jag tror Quick Fix kommer ha en bra chans i loppet om CB kommer bort då han borde komma igenom bra bakom Young Farmer och kanske även får överta ledningen.

Raymond Palema tror jag har skaplig spetschans i 4:e och blir farlig då. Jag tror Springover kan spetsa om han laddas, men det verkar inte så, annars har han chansen där också.

I 5:e tror jag ganska mycket på Radysin America och Stylish Hanover. De har ju mött Your Highness, Canaka, Jumble ås, Youana hela året, medan Alvena har mött Pippi, Jetset etc
Spåret lurigt för Radysin dock och Stylish vinner inte ihjäl sig
Twigs Voici med Hansen är ett underskattat ekipage där oxå.

I sista har jag känsla för Linus Wibb som var riktigt bra senast. Nära till galopp och antagligen för kort distans nu, men han gick ett jobbigt slutvarv och drog fram Tomorrowland och Candor Hall i 3:e och höll bra. 20 meter mindre tillgodo på Tomorrowland nu, men å andra sidan ett varv mindre för den att ta in dom. Fast med starten han gjorde senast var de ju nästan på lika start ändå

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 23:35   #152

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Finnns ingen som har häst till att störa varken västerbo eller digital ink. Då gör dom det heller inte då 2a priset är fina pengar också. I lopp där hästarna är mer jämna kan det dock köras lite värre om vi har tur
Nja, så enkelt är trav sällan. Senast det var finaler vill jag minnas att det kördes hej-vilt(Äsch, jag menar den 15 nov-14! )? Det händer med jämna mellanrum att vid fina tävlingar tänder kuskar till och ingenting blir som man förutspått.

Visst kan det bli så att 3 favvisar släpps till ledning inledningsvis utan tempo, men med den kalkylen framför sig är det väl bättre att avstå spel. V5 ger ofta bättre utdelning, eller hur Putte64?

För övrigt har Västerbo visat sig lättstörd mot liknade motstånd tidigare flera ggr om. Fast vill man inte tävla, så visst...

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-06 klockan 23:39.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 23:48   #153

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nja, så enkelt är trav sällan. Senast det var finaler vill jag minnas att det kördes hej-vilt(Äsch, jag menar den 15 nov-14! )? Det händer med jämna mellanrum att vid fina tävlingar tänder kuskar till och ingenting blir som man förutspått.

Visst kan det bli så att 3 favvisar släpps till ledning inledningsvis utan tempo, men med den kalkylen framför sig är det väl bättre att avstå spel. V5 ger ofta bättre utdelning, eller hur Putte64?

För övrigt har Västerbo visat sig lättstörd mot liknade motstånd tidigare flera ggr om. Fast vill man inte tävla, så visst...
jag blir sällan överaskad av hur kuskarna agerar längre. man kan dom för väl vid det här laget. det är däremot skillnad i hästarnas prestationer jag brukar torska på. nån har en dålig dag, nån överpresterar, nån funkar inte på banan, osv

är de iordning så troskar varken inken eller västerboo imorrn. däremot calvin borel som ofta gör det svårt för sig har alla möjligheter att åka dit. dessutom visade ju liberty face i förra starten en kapacitet som bör kunna matcha calvin. dessutom barfota nu.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 00:02   #154

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Inte om dom når upp till normal kapacitet, nej. Men man kan ju alltid spekulera i alternativa scenarion ifall någon av dom skulle uppvisa svaghetstecken i morgon

Är nog ganska stor sannolikhet att raden efter dom 3 första avdelningarna är 6,7,2
Calvin borde garderas. Tävlar sämre borta än "himma" ...nja inte så viktigt kanske....men prestationerna är för ojämna för att man ska spika.. Ser att Ögat tror hårt på den. Ja, vi får se.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 00:04   #155

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Här ska ni få en spik till utöver VästerboOTN och Inken. Nämligen Alvena Take It.
Hästen gjorde ett fantomlopp senast. Frank har springspår på 20. Peter Untersteiner säger, att Alvena är på väg till Stoeliten. Bra spikförslag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 00:13   #156

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Calvin borde garderas. Tävlar sämre borta än "himma" ...nja inte så viktigt kanske....men prestationerna är för ojämna för att man ska spika.. Ser att Ögat tror hårt på den. Ja, vi får se.
Calvin reste dåligt till Paris och hoppade upprepat. Han reser lika dåligt till Stockholm.
Per Linderoth dissade Liberty Face senast. Allt var fel; Skor, Utrustning, spår osv. Han vann skitlätt (jag tackar för 13 ggr i odds). Nu är allt rätt. Bra spår. Sannolikt valfri balans. Måstestreck är 2,4 och 7. För den som har råd även 1 och 9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 00:43   #157

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Här ska ni få en spik till utöver VästerboOTN och Inken. Nämligen Alvena Take It.
Hästen gjorde ett fantomlopp senast. Frank har springspår på 20. Peter Untersteiner säger, att Alvena är på väg till Stoeliten. Bra spikförslag.
Hästen är jättebra, men Frank Nilsson är inget jag håller i handen på v75 från tillägg. Tror tilläggshästarna får det svårt överlag. I love champagne känns tidig.

Från tillägg håller jag nog Radysin America högst, har mött tufft motstånd och Joel Uhrberg är enligt mig en bättre kusk än Frank.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 02:19   #158

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
västerbo öppnar kanon från spår långt ut o laddar ingves så är det ingen som kan/vill ta emot. Hästen såg dunderfin ut både i värmning o lopp sist. Art on line startar vecka, vecka o jag tror takter är inne på ett snällt lopp igen.
Jag har väldigt svårt att tro att man går ut i en silverfinal med 220k i förstapris med inställningen att man ska köra ett "snällt lopp".....Hästen har ju tidigare visat prov på bra styrka och kan göra en del själv i loppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 06:08   #159

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Ingen aning om vilka Voltstart och Stekel är...

Men de kommer alltid och ger så jävla bra analyser och snack!

Riktigt trevlig läsning!

Ta lite creds, det ska man ha, när man har ger fin info och bra analyser!

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 06:33   #160

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Matematiskt sett vinner alltså Canaka B.F gentemot framspårshästarna med 1.5 sekund, eller ja 13.8 meter.. Men så kan man väl inte tänka... Eller är det så man ska tänka?

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 07:19   #161

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ja det är en kanon häst men tror inte Frank vinner 2 v i rad och förra v vann han på ren tur i mina ögon, innan dess var det väl flera år innan han vann på V75.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:44   #162

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Skor på inken är inget minus. En del menar till och med att den är bättre med skor
4/13 med skor, 11/25 med barfota fram som det troligen blir idag.

3/4 med barfota runt om, 2/2 med barfota bak.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:59   #163

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1268
Standard

Undrar vad Flemming har för vinst statistik på Valla. 0,5-1% ?

Någon som har koll?
Kör inte ofta där, men känns som om han bara åker dit o vinner.
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:25   #164

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Spikar västerbo i första o nadal broline. Prövar att fälla inken o calvin. 78% på inken... Kul med lite rens bakom. Eller ska man spika västerbo, ink o nadal o gardera helt resten. Kan det bli pengar ändå tro? Trots allt jackpot.. Svårt!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:34   #165

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Nja, hästarna på tillägg har sk springband vilket innebär att alla får ett extra anlopp vilket i princip tar bort den fördel springspåret innebär
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td