|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-02-06, 23:34 | #151 | |
Citat:
Jag ligger lite efter, men lär väl sitta hela natten kan jag tro. Calvin vinner såklart felfri, men 2 galopper i Frankrike + framförallt resan dit och hem och nu har han ju trots allt bara gjort 2 lopp i rad utan att krångla så den vill vi gardera. Jag tror Quick Fix kommer ha en bra chans i loppet om CB kommer bort då han borde komma igenom bra bakom Young Farmer och kanske även får överta ledningen. Raymond Palema tror jag har skaplig spetschans i 4:e och blir farlig då. Jag tror Springover kan spetsa om han laddas, men det verkar inte så, annars har han chansen där också. I 5:e tror jag ganska mycket på Radysin America och Stylish Hanover. De har ju mött Your Highness, Canaka, Jumble ås, Youana hela året, medan Alvena har mött Pippi, Jetset etc Spåret lurigt för Radysin dock och Stylish vinner inte ihjäl sig Twigs Voici med Hansen är ett underskattat ekipage där oxå. I sista har jag känsla för Linus Wibb som var riktigt bra senast. Nära till galopp och antagligen för kort distans nu, men han gick ett jobbigt slutvarv och drog fram Tomorrowland och Candor Hall i 3:e och höll bra. 20 meter mindre tillgodo på Tomorrowland nu, men å andra sidan ett varv mindre för den att ta in dom. Fast med starten han gjorde senast var de ju nästan på lika start ändå
2015-02-06, 23:35 | #152 | |
Citat:
Visst kan det bli så att 3 favvisar släpps till ledning inledningsvis utan tempo, men med den kalkylen framför sig är det väl bättre att avstå spel. V5 ger ofta bättre utdelning, eller hur Putte64? För övrigt har Västerbo visat sig lättstörd mot liknade motstånd tidigare flera ggr om. Fast vill man inte tävla, så visst... Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-06 klockan 23:39. |
||
2015-02-06, 23:48 | #153 | |
Citat:
är de iordning så troskar varken inken eller västerboo imorrn. däremot calvin borel som ofta gör det svårt för sig har alla möjligheter att åka dit. dessutom visade ju liberty face i förra starten en kapacitet som bör kunna matcha calvin. dessutom barfota nu. |
||
2015-02-07, 00:02 | #154 |
Calvin borde garderas. Tävlar sämre borta än "himma" ...nja inte så viktigt kanske....men prestationerna är för ojämna för att man ska spika.. Ser att Ögat tror hårt på den. Ja, vi får se.
|
|
2015-02-07, 00:04 | #155 |
Här ska ni få en spik till utöver VästerboOTN och Inken. Nämligen Alvena Take It.
Hästen gjorde ett fantomlopp senast. Frank har springspår på 20. Peter Untersteiner säger, att Alvena är på väg till Stoeliten. Bra spikförslag. |
|
2015-02-07, 00:13 | #156 | |
Citat:
Per Linderoth dissade Liberty Face senast. Allt var fel; Skor, Utrustning, spår osv. Han vann skitlätt (jag tackar för 13 ggr i odds). Nu är allt rätt. Bra spår. Sannolikt valfri balans. Måstestreck är 2,4 och 7. För den som har råd även 1 och 9. |
||
2015-02-07, 00:43 | #157 | |
Citat:
Från tillägg håller jag nog Radysin America högst, har mött tufft motstånd och Joel Uhrberg är enligt mig en bättre kusk än Frank. |
||
2015-02-07, 02:19 | #158 |
Jag har väldigt svårt att tro att man går ut i en silverfinal med 220k i förstapris med inställningen att man ska köra ett "snällt lopp".....Hästen har ju tidigare visat prov på bra styrka och kan göra en del själv i loppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2015-02-07, 06:08 | #159 |
Ingen aning om vilka Voltstart och Stekel är...
Men de kommer alltid och ger så jävla bra analyser och snack! Riktigt trevlig läsning! Ta lite creds, det ska man ha, när man har ger fin info och bra analyser!
2015-02-07, 06:33 | #160 |
Matematiskt sett vinner alltså Canaka B.F gentemot framspårshästarna med 1.5 sekund, eller ja 13.8 meter.. Men så kan man väl inte tänka... Eller är det så man ska tänka?
2015-02-07, 07:19 | #161 |
Ja det är en kanon häst men tror inte Frank vinner 2 v i rad och förra v vann han på ren tur i mina ögon, innan dess var det väl flera år innan han vann på V75.
|
|
2015-02-07, 08:44 | #162 |
|
|
2015-02-07, 08:59 | #163 |
Undrar vad Flemming har för vinst statistik på Valla. 0,5-1% ?
Någon som har koll? Kör inte ofta där, men känns som om han bara åker dit o vinner. |
|
2015-02-07, 09:25 | #164 |
Spikar västerbo i första o nadal broline. Prövar att fälla inken o calvin. 78% på inken... Kul med lite rens bakom. Eller ska man spika västerbo, ink o nadal o gardera helt resten. Kan det bli pengar ändå tro? Trots allt jackpot.. Svårt!
|
|
2015-02-07, 09:34 | #165 |
Nja, hästarna på tillägg har sk springband vilket innebär att alla får ett extra anlopp vilket i princip tar bort den fördel springspåret innebär
|
|
|